kapubanner for mobile
márka 
Megjelent: 6 éve

Munkáltatói márkaépítés: új szereplő érkezett

Az elhúzódó recesszió kiélezi a munkaadók és a munkavállalók viszonyát. A legértékesebb munkatársakért fokozott verseny zajlik, éppen ezért megtartásuk és a céghez való kötődésük erősítése felértékelődött. Ebben jut kiemelt szerep a munkáltatói márkának, ami a vállalat értékeinek kommunikálásával és tudatosításával erősíti a kötődést. A munkáltatói márka építésében új cég, a BrandJob jelent meg a magyar piacon, a világelső TMP Worldwide leányvállalata.

"A pozíciókat már nem lehet a gyárkapu mellett kifüggesztett táblákon hirdetni, az internet és a közösségi média lett a munkaerőtoborzás igazi terepe. Ráadásul nem elég ismertnek lenni, vonzóvá is kell válni, ami pedig nem megy egyik napról a másikra. Rohamléptékű a változás, ami ma elégnek tűnik, holnap már biztosan kevés lesz." — mondta Hadi László, a BrandJob Kft. ügyvezető igazgatója.


Tehetséges vonzása: kell a HR és a kommunikáció


“Minden átalakult körülöttünk, az is, hogy mitől jó egy állás. Húsz éve a külföldi utazási lehetőség mindennél többet ért, ma sokan jobban szeretik, ha egy helyen lehetnek és többet látják a családjukat. A kiemelkedő fizetés se minden, önmagában nem elég a legjobbak megtartásához. Ha nincs kötődés, ha az adott szakember nem érzi, hogy fontos a cégnek, ott fogja hagyni az állást. Ahhoz, hogy segítsünk a kötődés kialakításában, egyszerre kell ismerni a munkaadók és a munkavállalók igényeit, és képesnek kell lenni mindezt érthető, vonzó formában megfogalmazni. Mindehhez pedig érteni kell a HR-hez és a kommunikációhoz" - mondta Hadi László.


A közösségi média új helyezetet teremtett


“Óriási lehetőségek vannak a közösségi médiában és a digitális eszközökben. Elég csak arra gondolni, hogy pusztán a Google-n havonta 185 millió álláskeresés zajlik. Egy nemrég végzett kutatás során pedig az derült ki, hogy 12 százalékkal többen nézik meg azokat az álláshirdetéseket, amelyekhez videó is tartozik és átlagosan 34 százalékkal többen jelentkeznek az ilyen hirdetésekre. Nem véletlen, hogy nemzetközi viszonylatban már a YouTube lett az állást keresők egyik legfontosabb eszköze." — mondta Hadi László.


2012. november 26.

  • 2025.10.01HVG Állásbörze 2025 Toborozz országosan 3 nap alatt - online, foglalj virtuális standot!info button Részletek ticket button Jegyek
  • 2025.10.07Óbudai Egyetem Állásbörze Jöjjön el, legyen kiállító! Kerüljön közvetlen kapcsolatba tehetséges, frissen diplomázó vagy végzős hallgatókkal, akik készen állnak a szakmai pályafutásuk elindítására. Akik naprakészen ismerik a legújabb technológiákat, elméleteket és iparági trendeket.info button Részletek ticket button Jegyek
  • 2025.10.14Műegyetemi Állásbörze A Műegyetemi Állásbörze Budapest legnagyobb és legrangosabb álláskereső rendezvénye. 1995 óta képez hidat a munkaadók és potenciális munkavállalóik között. Rendezvényről rendezvényre több újítással, színesebb programokkal, felméréssel és számos csatornával is találkozhatnak az érdeklődők.info button Részletek ticket button Jegyek
  • 2025.10.21Pannon Állásbörze 2025. A Pannon Állásbörze – ahol a jövő szakemberei és a legjobb munkaadók találkoznakinfo button Részletek ticket button Jegyek
További cikkek
Milyen távmunka lehetőségeket kínálnak az online kaszinók?

Az online kaszinóipar évek óta folyamatosan növekszik, és a távmunka-lehetőségek elterjedésével az online kaszinóvállalkozások számára most... Teljes cikk

Hogyan írj tökéletes önéletrajzot?

A munkakeresésben a tökéletes önéletrajz elkészítése alapvető lépés mindazok számára, akik új munkalehetőséget keresnek, vagy akik... Teljes cikk

December 31-ig működik a Monster.hu állásportál

Budapest, 2018. szeptember 3. - A Monster Magyarország Kft. tulajdonosa, a finnországi  székhelyű Alma Career Oy üzleti és stratégiai okokból a magyar... Teljes cikk