márka 
Megjelent: 2 éve

Munkáltatói márkaépítés: új szereplő érkezett

Az elhúzódó recesszió kiélezi a munkaadók és a munkavállalók viszonyát. A legértékesebb munkatársakért fokozott verseny zajlik, éppen ezért megtartásuk és a céghez való kötődésük erősítése felértékelődött. Ebben jut kiemelt szerep a munkáltatói márkának, ami a vállalat értékeinek kommunikálásával és tudatosításával erősíti a kötődést. A munkáltatói márka építésében új cég, a BrandJob jelent meg a magyar piacon, a világelső TMP Worldwide leányvállalata.

"A pozíciókat már nem lehet a gyárkapu mellett kifüggesztett táblákon hirdetni, az internet és a közösségi média lett a munkaerőtoborzás igazi terepe. Ráadásul nem elég ismertnek lenni, vonzóvá is kell válni, ami pedig nem megy egyik napról a másikra. Rohamléptékű a változás, ami ma elégnek tűnik, holnap már biztosan kevés lesz." — mondta Hadi László, a BrandJob Kft. ügyvezető igazgatója.


Tehetséges vonzása: kell a HR és a kommunikáció


“Minden átalakult körülöttünk, az is, hogy mitől jó egy állás. Húsz éve a külföldi utazási lehetőség mindennél többet ért, ma sokan jobban szeretik, ha egy helyen lehetnek és többet látják a családjukat. A kiemelkedő fizetés se minden, önmagában nem elég a legjobbak megtartásához. Ha nincs kötődés, ha az adott szakember nem érzi, hogy fontos a cégnek, ott fogja hagyni az állást. Ahhoz, hogy segítsünk a kötődés kialakításában, egyszerre kell ismerni a munkaadók és a munkavállalók igényeit, és képesnek kell lenni mindezt érthető, vonzó formában megfogalmazni. Mindehhez pedig érteni kell a HR-hez és a kommunikációhoz" - mondta Hadi László.


A közösségi média új helyezetet teremtett


“Óriási lehetőségek vannak a közösségi médiában és a digitális eszközökben. Elég csak arra gondolni, hogy pusztán a Google-n havonta 185 millió álláskeresés zajlik. Egy nemrég végzett kutatás során pedig az derült ki, hogy 12 százalékkal többen nézik meg azokat az álláshirdetéseket, amelyekhez videó is tartozik és átlagosan 34 százalékkal többen jelentkeznek az ilyen hirdetésekre. Nem véletlen, hogy nemzetközi viszonylatban már a YouTube lett az állást keresők egyik legfontosabb eszköze." — mondta Hadi László.


2012. november 26.

  • 2021.01.30Videokonferenciás 2 napos Scrum Master képzés A két napos intenzív, gyakorlat-orientált tréning szerepjátékokon és szimulációkon keresztül segít a résztvevőknek megérteni, hogyan alkalmazhatóak a legkülönbözőbb projektekben a Scrum alapelvei. Kitérünk arra is, hogy mikor érdemes használni a Scrumot, és mikor nem. Részletek Jegyek
  • 2021.02.04Stratégiai- és teljesítmény controlling A vezetők elmondása alapján a controlling gyakran utókalkuláció fókuszú, célja a pénzügyi számvitel kiszolgálása. Ez a kutatás is rávilágít arra, hogy kimutathatóan sikeresebbek azok a vállalatok, ahol a vezetők támaszkodhatnak a controller tevékenységére. Részletek Jegyek
  • 2021.02.23 Adatvédelmi tisztviselő képzés Megújult blended képzésünk során a jogi háttér áttekintése mellett gyakorlati példák, megtörtént esetek és a résztvevők által hozott problémák közös elemzése segíti a szabályok értelmezését először e-learning, majd egy online konzultációs nap keretein belül. Részletek Jegyek
  • 2021.03.08 Vezetői kommunikáció és konfliktuskezelés képzés A képzés célja a szervezeten belül eredményes és hatékony kommunikáció feltételeinek és eszközeinek megismerése és begyakorlása, a résztvevők kommunikációs kultúrájának fejlesztése - A személyes és a vezetői kommunikáció hatásfokának és eredményességének javítása - A szervezeten belül eredményes és hatékony együttműködés és konfliktuskezelés alapjainak megismerése Részletek Jegyek
Follow hrportal_hu on Twitter