cikk a(z) adminisztráció címkével:
IneProve: Innovatív hazai szolgáltatás teszi olcsóbbá és produktívabbá a területen végzett munkát
2 éve Az IneProve áramvonalasítja a terepen dolgozó, üzleti utakat bonyolító munkatársakkal dolgozó vállalatok működését. A szolgáltatás a tervezés optimalizálásával, az adatok elemzésével, illetve a szükséges adminisztráció automatizálásával takarít meg költségeket, és növeli a kapacitást. Az esetleges szabálytalanságokat, visszaéléseket pedig mesterséges intelligenciával azonosítja. Teljes cikk...
A munkaügyi adminisztráció sosem volt még ilyen egyszerű
4 hónapja Ha egy szervezet növekedésnek indul, egyszer csak eljön az a pont, amikor már nem tudja sikeresen kezelni papír-alapon a munkavállalókkal és a folyamataikkal kapcsolatos adatokat. De miért is kéne? 2023-at írunk, amikor legyen szó egy 20 fős kisvállalkozásról vagy egy 10 ezer fős multinacionális nagyvállalatról, az adatok digitális tárolása és elemzése minden cég számára hasznos lehet. Teljes cikk...
Adminisztrátor
1 éve Az adminisztrátor állást betöltő személy fő feladata, hogy a rábízott adminisztrációs feladatokat elvégezze és folytassa a vállalat levelezéseit. Teljes cikk...
Motivációs levél minta, letölthető: adminisztrátor
12 hónapja Adminisztrátor pozícióra készítettünk letölthető motivációs levél mintát. Ahogy minden hasonló motivációs levél estén, fontos, hogy a szöveget a meghirdetett pozíció konkrét leírásához igazítsuk, szerepeljenek benne az álláshirdetésben megjelenő kulcsszavak. A minta támpontul szolgálhat a motivációs levél megírásához. Teljes cikk...
Jelentősen egyszerűsíthetik a foglalkoztatói adatszolgáltatást
1 éve Több tízmilliárd forintot spórolhatnak évente a kis- és középvállalkozások a foglalkoztatás adminisztrációjának csökkentésével, amelyen jelenleg is dolgozik a Pénzügyminisztérium - közölte Izer Norbert adóügyekért felelős államtitkár. Teljes cikk...
Íme, a legfontosabb munkáltatói feladatok év végéig
1 éve A szabadságolásokkal, a decemberi előrehozott fizetésekkel és a jövő évi cafetéria tervezésével is akad még tennivalója a munkáltatóknak az év végi hajrában. Íme a legfontosabb munkáltatói feladatok, amelyekre érdemes odafigyelni és időt szakítani még az év vége előtt. Teljes cikk...
Temethetjük a munkaköri leírást?
2 éve Jelenlegi formájában, úgy tűnik, igen. Ugyanis eredeti céljának, a felgyorsult, változó világban már nem felel meg. Ugyanakkor gyakorlatilag a munkaszerződés szinte kötelező melléklete. Mi a teendő tehát a HR számára? És mi köze van mindehhez Rácz Zsófia államtitkári kinevezésének és munkaköri leírásának? Ezt veszi végig Papp Tamás István, HR szakember. Teljes cikk...
Nincs olyan, hogy mesterterv relokáció esetén
3 éve Egy költözés komoly stresszt jelent. Ez fokozottan igaz abban az esetben, ha nem csak az ember lakhelye, hanem a munkahely, esetleg az ország, ahol él, és ezzel együtt minden egyéb körülmény is megváltozik. Márpedig ez a relokációval együtt jár. Rugalmasság nélkül ebben a helyzetben nem lehet boldogulni. Teljes cikk...
A leggyakoribb hibák a munkajogi adminisztrációban
3 éve Szabadságok kezelése, a munkaidő nyilvántartása, munkaszerződések aktualizáslása. Bár azt gondolnánk, hogy ezek a mindennapi dolgok flottul mennek a cégeknél, a munkajogász tapasztalata erről merőben más. Dr. Fodor T. Gábor többek között ezekről a tapasztalatokról és tanulságokról, valamint a kiküldetést érintő munkajogi változásokról is beszél, a HR Portal február 20-ai munkajogi workshopján. Teljes cikk...
Virtuális asszisztensek - a kiszervezett adminisztráció
4 éve Míg külföldön elterjedt és a vállalkozások körében elfogadott, addig hazánkban újdonságnak számít, hogy a nők saját vállalkozást alapítva virtuális asszisztensként otthonról dolgozzanak. Sok esetben a nőket a gyermekvállalás után már nem várják vissza korábbi munkakörükbe. Dolgozni, karriert építeni azonban ők is szeretnének. Ehhez teremtik meg maguknak a lehetőséget saját virtuális asszisztens vállalkozásukkal. Magyarországon elsőként Kiss-Márton Adrienn, HR szakember és virtuális asszisztens (VA) mentor fogta össze a hazai virtuális asszisztens közösség tagjait, akiknek most konferenciát is szervezett. Teljes cikk...
Hogyan foglalkoztassunk nyáron diákokat - és miért?
4 éve Az elmúlt években - sok más ágazat mellett - a diákmunkát szervező iskolaszövetkezeteket sem kímélte a munkaerőhiány: 2010-hez képest mostanra eltűnt a felsőoktatásban tanuló diákok egyharmada. Csökkent a férőhelyek száma az egyetemeken, és egyre több magyar diák megy külföldre továbbtanulni. A vonatkozó törvények szerint, ha a magyar diák hazajön nyári szünetre, de nem Magyarországon jár iskolába/egyetemre, akkor nem foglalkoztatható iskolaszövetkezeti kedvezménnyel. A hazánkban tanuló külföldi diákok viszont igen… Teljes cikk...
Először belül tegyünk rendet! Az ügyvitel fejlesztése mindig előzze meg az új projekt indulását!
4 éve Ha folyik ki a pénz és az idő a cégből? Azonnal szervezze újjá az ügyvitelt! Ha nincs rend a cég adminisztrációjában, dokumentumkezelésében, aktáiban, az törvényszerűen elbukáshoz, káoszhoz, működésképtelenséghez vezet. A cég ereje, hatékonysága az akták, iratok, adatok számlák, levelezések, szerződések, az ügymenet rendben tartásában rejlik. A jól szervezett ügyvitelen múlik minden. Papírral vagy/és digitálisan? Mindkettő. S lehetőleg a legfejlettebb technológiákon alapuljon és integrált rendszerekben szervezett legyen. Erről szól a Piac & Profit április 3-án megrendezendő Ügyviteli trendek - 2019 workshopja. Teljes cikk...
Megszűnik a havi munkaügyi statisztikai adatszolgáltatási kötelezettség
4 éve Tovább csökken a vállalkozások adminisztrációval töltött ideje, a Központi Statisztikai Hivatal (KSH) megszüntette a havi munkaügyi statisztikai adatszolgáltatási kötelezettségét - írja az MTI. Teljes cikk...
Asszisztens jelentése
5 éve Általában irodai, adminisztratív munkát jelent. Gyakran vezetői munka támogatását. Teljes cikk...
Referens jelentése
5 éve Más néven előadó, ügyintéző, aki valamilyen szakterületért felel, annak az ügyeit bonyolítja. Teljes cikk...
A vállalkozóknál is csökkenteni kell az adminisztrációt az adózás területén
5 éve Míg a magánszemélyek esetében - az szja-bevallás adóhivatali elkészítésével - az adóval kapcsolatos adminisztráció csaknem nullára csökkent, addig a vállalkozásoké még mindig magas, ezért a versenyképesség további javulásához mindenképp szükség van a bürokratikus terhek csökkentésére - mondta Izer Norbert a Pénzügyminisztérium adóügyekért felelős államtitkára. Teljes cikk...
Munkakörök a HR-szakmában
5 éve Ha valaki a HR-szakmában szeretne elhelyezkedni, ismernie kell milyen ki mit csinál a HR területen. Persze annak jó tudnia ezeket, aki az állásinterjún kap egy névjegykártyát az adott cég HR-es alkalmazottjától - írja JobAngel a HRBlogon. Teljes cikk...
Sokba kerülhet az iskoláknak a HIT
5 éve Hetek óta árajánlatokkal bombázzák a tűz- és munkavédelemmel foglalkozó cégek az iskolákat, ugyanis a rendelkezés szerint a honvédelmi intézkedési tervet bárki elkészítheti - írja a Magyar Nemzet. Teljes cikk...
Nem csökken a könyvelők, adótanácsadók terhelése
5 éve A Magyar Adótanácsadók és Könyvviteli Szolgáltatók Országos Egyesülete szerint a 2018-ban hatályba lépő szabályozás és a tervezett reformok rontják az adózási számviteli szakma presztízsét, és nem javítják a munkaterhelését - írja az MTI. Teljes cikk...