Megjelent: 16 éve

Online HR-adminisztrációt kínál a NEXON

Egységes kezelést, könnyebb adminisztrációt, a munkavállalók bevonását és lényegesen kevesebb irodai papírfelhasználást tesznek lehetővé a NEXON online alkalmazásai, melyek segítségével a HR-folyamatok egyszerűen menedzselhetők - áll a lapunknak eljuttatott közleményben.

A HR munka jelentős részét az adatok papír alapú kezelése, illetve a személyes ügyintézés emészti fel. A NEXON webes önkiszolgáló alkalmazásainak segítségével a munkavállalók maguk is bekapcsolódhatnak e tevékenységbe. Így csökkenthető az adminisztráció, a papírfelhasználás, valamint a többszörös adatrögzítésből adódó hibák száma.

Az alkalmazásokat összefogó online felületen (persONLINE) keresztül a munkavállalók és vezetőik egyéni azonosítóval vehetik igénybe a jelenléti ív és távolléttervező modult (nexONTIME), a cafeteriához kapcsolódó nyilatkozási felületet (nexCAFÉ), az elektronikus bérjegyzéket (nexONBÉR), valamint a jogosultságuk szerint megtekinthetik, illetve módosíthatják saját személyes adataikat és a munkaviszonyra vonatkozó alapvető információkat is (nexONHR). Emellett a munkavállalók maguk jelentkezhetnek az egyes képzésekre (nexONTD), követhetik teljesítményértékelésük eredményeit, illetve maguk is elvégezhetik az értékelést (nexONPM).

"Jelenleg elsősorban azon közép- és nagyvállalati ügyfeleink érdeklődnek a persONLINE iránt, akik számára a bérszámfejtés és a HR területén outsourcing tevékenységet végzünk. Az alkalmazás azonban bárkinek, még a HR-gazdálkodást önállóan végző kisvállalatoknak is javasolható, hisz az önkiszolgáló rendszer bevezetésével lényegesen csökken az irodai papírmunka, a személyes ügyintézésre fordított idő és a hibalehetőség" - mondta Barna István, a NEXON fejlesztési vezetője.

A webes önkiszolgáló rendszert először maguk a NEXON munkatársai használhatták, a kedvező tapasztalatokat követően pedig a cég most ügyfelei számára is elérhetővé teszi az alkalmazást. A persONLINE fejlesztése teljes mértékben a már meglévő ügyfelek javaslatainak felhasználásával és a piaci igények figyelembe vételével történt, így a rendszer felépítése maximálisan igazodik a modern humánügyvitel követelményeihez.
  • 2025.10.01HVG Állásbörze 2025 Toborozz országosan 3 nap alatt - online, foglalj virtuális standot!info button Részletek ticket button Jegyek
  • 2025.10.07Óbudai Egyetem Állásbörze Jöjjön el, legyen kiállító! Kerüljön közvetlen kapcsolatba tehetséges, frissen diplomázó vagy végzős hallgatókkal, akik készen állnak a szakmai pályafutásuk elindítására. Akik naprakészen ismerik a legújabb technológiákat, elméleteket és iparági trendeket.info button Részletek ticket button Jegyek
  • 2025.10.14Műegyetemi Állásbörze A Műegyetemi Állásbörze Budapest legnagyobb és legrangosabb álláskereső rendezvénye. 1995 óta képez hidat a munkaadók és potenciális munkavállalóik között. Rendezvényről rendezvényre több újítással, színesebb programokkal, felméréssel és számos csatornával is találkozhatnak az érdeklődők.info button Részletek ticket button Jegyek
  • 2025.10.21Pannon Állásbörze 2025. A Pannon Állásbörze – ahol a jövő szakemberei és a legjobb munkaadók találkoznakinfo button Részletek ticket button Jegyek
További cikkek
Matrac nélküli ágyak, zsúfolt vécé, pihenőnap nincs - perlik a BYD-t

Brazil ügyészek pert indítottak a kínai elektromos jármű gyártó óriás BYD és két alvállalkozója ellen, mondván, hogy emberkereskedelemért és... Teljes cikk

Milliárdos nyaralóból megszorítás: 60 főt küld el az MNB

A Magyar Nemzeti Bank új vezetése úgy döntött, bezárja a jegybank Balatonakarattyán lévő Oktatási- és Konferenciaközpontját, ez 60 ember... Teljes cikk

Fejleszt a BAT - 450 új munkahely létesül a Dél-Dunántúlon

Félidejéhez érkezett BAT Pécsi Dohánygyár Kft. (BAT PD) új gyártócsarnokának hatvanmilliárd forintos beruházásban zajló építése, amellyel a... Teljes cikk