Megjelent: 5 éve

A felhasználói élmény és a HR

Egy termék, vagy szolgáltatás megítélését alapvetően érzelmi benyomások határozzák meg. Ez a felhasználói élmény, mely életünk szinte minden területén meghatározó szerephez jutott. A felhasználói élmény kiváltása a legújabb technológiai fejlesztéseknél is fő szempont, hiszen a digitális törekvések középpontjában (is) az ügyfelek elégedettsége áll.

Miért fontos ez napjainkban a HR területén?

Az elmúlt években forradalmi változások történtek a HR területén. Az okos eszközök, a mobil berendezések elterjedése, az informatikát szolgáltatássá alakító technológiák, az ún. SaaS szolgáltatások, új lehetőségeket és új szemléletet nyitottak. A HR szakértelmével aktívan támogatja az értékteremtést, a vállalat üzleti és stratégiai céljainak elérését. Az üzleti tevékenység meghatározó részévé válva ennek a területnek szintén kulcsa a mobilitás, valamint az ügyfél-és munkavállalói élmény.

A NEXON piaci felmérései szerint a modern HR megoldásokkal kapcsolatos legfontosabb igények:
• Felhasználói élmény, intuitív felületek,
• Professzionális funkcionalitás,
• Gyors bevezetés és megtérülés,
• Jól tervezhető költségek.
• Adatbiztonság

Hogyan válhat a HR kompetens, értékteremtő vállalati egységgé?

A NEXON korszerű megoldást nyújt az új trendekre és kihívásokra: legújabb HR fejlesztésével, e-HR megoldások új generációjával, a NEXON_PORT alkalmazással. A NEXON_PORT egy munkavállalói, és vezetői önkiszolgáló portál. A megoldás felhasználói élményt, modern IT technológiát, magas szintű adat- és információ biztonságot kínál. Mindemellett szerepkörökhöz rendelt felületeket és megnövelt HR funkciókat szolgáltat. Ezzel az alkalmazással mindenki a lehető legtöbbet hozhatja ki az idejéből, mely versenyelőnyt teremt.

Változtassa a HR-t értékteremtő egységgé a NEXON_PORT megoldással!
A tapasztalatok alapján az interaktív dolgozói és vezetői önkiszolgáló rendszerekkel a HR növelheti szolgáltatásainak színvonalát, a terület elismertségét.

A NEXON_PORT Önnek is egyszerű, korszerű megoldást nyújt!
Látogassa meg www.nexonport.hu oldalunkat!
  • 2021.01.30Videokonferenciás 2 napos Scrum Master képzés A két napos intenzív, gyakorlat-orientált tréning szerepjátékokon és szimulációkon keresztül segít a résztvevőknek megérteni, hogyan alkalmazhatóak a legkülönbözőbb projektekben a Scrum alapelvei. Kitérünk arra is, hogy mikor érdemes használni a Scrumot, és mikor nem. Részletek Jegyek
  • 2021.02.04Stratégiai- és teljesítmény controlling A vezetők elmondása alapján a controlling gyakran utókalkuláció fókuszú, célja a pénzügyi számvitel kiszolgálása. Ez a kutatás is rávilágít arra, hogy kimutathatóan sikeresebbek azok a vállalatok, ahol a vezetők támaszkodhatnak a controller tevékenységére. Részletek Jegyek
  • 2021.02.23 Adatvédelmi tisztviselő képzés Megújult blended képzésünk során a jogi háttér áttekintése mellett gyakorlati példák, megtörtént esetek és a résztvevők által hozott problémák közös elemzése segíti a szabályok értelmezését először e-learning, majd egy online konzultációs nap keretein belül. Részletek Jegyek
  • 2021.03.08 Vezetői kommunikáció és konfliktuskezelés képzés A képzés célja a szervezeten belül eredményes és hatékony kommunikáció feltételeinek és eszközeinek megismerése és begyakorlása, a résztvevők kommunikációs kultúrájának fejlesztése - A személyes és a vezetői kommunikáció hatásfokának és eredményességének javítása - A szervezeten belül eredményes és hatékony együttműködés és konfliktuskezelés alapjainak megismerése Részletek Jegyek
Follow hrportal_hu on Twitter