kapubanner for mobile
Megjelent: 16 éve

Humorral sarcol az APEH

Az adóhatóság a jelenleginél barátságosabb imázs kialakítására törekszik, az új kommunikációs stratégia részeként humorral emlékezteti az adózókat a bevallási idő közeledtére.

Városi plakátokon, city lightokon emlékeztet az adóhatóság a bevallási határidő közeledtére, amelyeken az adóhatóságtól szokatlan módon, humorosan szólítják meg a „célcsoportot”.

Május elsejétől megváltozott az APEH logója is, az újszerű kommunikációval az adóhatóság azt szeretné érzékeltetni, hogy nem csak hatóságként, hanem szolgáltató is. Az adóhatóság megítélése egyébként nem mondható negatívnak más állami szervezetekhez képest: az Üzlet és Siker korábbi felmérése szerint az emberek elégedettebbek az APEH-hel, mint a rendőrséggel vagy az egészségüggyel.

Kezd lassan megszokottá válni, hogy állami szervezetek marketingkampányai kevéssé mondható konzervatívnak, legutóbb a Gazdasági és Közlekedési Minisztérium (GKM) a szexualitás témáját hívta segítségül a biciklizés népszerűsítéséhez.
  • 2024.04.23Humán controlling mutatószámok a gyakorlatban A képzés célja: A HR munka modern személetének és mérésének, számításának gyakorlati ismerete. A humán controlling egyes eszközeit konkrét példákon mutatjuk be, a résztvevőkkel közösen értékeljük azok alkalmazását.info button Részletek ticket button Jegyek
  • 2024.04.30NewLeadership – Vezetői eszköztár bővítése Önmaguk fejlesztését is fontosnak tartó középvezetőknek, frissen kinevezett döntéshozóknak szóló komplex és intenzív vezetőfejlesztő program sok gyakorlattal. Különlegessége, hogy a résztvevők átgondolhatják és megoszthatják egymással aktuális kihívásaikat és még a kritikus vezetői helyzetek megoldásáról is tanulhatnak egymás jó gyakorlatából is!info button Részletek ticket button Jegyek
  • 2024.05.09Egy jól működő csapat titka – Vezetői reziliencia fejlesztése A vezetői reziliencia fejlesztése képzésünk arra világít rá, hogyan lehet úgy tekinteni a tényekre, hogy relativizáljuk őket, kezelhető megvilágításba helyezzük a nehézségeket és igyekezzünk megőrizni a racionalitásunkat, hogy ebben a nehéz helyzetben is fejlődni tudjon a csapatunk. Segítve a csapattagoknak abban, hogy a problémalátásukat a megoldás keresés fókusza váltsa fel és megváltozzon az interakcióik minősége.info button Részletek ticket button Jegyek
  • 2024.05.14Mesterséges intelligencia használata a marketing munkában Képzésünk célja, hogy bemutassuk 2024-ben mi mindenre képes a mesterséges intelligencia, használata mennyire meg tudja könnyíteni a marketing szakemberek - vagy erre a pályára készülők - munkáját. A képzés során a résztvevő megtanulja, hogy milyen kiaknázatlan lehetőségek rejlenek a mesterséges intelligenciában. Ezen túl megtanulja, hogy a különböző AI eszközöket milyen stratégiai kombinációban érdemes használni a lehető legnagyobb hatékonyság elérése érdekében. info button Részletek ticket button Jegyek