Megjelent: 6 éve

A felhasználói élmény és a HR

Egy termék, vagy szolgáltatás megítélését alapvetően érzelmi benyomások határozzák meg. Ez a felhasználói élmény, mely életünk szinte minden területén meghatározó szerephez jutott. A felhasználói élmény kiváltása a legújabb technológiai fejlesztéseknél is fő szempont, hiszen a digitális törekvések középpontjában (is) az ügyfelek elégedettsége áll.

Miért fontos ez napjainkban a HR területén?

Az elmúlt években forradalmi változások történtek a HR területén. Az okos eszközök, a mobil berendezések elterjedése, az informatikát szolgáltatássá alakító technológiák, az ún. SaaS szolgáltatások, új lehetőségeket és új szemléletet nyitottak. A HR szakértelmével aktívan támogatja az értékteremtést, a vállalat üzleti és stratégiai céljainak elérését. Az üzleti tevékenység meghatározó részévé válva ennek a területnek szintén kulcsa a mobilitás, valamint az ügyfél-és munkavállalói élmény.

A NEXON piaci felmérései szerint a modern HR megoldásokkal kapcsolatos legfontosabb igények:
• Felhasználói élmény, intuitív felületek,
• Professzionális funkcionalitás,
• Gyors bevezetés és megtérülés,
• Jól tervezhető költségek.
• Adatbiztonság

Hogyan válhat a HR kompetens, értékteremtő vállalati egységgé?

A NEXON korszerű megoldást nyújt az új trendekre és kihívásokra: legújabb HR fejlesztésével, e-HR megoldások új generációjával, a NEXON_PORT alkalmazással. A NEXON_PORT egy munkavállalói, és vezetői önkiszolgáló portál. A megoldás felhasználói élményt, modern IT technológiát, magas szintű adat- és információ biztonságot kínál. Mindemellett szerepkörökhöz rendelt felületeket és megnövelt HR funkciókat szolgáltat. Ezzel az alkalmazással mindenki a lehető legtöbbet hozhatja ki az idejéből, mely versenyelőnyt teremt.

Változtassa a HR-t értékteremtő egységgé a NEXON_PORT megoldással!
A tapasztalatok alapján az interaktív dolgozói és vezetői önkiszolgáló rendszerekkel a HR növelheti szolgáltatásainak színvonalát, a terület elismertségét.

A NEXON_PORT Önnek is egyszerű, korszerű megoldást nyújt!
Látogassa meg www.nexonport.hu oldalunkat!
  • 2021.10.05Tréning Kerekasztal 2021 Komoly kihívások érték és érik a szervezeteket az utóbbi időszakban. Először a járvány okozta sokk, a vele érkező gazdasági megtorpanás, a home office, hogy szinte minden átkerült a digitális térbe. A helyzet továbbra is konstans változásban van, így szükség van folyamatos, rugalmas alkalmazkodásra. A szervezetek VUCA-környezethez való illeszkedésére, a mostanában egyre inkább teret nyerő hibrid működés kialakítására. Mindehhez a képzéseknek, a tréningpiacnak is alkalmazkodnia kell. Ezért is ül össze újra, egy év kihagyás után a Tréning Kerekasztal Konferencia 2021. október 5-én, a New York Palotában. Részletek Jegyek
  • 2021.10.07Jólét és hatékonyság? Mentálhigiénés nagykövet program! Képzést minden olyan vezetőnek, vezetői csapatnak, akik szeretnének tudatosan, hatékonyságot, jólétet növelni a szervezeten belül. Részletek Jegyek
  • 2021.10.12XVIII. Magyar Munkajogi Konferencia – 9 kreditpont A Wolters Kluwer Hungary legnagyobb éves rendezvénye idén válik nagykorúvá. Ezúttal is a megszokott, színvonalas szakmai programokkal és felejthetetlen közösségi élményt ígérve várjuk a munkajoggal foglalkozókat a Dunakanyar szívében. A rendezvényen az ügyvédek és jogtanácsosok 9 kreditpontot szerezhetnek! Részletek Jegyek
  • 2021.10.20Hibrid munkavégzés, távmunka, munkaidő, pihenőidő és egyéb aktuális kérdések a munkajogban Jöjjön el, és tájékozódjon élőben dr. Fodor T. Gábortól a terület egyik jeles szakértőjétől. Részletek Jegyek
Follow hrportal_hu on Twitter