Megjelent: 6 éve

170.000. ügyfelét köszöntötte a Budai Egészségközpont

A Budai Egészségközpont Magyarország egyik vezető magánegészségügyi szolgáltatója, amely teljes körű járóbeteg szakellátást nyújt magánszemélyek és vállalati dolgozók számára. Az intézményben az átfogó menedzserszűrő csomagok mellett mintegy 150 orvos 40 féle magánrendelése és a kapcsolódó diagnosztikai vizsgálatok érhetők el. A szolgáltatások előzetes időpont egyeztetés alapján, számla ellenében, kulturált körülmények között vehetők igénybe.

Interjú Kiss Andrással, az egészségközpont marketing igazgatójával.

A 170.000. magán járóbeteg ügyfelüket köszöntötték. Mennyi idő alatt érték el ezt a számot?

Büszkék vagyunk rá, hogy gyorsuló ütemben bővül ügyfeleink száma: a 100.000-es mérföldkő eléréséhez nagyjából 10 évre volt szükségünk, ezt követően két és fél év alatt sikerült újabb 50.000 páciens bizalmát elnyerni, az azóta eltelt alig egy év alatt pedig 20.000 új ügyfél választott bennünket.



Minek köszönhető az egészségközpont sikere az ügyfelek körében?

Elsősorban annak, hogy nálunk mindent egy helyen megtalálnak: itt nemcsak a legfontosabb szakterületek, de minden szükséges diagnosztikai vizsgálat is elérhető. 14 év alatt rengeteg tapasztalatot gyűjtöttünk arról, hogy milyen módon lehet ügyfélközpontú egészségügyi szolgáltatást nyújtani. Meggyőződésünk, hogy sikerünk nagy mértékben ennek a szemléletnek köszönhető. A 170.000-es szám -amely a magánszemélyek mellett 250 vállalati partnerünk dolgozóit is takarja - fontos visszajelzés számunkra, hogy jó úton járunk.

Változott-e az elmúlt években a páciensek elvárása a privát egészségügyi szolgáltatásokkal kapcsolatban?

Az utóbbi évek legerősebb tendenciája a személyre szabott ellátás iránti igény. A mai páciensek, mindenekelőtt a fiatalabbak, már nem elszenvedői a gyógyítási folyamatnak, hanem aktív alakítói. Fontos számukra, hogy megfelelő információt kapjanak arról, hogy mi, mikor, hogyan és miért történik velük a rendelőben. Igényük van arra, hogy az interakciók kereteit maguk határozzák meg: milyen csatornán történjen a kapcsolatfelvétel, lehessen online időpontot foglalni, a leleteiket, számláikat digitálisan kapják meg, és így tovább.

Mindeközben természetesen elvárás a magas szakmai színvonal is, de ezt – legalábbis a mi ügyfeleink – magától értetődőnek tekintik.

Összességében tehát egyértelműen tudatosabbak lettek a páciensek. Már nemcsak az állami egészségügy ideiglenes alternatívájaként tekintenek a magán ellátásra, hanem egyre inkább klasszikus szolgáltatásként, ahol értük, mint ügyfelekért versengenek a piaci szereplők.



Melyik korosztály keresi leginkább a központ szolgáltatásait?

Egy ekkora létszám esetén nyilván minden korosztály képviselteti magát. Az elmúlt 14 év demográfiai statisztikáját elemezve azt figyeltük meg, hogy míg az ezredforduló tájékán többségben voltak a 40 év feletti páciensek, addig az utóbbi pár évben már több 40 év alatti ügyfél fordul hozzánk. Ebben valószínűleg nemcsak annak van szerepe, hogy túlnyomóan olyan kommunikációs csatornákat használunk, melyeket ez a korosztály használ, hanem annak is, hogy a mai fiatalok egészségtudatosabbak, mint a szüleik. Ők azok, akik leginkább fogékonyak a preventív szolgáltatások iránt, legyen szó rákszűrésről, menedszerszűrésről vagy akár védőoltásról.

Cím: 1126 Budapest, Nagy Jenő u. 8. ; Királyhágó u. 1-3.
Telefon: (+36) 1 489-5200, Fax: (+36) 1 489-5210
Web: www.bhc.hu
E-mail: info@bhc.hu
  • 2021.10.21Delta variáns - félelmek, hiedelmek, veszélyek... Mit kell tudni a harmadik oltásról? Dr. Szlávik János a Dél-pesti Centrumkórház OHI Infektológiai osztályának osztályvezető főorvosa. Tavaszi rendezvénysorozatunk során előadásában a Covid19 járványról, a vírus terjedéséről és a megelőzésről beszélt. Mostani előadásában a DELTA variáns okozta vélt és valós félelmekről, veszélyekről, a következő időszakra előrelátható helyzetről és a harmadik oltás kapcsán felmerülő bizonytalanságokról beszél. Részletek Jegyek
  • 2021.10.23Folyamatmenedzsment képzés A képzés célja a folyamatfejlesztés lépéseinek és módszereinek áttekintése, az alapvető folyamatelemzési és folyamatfejlesztési technikák megismerése és konkrét feladatokon, esettanulmányokon keresztül történő begyakorlása. A folyamatmenedzsment képzési program 3 modulból áll: Folyamatmenedzsment alapképzés (Business Process Management), Folyamat teljesítménymérés, folyamatcontrolling (Business Process Control) és Folyamatfejlesztés (Business Process Improvement). A képzések egymásra épülnek, a képzések alapját a BPM képzés adja meg, erre épül rá a BPC, majd végül a BPI képzés. Részletek Jegyek
  • 2021.10.28Távmunka, home-office - eltérő jogi álláspontok - eltérő munkajogi gyakorlatok. Hol hibázhatunk? Rizikók és irányok. Dr. Fodor T. Gábor elismert munkajogász, munkajogi előadó hazai és nemzetközi szinten munkajogi tárgyú cikkek szerzője. Előadásában a Covid19 járványhelyzet kapcsán felmerülő kérdések, tapasztalatok, munkajogi gyakorlatok kerülnek előtérbe, ide értve a home office és távmunka sajátosságait, különbségeit, de szóba kerülnek a veszélyhelyzetet követő időszak várható munkajogi aspektusai is. Részletek Jegyek
  • 2021.11.03A transzformatív tanulás-fejlesztés mestere – november 3-10-17. Építse fel korszerű L&D folyamatát és generáljon valódi változásokat a szervezete életében, képzésünk segítségével! Részletek Jegyek
Follow hrportal_hu on Twitter
További cikkek
Mindenkinek elérhető online álláskeresési kurzus indul

Három plusz egy modulból álló e-learning kurzust indít a Karrierszerviz karriertanácsadó cég. A lehetőség azoknak szól, akik a folyamatosan alakuló... Teljes cikk

Pályázati forrás segíti a felnőttképzést

A munkaerőpiaci igények változása miatt új felnőttképzési támogatást hirdetettek meg októbertől. Teljes cikk

L-Soft a bérszámfejtő cég – Szakértelem a bérben

A bérszámfejtés szolgáltató 5 tippje, amit érdemes figyelembe venni a döntéselőkészítés során. Lehet jelentősége a bérszámfejtés... Teljes cikk