Megjelent: 4 éve

Tippek munkahelyváltás esetére

Az új kihívások keresése, és a néhány évenkénti munkahelyváltás természetes folyamattá vált. A sikeres előrelépéshez fontos, hogy elsajátítsuk az élethosszig tartó tanulás szemléletét és tartani tudjuk a lépést a munkaerő-piaci elvárásokkal. Tippek, hogy hogyan ne maradjunk le.

1. Légy mindig tisztában a szakmai trendekkel, újdonságokkal!

Ne maradj le a legfrissebb módszerekről, mindig legyél naprakész és nyitott az újításokkal kapcsolatban. Bármilyen szakterületen is dolgozol, érdemes figyelni a szektort érintő újításokat.

2. Mérd fel, hogy mire van szükséged céljaid eléréséhez!

Tűzz ki célokat, és határozd meg, hogy mire van szükséged a vágyott pozíció, munkahely, siker megszerzéséhez. Ha kész a terv, akkor már célirányosan dolgozhatsz a megvalósításon. Készíts ütemtervet.

3. Állj több lábon!

Nem árt több lábon állni, ezért ne csak egy területre koncentráltan fejleszd a tudásodat. Több terület együttes ismerete komplex rálátást adhat bizonyos problémákra.

4. Tanulj a mindennapok tapasztalataiból is!

A „lifewide learning” a tanulás horizontális dimenziója, amely az élet minden területére kiterjedő tanulást, a különböző kontextusokat, helyeket és helyzeteket jelenti, amikor informális keretek között, a mindennapokban szerzünk tudást.

5. Vegyél részt felnőttképzéseken!

A „lifelong learning” a tanulás vertikális dimenziója, mely magában foglalja a formális képzési formák összességét, például a felnőttképzést. A néhány hónapos OKJ-s képzések során gyakorlatorientált tudásra tehetsz szert, amelyet munka mellett, rugalmas időbeosztásban is végezhetsz.
  • 2020.12.10Vezetői képzés - Emberek vezetése modul (C) A vezetői képzés célja az elméleti és gyakorlati vezetői tudás és kompetenciák fejlesztése. A résztvevők a képzésen megismerik a csapat és szervezetépítés és a munkatársak fejlesztésének, vezetésének és értékelésének alapvető vezetői eszközeit. A képzés résztvevői elsajátítják azokat a gyakorlatban alkalmazható technikákat, amelyek segítségével javítható a munkatársak elkötelezettsége és teljesítménye. Részletek Jegyek
  • 2020.12.10Fókuszban a megélhetési juttatások! - Ingyenes A koronavírus-járvány a vállalatoknál talán a HR-es szakembereknek adta a legtöbb megoldandó feladatot. Olyan nehézségekkel kellett szembenézniük, amelyek korábban elképzelhetetlenek voltak. Nem maradt ki a kihívások sorából a dolgozói juttatások témája sem: a tapasztalat azt mutatta, hogy a pandémiás időszak alatt a cégek jelentős része nem tudta kiadni a juttatásokat a korábban megszokottak szerint. Egy gyorsan változó, bizonytalan piaci és jogi környezet komoly rugalmasságot igényelt és igényel a mai napig a munkáltatók részéről. A cégek számára elengedhetetlenné vált, hogy újragondolják korábban alkalmazott, bevált megoldásaikat, és olyan rendszert hozzanak létre, amelyet – az igények igen dinamikus, folyamatos változása okán – a későbbiekben is viszonylag könnyen tudnak alakítani, módosítani. Részletek Jegyek
  • 2021.01.25HR Üzleti Vezető Mentoring és Workshop online program Inspirációt és támogatást nyújt HR vezetőknek és a jövő HR vezetőinek az üzleti vezetővé válásuk útján. Ajánlom minden olyan HR vezetőnek, aki szeretné a HR funkciót üzletközpontúbbá tenni, meghatározó hatással lenni üzletre, stratégiára, döntésekre, nagyobb bizalmat, hitelességet és befolyást szerezni a felsővezetésben. Részletek Jegyek
Follow hrportal_hu on Twitter
További cikkek
Új funkciók jelentek meg a HR-ben a járvány alatt

A koronavírus első hulláma a hazai vállalatok harmadánál okozott létszámcsökkenést, a leggyakrabban alkalmazott válságkezelő intézkedések közé... Teljes cikk

Képzettebb munkaerő kell - így hat a mesterséges intelligencia a magyar munkaerőpiacra

A MI mintegy 900 ezer munkahelyre lesz hatással 2030-ig, vagyis ennyi ember munkája változik meg tőle. Hogy ez a változás minél zökkenőmentesebb... Teljes cikk

Milyennek kell lennie egy HR vezetőnek? - kulcsképességek és post-covid stratégiák

Fejlődnie kell a HR-nek az adatok elemzési képességében, elengedhetetlen, hogy értse az üzletet és foglalkozzon a belső ügyfélélménnyel. Az... Teljes cikk