kapubanner for mobile
Megjelent: 1 éve

Miért ne vess el csípőből egyetlen közösségi platformot sem?

Szinte hihetetlen, de az elmúlt csaknem tizenöt évben életünk központi elemévé váltak a közösségi oldalak. A hazai vállalatoknak rengeteg időbe telt, mire beleszoktak a kék közösségi oldalba, sokan még a mai napig is tamáskodnak, pedig minden tanulmány azt igazolja, hogy a tartós életben maradás alapvető feltétele az, hogy jelen legyünk a social mediában – méghozzá nem is akárhogyan!

Miért ne vess el csípőből egyetlen közösségi platformot sem?
 

Az elmúlt évek során sorra jöttek az újabb és újabb site-ok, amelyek ifjú titánokként emelkedtek fel, és … khm… nos, bukásról nem igazán tudunk beszámolni. Ugyanis mindegyik oldal valami mást tud, valami más célcsoport elérését célozza, és valami másra használják a regisztrált tagok. Gondolj csak bele: a Facebook immáron az idősebbek platformja, az Instán trendi képekben és ütős kis hashtagekben kommunikálunk, a Pinteresten inspirálódunk, de ki és mit csinál a TikTokon? Mai cikkünkben ennek eredünk utána!

Kell-e neked TikTok?

Ha nem látod át, hogy miért is jó, ha ott is jelen vagy, akkor érdemes a Klikkmarketing eseti konzultációját igénybe venned, de akár egy komplett online marketinget érintő analízist is rendelhetsz tőlük.

Mivel ma már a vásárlások döntő többsége az online térben történik, ezért ha szeretnéd, hogy a céged talpon maradjon, akkor mindenképpen erőt kell venni magadon, és regisztrálni azokra az oldalakra, amelyek a célcsoportodat tekintve relevánsak lehetnek.

Vegyük például a TikTokot, amelyet zömében a tizenéveik végén, a huszonéveik elején és közepén járó fiatalok látogatják. Hogy miért?

Az eredeti célokkal ellentétben a fiatalok már keresőmotorként használják ezt az oldalt, így ha bármilyen receptet, tanácsot, barkácsötletet vagy javaslatot keresnek, akkor azt ezen a rövid videókat tartalmazó site-on fogják megtenni. Természetesen eredetileg nem ilyen céllal készült, de a felhasználók nagyon megkedvelték, és nagyon hasznosnak találják a találatokat.

Ha olyan terméked vagy szolgáltatásod van, amely ennek a bizonyos korosztálynak szól, akkor bizony vétek volna kihagyni ezt a ziccerhelyzetet!

Jó, jó, de mit osszak meg?

Azt talán nem is kell mondani, hogy a mai fiatalok egészen egyszerűen be vannak oltva a direkt marketing ellen, így ha valaki azt sulykolja csak, hogy válassz engem, mert én vagyok a legjobb, az bizony teljesen kontraproduktív lesz.

Ellenben ha megmutatod, hogy miért válasszon a célközönséged téged, miért lesz jobb nekik, ha a te termékedet veszik meg, vagy a te szolgáltatásodra fizetnek elő, és mindezt ötletesen, kreatívan, rövid kis videókban teszed, akkor akár virálissá is válhat egy-egy közzétett bejegyzésed!

A nevet mindenképp foglald le!

Persze az is könnyen előfordulhat, hogy egyáltalán nem jár a te célcsoportod a TikTokon, és teljesen felesleges munka volna oda is tartalmat gyártani. Ebben az esetben nem is érdemes erőltetni a jelenlétet, ám egy óvintézkedést még így is javaslunk.

Ez pedig nem más, mint hogy az összes online platformon foglald le a nevedet vagy a vállalkozásod nevét, így ha a későbbiekben szükség lesz rá, lesz hova nyúlni!

  • 2025.10.01HVG Állásbörze 2025 Toborozz országosan 3 nap alatt - online, foglalj virtuális standot!info button Részletek ticket button Jegyek
  • 2025.10.07Óbudai Egyetem Állásbörze Jöjjön el, legyen kiállító! Kerüljön közvetlen kapcsolatba tehetséges, frissen diplomázó vagy végzős hallgatókkal, akik készen állnak a szakmai pályafutásuk elindítására. Akik naprakészen ismerik a legújabb technológiákat, elméleteket és iparági trendeket.info button Részletek ticket button Jegyek
  • 2025.10.14Műegyetemi Állásbörze A Műegyetemi Állásbörze Budapest legnagyobb és legrangosabb álláskereső rendezvénye. 1995 óta képez hidat a munkaadók és potenciális munkavállalóik között. Rendezvényről rendezvényre több újítással, színesebb programokkal, felméréssel és számos csatornával is találkozhatnak az érdeklődők.info button Részletek ticket button Jegyek
  • 2025.10.21Pannon Állásbörze 2025. A Pannon Állásbörze – ahol a jövő szakemberei és a legjobb munkaadók találkoznakinfo button Részletek ticket button Jegyek
További cikkek
Balatoni Katalin: rekordokat dönt a pedagógusképzésre való jelentkezés

A tanári béremelés hatására rekordokat dönt a pedagógusképzésre való jelentkezés, és az iskolaigazgatókhoz is soha nem látott számú... Teljes cikk

NAV: így változik a pótlékmentes részletfizetés összeghatára

A pénteken életbe lépett adótörvény-módosítások értelmében az automatikus pótlékmentes részletfizetés összeghatára megduplázódott, így már... Teljes cikk

Trükközés a tanári fizetésekkel? – a szakszervezet szerint erről nem volt szó

A Pedagógusok Szakszervezete (PSZ) tiltakozik a kormány azon terve ellen, hogy a pedagógusok teljesítményértékelés alapján járó havi 20–60 ezer... Teljes cikk