Megjelent: 12 éve

Online HR-adminisztrációt kínál a NEXON

Egységes kezelést, könnyebb adminisztrációt, a munkavállalók bevonását és lényegesen kevesebb irodai papírfelhasználást tesznek lehetővé a NEXON online alkalmazásai, melyek segítségével a HR-folyamatok egyszerűen menedzselhetők - áll a lapunknak eljuttatott közleményben.

A HR munka jelentős részét az adatok papír alapú kezelése, illetve a személyes ügyintézés emészti fel. A NEXON webes önkiszolgáló alkalmazásainak segítségével a munkavállalók maguk is bekapcsolódhatnak e tevékenységbe. Így csökkenthető az adminisztráció, a papírfelhasználás, valamint a többszörös adatrögzítésből adódó hibák száma.

Az alkalmazásokat összefogó online felületen (persONLINE) keresztül a munkavállalók és vezetőik egyéni azonosítóval vehetik igénybe a jelenléti ív és távolléttervező modult (nexONTIME), a cafeteriához kapcsolódó nyilatkozási felületet (nexCAFÉ), az elektronikus bérjegyzéket (nexONBÉR), valamint a jogosultságuk szerint megtekinthetik, illetve módosíthatják saját személyes adataikat és a munkaviszonyra vonatkozó alapvető információkat is (nexONHR). Emellett a munkavállalók maguk jelentkezhetnek az egyes képzésekre (nexONTD), követhetik teljesítményértékelésük eredményeit, illetve maguk is elvégezhetik az értékelést (nexONPM).

"Jelenleg elsősorban azon közép- és nagyvállalati ügyfeleink érdeklődnek a persONLINE iránt, akik számára a bérszámfejtés és a HR területén outsourcing tevékenységet végzünk. Az alkalmazás azonban bárkinek, még a HR-gazdálkodást önállóan végző kisvállalatoknak is javasolható, hisz az önkiszolgáló rendszer bevezetésével lényegesen csökken az irodai papírmunka, a személyes ügyintézésre fordított idő és a hibalehetőség" - mondta Barna István, a NEXON fejlesztési vezetője.

A webes önkiszolgáló rendszert először maguk a NEXON munkatársai használhatták, a kedvező tapasztalatokat követően pedig a cég most ügyfelei számára is elérhetővé teszi az alkalmazást. A persONLINE fejlesztése teljes mértékben a már meglévő ügyfelek javaslatainak felhasználásával és a piaci igények figyelembe vételével történt, így a rendszer felépítése maximálisan igazodik a modern humánügyvitel követelményeihez.
  • 2020.10.06Vigyázz, jönnek az ellenőrök! Az ellenőrzésektől mindenki tart. Sok esetben azonban nem könnyű magunkat kiismerni a jogszabályok és az ellenőrzési folyamatok útvesztőjében. Ebben az eligazodásban szeretnénk segíteni olyan szakértőkkel, akik az ellenőrzések napi gyakorlatára látnak rá. Részletek Jegyek
  • 2020.10.16XIII. LEAN FÓRUM - KONFERENCIA A Fórum fókuszai: Lean Vezetés - Lean coaching Ipar 4.0. és a Lean a gyakorlatban Lean Quality – Lean Six Sigma Lean Office - Folyamatfejlesztés Részletek Jegyek
  • 2020.10.22 HR folyamatok/HR kommunikáció/Változásmenedzsment A képzésen összefoglaljuk és rendszerbe helyezzük a HR folyamatokat, megismerkedünk a HR kommunikáció szerepével és témaköreivel, valamint megtudjuk, mit jelent a változásmenedzsment. Kiknek ajánljuk? A képzést azoknak ajánljuk, akik szeretnének fejleszteni a belső kommunikáción, illetve a változások menedzselését hatékonyabbá szeretnék tenni. Részletek Jegyek
Follow hrportal_hu on Twitter
További cikkek
Így nő egy 30 fős elemzőközpont csaknem hetvenszeresére

A Morgan Stanley budapesti irodája, amely az elmúlt 14 évben 30 fősről 2000 embert foglalkoztató globális központtá nőtt, idén is folytatja a... Teljes cikk

Rabok is gyártják majd a MÁV-dolgozók cipőit

Egy 40 fogvatartottat is foglalkoztató cég nyerte a MÁV Szolgáltató Központ Zrt. mintegy 42 ezer munkavédelmi és egyéb lábbeli gyártására kiírt tenderét. Teljes cikk

Az Apple sosem tér vissza a járvány előtti munkarendhez

Tim Cook, az Apple vezérigazgatója szerint a home office hatására hosszú távon is új munkavégzési szokások maradnak fenn a cégnél. Jelenleg az... Teljes cikk