10 cikk a(z) social media címkével:

A kreatív tartalmak szerepe a HR-ben, employer brandingeben

2 éve Változatos tartalmak, kreatív megoldások, sokoldalú megjelenések, online platformok. A sok és változatos megjelenés és folyamatos kommunikáció a munkavállalók felé nagyban hozzájárul a cég jó PR-jának kialakításához. Milyen szerepet tölthetnek be a vállalati kommunikációban a videók és miért jó ez a HR-nek? Teljes cikk...


A generáció, aki nem tűri a szemfényvesztést

2 éve Igen, az Y és Z generáció tagjai azok, akik messziről kiszagolják a mézesmadzagot és nagy ívben kerülik el azokat a munkáltatókat, akiről nem hallottak ódákat. Teljes cikk...


Diákmunkást keresel? Íme pár tipp, hogy biztosan jól hirdesd!

3 éve A Hive Creative megvizsgálta a Neticle segítségével az Y és Z generáció számára kínált gyakornoki és diákmunka lehetőségek hirdetéseit a közösségi térben. Az ő esetükben az a helyzet, hogy szinte már lételemük a social, ezzel kelnek és fekszenek, ezt lélegzik. Így elég kézenfekvő olyan közegben megcélozni őket, amelyben otthon érzik magukat, nemde? Teljes cikk...


Házon belülről érkezik az Avantgarde új PR igazgatója

3 éve PR igazgatóként irányítja tovább Tengelits András az Avantgarde account csapatának munkáját - írják sajtóközleményükben. Teljes cikk...


Az álláskereső oldalakon találnak legtöbbször egymásra cégek és a dolgozók

4 éve A munkavállalók többsége az álláskereső oldalakon böngészi a lehetőségeket, míg a cégek nagyobb részben szintén ezeken keresztül keresnek új dolgozókat - derül ki az nrc 5 évet felölelő kutatásából. Teljes cikk...


Kockázatos lehet a közösségi oldalakat használni a toborzásban

8 éve A cégek egyre inkább felismerik a közösségi oldalak előnyeit, melyeket nemcsak üzleti, hanem toborzási célokra is alkalmazhatnak. Fontos azonban, hogy a munkáltatónak mindig be kell tartania az információs önrendelkezésről szóló törvény, valamint a Munka törvénykönyve szabályozásait. A Taylor Wessing e|n|w|c nemzetközi ügyvédi iroda most ezeket foglalta össze. Teljes cikk...


Alaposan takarítson a közösségi oldalakon, mielőtt elküldi az önéletrajzát!

8 éve Amerikai HR-szakemberek körében készített felmérés szerint a hetven százalékuk már utasított el állásra jelentkezőt amiatt, amit a közösségi oldalakon talált róla - írja a Népszabadság. Teljes cikk...


Toborzás: a PR-hoz elengedhetetlen a közösségi média

8 éve A HR-esek lassan megszokják, hogy a keresők mellett a közösségi oldalak is napi munkaeszközzé válnak. Ahogy az internethasználat mértéke rohamosan nő, a közösségi oldalak elterjedése is még inkább fénykorát éli. Mivel a toborzás potenciális célközönsége naponta többször is körülnéz a közösségi oldalakon, így elérésük hatásos módja lehet az ezeken feladott álláshirdetés, mint poszt. De valóban működik ez? Tényleg ez a hatékony módszer? Teljes cikk...


Google vs. Facebook vs. LinkedIn - hirdetési fortélyok a toborzás során

8 éve A marketing már régen felfedezte magának a közösségi hálók lehetőségeit és a HR szakma is egyre jobban kiveszi a neki járó tortaszeletet. Ha toborzásra kerül a sor, nem lehet már kihagyni a social mediát, hiszen hatékonyabbak és költséghatékonyabbak, mint a hagyományos toborzási csatornák. Az online apróhirdetések (pl. Google) mellett kiemelt szerepet érdemes szentelni a Facebookon és a LinkedIn-en elhelyzett hirdetéseknek és a hosszú távú közösségépítésnek. Teljes cikk...