Megjelent: 13 éve

Király Éva, az Electrolux Lehel Kft. humánpolitikai igazgatója

Király Éva pályafutását általános iskolai pedagógusként kezdte. Tanári pályájának utolsó éveiben, a Tanítóképző Főiskola orosz speciál kollégistáinak tanítása során belekóstolt a felnőttképzésbe, ekkor érezte meg, hogy a felnőttoktatás irányába kell továbblépnie.

Egyenesen felívelő karrier

A nagy változást a rendszerváltás hozta meg számára, 1992-ben ugyanis megérett arra, hogy az Europe-GAN Insurance Co.-hoz szegődjön üzletkötőnek. Ezt követően a svéd-svájci tulajdonú energetikai vállalathoz, az ABB Power Generation Kft. (volt Láng Gépgyár) dobbantott, ahol először a vállalat képzési tervének összeállításáért és megvalósításáért, majd - már mint humánpolitikai vezető - a vállalati humánfolyamatok (kiválasztás, teljesítményértékelés stb.) kialakításáért volt felelős. Eredményes munkáját látva a vállalat megbízta humánpolitikai igazgatói teendők ellátásával. Kiemelt feladatai közé tartozott a vezető-utánpótlás és a karriermenedzsment program kidolgozása.

Ezt követően Király Éva még nagyobb fába vágta a fejszéjét: az ABB magyarországi vállalatainak humánpolitikai igazgatójaként 8 magyar vállalat vezetőivel működött együtt a humánpolitikai feladatok megoldásában. Időközben szakmai tudásszomjának oltása érdekében elvégezte a Janus Pannonius Tudományegyetem humánszervező szakát, hogy némi elméleti tudással is megalapozza szakmai tekintélyét.

2001-ben a Malév Rt. humánpolitikai igazgatójává nevezték ki, ahol a személyügyi tervezés és adminisztráció, a felvétel és kiválasztási politika, a képzési és szakképzési rendszer fejlesztése, valamint a teljesítményértékelési rendszer kialakítása jutott neki osztályrészül.

2004-ben ismét váltásra szánta el magát Király Éva: ezúttal az Electrolux Lehel Kft.-hez igazolt, hogy összehangolja a négy magyarországi gyárat működtető, több mint négyezer munkavállalót foglalkoztató vállalat HR tevékenységét. Mindennek 2007-ben meg is lett az eredménye, hiszen az Electrolux Lehel Kft. nevében ekkor vehette át az ILO elismerését, "A Sokszínű és Befogadó Munkahely Best Practice Vállalati Nagykövete" címet.

Sokat tesz a környezetéért

A humán erőforrás tevékenységek közepette nem mondott le a tanítás öröméről, szívesen tart karriermenedzsment kurzust, illetve a humán erőforrás menedzsmenttel kapcsolatos előadásokat. Szabadidejében lelkesen hódol a sütés-főzés művészetének, két unokájának általános megelégedésére, de ha teheti, utazásokra is gyakorta elcsábul.
  • 2021.03.08 Vezetői kommunikáció és konfliktuskezelés képzés A képzés célja a szervezeten belül eredményes és hatékony kommunikáció feltételeinek és eszközeinek megismerése és begyakorlása, a résztvevők kommunikációs kultúrájának fejlesztése - A személyes és a vezetői kommunikáció hatásfokának és eredményességének javítása - A szervezeten belül eredményes és hatékony együttműködés és konfliktuskezelés alapjainak megismerése Részletek Jegyek
  • 2021.03.092 Napos Scrum Master Képzés, Élő videokonferenciás A Scrum Master az agilis transzformációk kulcsembere. Olyan Servant Leader szerepkört takar, amelyben a fejlesztő csapatok segítőjeként, mentoraként a jó hangulatú, eredményes munkavégzés megteremtéséért felel e szakember és módszertani szakértőként segíti a projekt munka előrehaladását, jó minőségben, határidőre történő teljesítését. Képezd át magad Scrum Masterré! Részletek Jegyek
  • 2021.03.11 Toborzás a LinkedIn-en és a Facebook-on - ONLINE (live) Képzésünkön fél napban a LinkedIn, fél napban pedig a Facebook toborzási praktikáiról tanulhat. Délelőtt kitérünk a LinkedIn személyes profil szerepére, a vállalati oldal fontos elemeire, a karrieroldalra, oldal analitikákra, továbbá megtanulhatja, hogyan kell felépíteni a kapcsolati hálót, és hogy hogyan érdemes a tartalmakat előállítani. Facebook témánkban szó lesz a hiteles és hatékony kommunikálásra alkalmas Facebook oldalról és a kampánykezelés előtti lépésekről. Mindezt interaktív, gyakorlatias módon, egyéni kérdések megválaszolásával bonyolítjuk le. Részletek Jegyek
  • 2021.04.01A sikeres interjúztatás Képzésünk fő célja, hogy a résztvevők képesek legyenek a szervezetükhöz legjobban illeszkedő, a munkakörben legjobban teljesítő munkatárs kiválasztására. A képzési napon szó lesz -az interjú felépítéséről, -szituációs gyakorlatról, -az információk rögzítéséről, -döntéshozatali csapdákról, -továbbá a kiválasztás további eszközeiről sablonokkal színesítve. Lehetőséget adunk továbbá a saját területüket érintő kérdések átbeszélésére is. Részletek Jegyek
Follow hrportal_hu on Twitter