kapubanner for mobile
Megjelent: 16 éve

Náhlik Alpár, a Kaba Elzett HR igazgatója

Náhlik Alpár 2005-ben került a svájci tulajdonú Kaba Elzett Biztonságtechnikai Zrt.-hez, hogy HR vezetőként irányítsa a vállalat személyzeti ügyeit. Az évek során neki jutott osztályrészül a HR stratégia, a karrier- és képzési terv, a kompenzációs, motivációs és teljesítményértékelési rendszer kidolgozása, illetve üzemeltetése, de gondoskodott az időközben elbocsátott elhelyezkedésének támogatásáról is.

Náhlik Alpár
Náhlik Alpár, a Kaba Elzett HR vezetője 1975-ben született Kolozsvárott. Tanulmányait a budapesti Teleki Blanka Gimnáziumban kezdte, ahonnan érettségi után a Gutenberg János Könyvkereskedelmi Szakközépiskolához vezetett az útja, hogy könyvkereskedői szakvizsgát tehessen. Ezt követően a Janus Pannonius Tudományegyetemet (mai nevén Pécsi Tudományegyetemet) célozta meg, ahol 1998-ban egy személyügyi - humánszervezői diplomával lett gazdagabb. Mindez azonban nem elégítette ki tudásvágyát, még ebben az évben beiratkozott a Külkereskedelmi Főiskola szakdiplomácia szakára, amelyet 2001-ben sikeresen el is végzett.

Reklámtervezőből lett HR-es

Karrierjét 1995-ben a német tulajdonban lévő könyvterjesztő vállalatnál, a Magyar Könyvklubnál kezdte, mint általános munkatárs, majd két évre rá az Artéria Reklámirodához igazolt reklámtervezőnek, illetve üzletkötőnek. 1998-ban a holland-magyar humánpolitikai tanácsadó céghez, a Huberts Mozes & Partners-nél kötött ki, ahol különböző gazdasági területekhez tartozó felső-, illetve középvezetői kiválasztási folyamatokban vett részt. Főbb feladatai közé tartozott a az IT-szakemberek felkutatása, a jelöltek interjúztatása, valamint a szerződések megírása. 2002-ben az East EuroCo humánpolitikai tanácsadó céghez dobbantott, hogy tapasztalatot szerezzen a Munka törvénykönyvének használatában, illetve a klasszikus HR feladatok ellátásában - legyen szó az informatikusok kiválasztásáról, a HR stratégia és kompenzációs rendszerek kiépítéséről, valamint az egyetemi állásbörzéken való toborzásról.

Náhlik Alpár 2005-ben került a svájci tulajdonú Kaba Elzett Biztonságtechnikai Zrt.-hez, hogy HR vezetőként irányítsa a vállalat személyzeti ügyeit. Az évek során neki jutott osztályrészül a HR stratégia, a karrier- és képzési terv, a kompenzációs, motivációs és teljesítményértékelési rendszer kidolgozása, illetve üzemeltetése, de gondoskodott az időközben elbocsátott elhelyezkedésének támogatásáról is (outplacement). Hatáskörébe tartozik továbbá a cég rendészeti és egyéb üzemeltetési feladatainak felügyelete, illetőleg a romániai terjeszkedés vizsgálata, ami jelentős utazással jár. Munkája során jó kapcsolatokat alakított ki a munkaügyi szervekkel, melynek köszönhetően a Kaba Elzett eredményesen pályázott több állami, illetve európai uniós támogatáson és pályázaton is (bértámogatások, HEFOP, Váti - ROP).

Szerteágazó tevékenységek

Angolul társalgási, románul pedig tárgyalási szinten beszél, de HR téren is folyamatosan képzi magát: többek közt elmélyedt az Assessment Center, az ISO 9001 belső auditor és a coaching világában. Szabadidejét legszívesebben olvasással vagy modellezéssel tölti, de a mozgalmasabb tevékenységeket sem veti meg, nagyobb utazásai mellett gyakorta pattan fel motorjára, hogy körberobogja a környéket.
  • 2024.10.212024.10.21– 12.12 Díjmentes Vezetői Egynapos programok Díjmentes Vezetői Egynapos programsorozatunkat a nagy érdeklődésre való tekintettel folytatjuk. Képzéseinken szemléletet, azonnal alkalmazható tudást adunk, módszereket és gyakorlatok próbálhatnak ki a résztvevők, mindezt teljesen díjmentesen. A nyílt programokat olyan vezetőknek, munkavállalóknak ajánljuk, akik szeretnék bővíteni tudásukat és látásmódjukat. A képzések különlegessége, hogy bármelyik téma vállalati képzés formájában is megvalósítható, melyre támogatás igényelhető a GINOP PLUSZ-3.2.1-21 pályázati alapból. Pályázati forródrót: +36 20 338 3808info button Részletek ticket button Jegyek
  • 2024.11.13Mérlegen a hibrid munkavégzés - Trendek és vállalati jó gyakorlatok a távmunka új korszakában Az esemény célja, hogy összehozza a különböző iparágak vezetőit, legjobb vállalati gyakorlatait, hogy megosszák gondolataikat és megvitassák a rugalmas foglalkoztatás jövőjét és annak vállalati kultúrákra gyakorolt hatásait, úgy mint a távmunka transzformációja, új innovációk és a mesterséges intelligencia hatásai, munkavállalói preferenciák, jogi megoldások, hatékonysági kérdések távolról, valamint vezetői kihívások és vállalati stratégiák a hibrid munka világában.info button Részletek ticket button Jegyek
  • 2024.11.21Pannon HR Konferencia Debrecen Lehetőséget biztosítsunk a HR-es közösségnek, hogy megvitassák az aktuális kihívásokat, trendeket, valamint hogy szakmai újdonságokkal ismerkedhessenek meg. info button Részletek ticket button Jegyek
További cikkek
Koscsóné Kolkopf Judit, a Józsefvárosi Egyesített Bölcsődék vezetője

„Az Év Felelős Foglalkoztatója 2017” pályázat nyertese a közszféra szervezetei kategóriájában a Józsefvárosi Egyesített Bölcsődék.... Teljes cikk

Arnhoffer András, az Észak-zalai Víz- és Csatornamű Zrt. elnök-vezérigazgatója

„Az Év Felelős Foglalkoztatója 2017” pályázat nyertese, az 51-500 főt foglalkoztató szervezetek kategóriájában, az Észak-zalai Víz- és... Teljes cikk

Bertók Attila, a Webstar Csoport cégvezetője

„Az Év Felelős Foglalkoztatója 2017” pályázat nyertese az 1-50 főt foglalkoztató szervezetek kategóriájában a Webstar Csoport Kft. Bertók... Teljes cikk