Megjelent: 11 éve

Ha ezt érzed a munkahelyeden, ideje új állás után nézned

Ha az alábbi helyzetek állandósulnak, rendszeressé válnak, arra figyelmeztetnek, hogy ideje továbbállni. A Hvg összeállításából kiderül, mikor kell új munka után nézni.

images

1. Kevesebb demotiváló, sértő dolog van, mint amikor valakinek az ötletét figyelmen kívül hagyják.

2. A konstruktív visszajelzés nagyon fontos a munka minősége szempontjából, de a nyilvános kritizálás megalázó és nem építő jellegű.

3. Ha a "kérem" és a "köszönöm" két alapszót soha nem hallod a munkahelyeden, akkor azt jelenti, hogy egyszerűen nem becsülik meg a munkád.

4. Ha úgy érzed, csak a főnök karrierjéért gürizel, minden érdemi munka a csapatra hárul, ideje lépned.

5. Ha munkádat értelmetlennek találod, úgy érzed, semmi haszna sincs, akkor ideje újabb lehetőségeket keresned.

6. Ha a főnök soha nem tesz gesztusokat feléd, nem érdeklődik a családod iránt, úgy érezheted, csak egy fogaskerék vagy, nem egy ember és hogy mindenki pótolható. Ez pedig egyenes út a felmondás felé.

7. Ha a munkádnak nincsen olyan része, amit szeretsz, ami feldobna,
amit alig vársz, hogy megcsinálhasd, akkor feltehetően unod és utálod a munkádat – ennek pedig így nem sok értelme van.

8. Egy tisztességes főnök arra törekszik, hogy javítsa a cég jövőjét, és ezzel perspektívát mutasson a dolgozóinak: jobb bérek, jobb feladatok, korszerűbb munkahely. Ha te úgy érzed, hogy a cégnek nincs jövője, vagy neked nem ad megfelelő feladatokat, már megtanultad azt, amit kellett, vagy nem látod, hogy előbbre léphetnél, ideje továbbállnod.

9. Nem hiszed, hogy bármi mást is csinálhatnál. Furcsának tűnhet, de tulajdonképpen ez a legerősebb indok arra, hogy kilépj a munkahelyedről. Az élet túl rövid ahhoz, hogy azért ne lépj tovább, mert azt gondolod, hogy nem vagy elég jó továbblépni.

Hvg
  • 2026.01.09Foglalkoztatás és jóllét: az értékes munkaerő megszerzése és megtartása a folyamatosan változó munkaerőpiaci környezetben Foglalkoztatás és jóllét: az értékes munkaerő megszerzése és megtartása a folyamatosan változó munkaerőpiaci környezetben. A konferencia ingyenes, de regisztrációhoz kötött. A program és a regisztráció a jegyek menüpont alatt.info button Részletek ticket button Jegyek
  • 2026.01.28Vezetés- és szervezetfejlesztés szakmai konferencia Bokor Attila Aranykalitkában című kutatásának harmadik fejezetéhez érkeztünk, amely ötven vezetői életúton keresztül három évtized szervezeti és vezetői tapasztalatát mutatja be. Az OD Partner is mérföldkőhöz érkezett: 30 évesek lettünk. Kinyitjuk szakmai műhelyünket és megosztjuk, hogyan gondolkodunk vezetésről, szervezetről, és aktuálisan milyen témákban mélyedünk el.info button Részletek ticket button Jegyek
  • 2026.01.29Bértranszparencia irányelv és diszkrimináció-tilalom Szakmai képzés a bértranszparenciáról és a diszkriminációról HR szakembereknek és vezetőknek. Készüljön fel munkajogászainkkal az EU új bérátláthatósági szabályaira!info button Részletek ticket button Jegyek
  • 2026.01.31Vállalati szimuláció Valós piaci helyzetben egy-egy döntés meghozatalakor helyt kell állnia mind vezetői, mind kontrolleri képességeinknek. Mennyivel egyszerűbb lenne, hogyha mi is úgy gyakorolhatnánk, mint egy pilóta, aki éles felszállás előtt, a szimulátorban tanulja meg a vezetést, míg kellő rutinra tesz szert. Ez megvalósítható ma már az üzleti életben is. info button Részletek ticket button Jegyek
További cikkek
Robotkapusnak próbált meg gólt lőni Ronaldo – kiderült, mire képes a gép

Cristiano Ronaldo egy robotkapus ellen tesztelte lövőerejét, miután Mark Rober, a NASA-mérnökből lett YouTube-sztár megépítette a villámgyors,... Teljes cikk

Sztrájk és káosz a világ leghíresebb múzeumában

Határozatlan idejű sztrájkot hirdettek december 15-től a párizsi Louvre dolgozói, tiltakozásul a "romló munkakörülményeik" és az "elégtelen... Teljes cikk

Több mint 250 dolgozóját mérgezte meg a HR-igazgató, aki a mai napig HR-esként dolgozik és nem vonták felelősségre

A férfi mérgezett kávéval és teával kínálta áldozatait, majd visszaélt vele, hogy kiszolgáltatott helyzetbe kerültek a nők. A HR-igazgatót a... Teljes cikk