Megjelent: 7 éve

Iroda beruházás nélkül, Szegeden

Újdonságként lépett piacra a közelmúltban a szegedi Tó Office, amely a telephely szolgáltatástól kezdve az irodai szolgáltatások teljes spektrumát biztosítja.

Kávézó
Milyen infrastruktúrát használ a cég?

Kiváló infrastruktúrát tudtunk kiépíteni, a közösségi iroda kialakítása megfelel a 21. századi elvárásoknak. Szolgáltatásaink igénybevételével az induló vagy éppen terjeszkedő vállalkozásoknak nincs szükségük szegedi iroda fenntartására, hiszen a Tó Office mindenben a segítségükre van.

A helyszínen 7 számítógépes munkaállomásunk van, amelyek közül az egyik fizikailag is akadálymentesített. A körülmények egyaránt megfelelnek az egyéni felhasználóknak, és a csoportos megrendelőknek is. Egy ilyen lehetőség ebben a projektalapú gazdasági környezetben az átmeneti kapacitásbővítés problémájára is megoldást nyújthat. A helyszínen rendelkezésre áll egy exkluzív kialakítású, 6 fő befogadására alkalmas beltéri, és egy teraszon kialakított kültéri tárgyaló. A technikai feltételek adottak online konferencia-beszélgetésekre, valamint helyszínként szolgálhat tréningek, képzések, közösségi programok lebonyolítására is. Azaz, igyekeztünk mindent biztosítani, ami a kényelmes és sikeres munkavégzéshez szükséges.

Mit tudnak ajánlani az Önökhöz betérő vállalkozásoknak?

Nagyon kedvező áron kínáljuk a telephely bejegyzési szolgáltatásunkat, iroda bérletet, amelyhez akár virtuális asszisztenseket is tudunk biztosítani. Ami azt jelenti, hogy mentesülnek a munkaadói kötelezettségek alól, azonban maguk mögött tudhatnak egy professzionális irodai segítséget, aki ha kell, elvégzi a papírmunkát, vagy segít a reklámkampány lebonyolításában. Itt azonban kifejezetten az elvégzett munkáért kell fizetni, nem a munkaidőért.
Munkaállomások

A konkrét árakról is ejtsünk néhány szót!

A munkaállomás bérelése, amelyhez biztosítunk lap-topot, internetet, nyomtatási, szkennelési lehetőséget és technikai segítséget, már óránként 500 forinttól elérhető. Ha valaki exkluzív tárgyalót szeretne bérelni, 2000 forintos óránkénti díjtól megteheti. Klubszobánk, mely óránként 3000 forintért vehető igénybe work-shopok lebonyolítására alkalmas, de oktató helyiségünk is ugyanezen az áron bérelhető, ahol teljes felszerelést tudunk biztosítani akár egy informatikai képzéshez is.
Fogadó helyiség

Emellett ha egy cég Szegeden szeretne terjeszkedni, telephely szolgáltatásunk táblakihelyezéssel havonta 5000 forint + ÁFA összegtől elérhető. A város földrajzi elhelyezkedésének előnyei rendkívüli lehetőségeket rejtenek magukban, hiszen innen Szerbiába, Romániába könnyedén át lehet menni akár csak egy rövid tárgyalás erejéig is. Így a terjeszkedéshez, vagy a későbbiekben megnyíló határ-menti együttműködéseket támogató pályázatoknak nehéz kiválóbb helyet találni Szegednél.

Mégis hogyan tudott ez a jelen gazdasági körülmények között megvalósulni?
Tárgyaló

A szegedi Tudásklaszter Nonprofit Kft. néhány hónappal ezelőtt nyitotta meg családbarát közösségi irodáját Szegeden. A szervezet a gyermekvállalás után munkába visszatérő nők elhelyezkedését segítő RENATA – Regionális Női Atipikus Alkalmazások című projektjére mintegy 142 millió forintos Európai Uniós támogatást nyert. A Tó utcában kialakított új tér azonban sokkal több lehetőséget rejt magában. Az innovatív ötlet ugyanis, az édesanyák képzésén, munkába helyezésén túl, a vállalkozóknak professzionális irodát, tárgyaló helyszínt és számos szolgáltatást biztosít.

6723 Szeged, Tó u. 4/b
tooffice@tooffice.hu
www.tooffice.hu
+ 36 62 73-73-90

  • 2020.12.10Vezetői képzés - Emberek vezetése modul (C) A vezetői képzés célja az elméleti és gyakorlati vezetői tudás és kompetenciák fejlesztése. A résztvevők a képzésen megismerik a csapat és szervezetépítés és a munkatársak fejlesztésének, vezetésének és értékelésének alapvető vezetői eszközeit. A képzés résztvevői elsajátítják azokat a gyakorlatban alkalmazható technikákat, amelyek segítségével javítható a munkatársak elkötelezettsége és teljesítménye. Részletek Jegyek
  • 2020.12.10Fókuszban a megélhetési juttatások! - Ingyenes A koronavírus-járvány a vállalatoknál talán a HR-es szakembereknek adta a legtöbb megoldandó feladatot. Olyan nehézségekkel kellett szembenézniük, amelyek korábban elképzelhetetlenek voltak. Nem maradt ki a kihívások sorából a dolgozói juttatások témája sem: a tapasztalat azt mutatta, hogy a pandémiás időszak alatt a cégek jelentős része nem tudta kiadni a juttatásokat a korábban megszokottak szerint. Egy gyorsan változó, bizonytalan piaci és jogi környezet komoly rugalmasságot igényelt és igényel a mai napig a munkáltatók részéről. A cégek számára elengedhetetlenné vált, hogy újragondolják korábban alkalmazott, bevált megoldásaikat, és olyan rendszert hozzanak létre, amelyet – az igények igen dinamikus, folyamatos változása okán – a későbbiekben is viszonylag könnyen tudnak alakítani, módosítani. Részletek Jegyek
  • 2021.01.25HR Üzleti Vezető Mentoring és Workshop online program Inspirációt és támogatást nyújt HR vezetőknek és a jövő HR vezetőinek az üzleti vezetővé válásuk útján. Ajánlom minden olyan HR vezetőnek, aki szeretné a HR funkciót üzletközpontúbbá tenni, meghatározó hatással lenni üzletre, stratégiára, döntésekre, nagyobb bizalmat, hitelességet és befolyást szerezni a felsővezetésben. Részletek Jegyek
Follow hrportal_hu on Twitter
További cikkek
Ágyban, párnák közt, avagy a home office árnyoldalai

Ez az év sok mindenre megtanít bennünket, olyasmikre is, amit eddig is tudtunk, csak nem fordítottunk rá elég figyelmet. Persze, az oviban mindenki... Teljes cikk

Energiahatékonyság a gyakorlatban

Az energiahatékony működés a vállalatok számára rendkívül fontos, hiszen a környezetvédelem mellett nem elhanyagolható szempont az sem, hogy... Teljes cikk

Bérszámfejtés outsourcing - mikor, miért, mit és kinek?

Bérszámfejtésre minden vállalkozásnál szükség van, ahova legalább egy alkalmazott be van jelentve - a kérdés így nem az, hogy bérszámfejtésre... Teljes cikk