kapubanner for mobile
Megjelent: 12 éve

Székely Balázs, a Hammel & Hochreiter interim menedzsere

Székely Balázs 2012-től IT/üzleti transzformációs vezetőként csatlakozott a Hammel & Hochreiter interim csapatához, ahol egyedülálló vállalkozói - menedzseri hozzáállását, sokrétű kultúrában és iparágban szerzett tapasztalatait kamatoztatja.

Székely Balázs 2000-ben szerezte meg első diplomáját a Budapesti Közgazdaságtudományi Egyetemen, majd 2006-ban Executive MBA címet is szerzett a nagy presztízsű International Masters of Management kurzuson, melyet a budapesti Közép-Európai Egyetem, az amerikai Purdue Egyetem, a német GISMA Business School és a holland TiasNimbas Business School együttműködése tett lehetővé.

Tanulmányaihoz 2012-ben az "educated interim manager" címet is csatolta, a budapesti Interim Menedzser Akadémia és a holland Nyenrode Business School közös oklevelével. Hitvallása szerint szervezetekre és egyénekre egyaránt igaz az, hogy a hosszútávon fenntartható versenyelőny egyetlen módja, hogy gyorsabban, hatékonyabban tanuljunk a versenytársaknál. Elmondása szerint mégis az a legfontosabb, hogy szeressük, amit csinálunk, ezt megtalálni viszont nem mindig könnyű, ezért előnyös, ha a gyakorlatban sokféle irányt kipróbálunk.

Érdeklődésének központját a korai éveitől kezdve az informatikai megoldások adták, sok kortársához hasonlóan a C64-en, majd a PC-n kezdett programozni, de végül az információ-technológia által termelt üzleti érték, a szervezeti előnyök és a "felhasználói élmény", a "digitális élet" határozta meg szakmai pályafutását. Különféle vállalkozásokkal már a huszas éveiben megismerte a vállalkozói lét sikereit és bizonytalanságait, majd első munkahelyén, a korai internetes években egy online önéletrajz-adatbázis cég termékfejlesztési vonaláért felelt. 2000-től a Nextra multinacionális internet-szolgáltató és alkalmazásfejlesztőnél dolgozott tanácsadóként, üzletfejlesztőként.

2001-től, egy szokatlan lépéssel egy magyar tulajdonú nagyvállalatnál, a Transelektro Csoport-nál helyezkedett el informatikai igazgatóként, ahol a rendszerek és üzletágak áttekintését követően új IT stratégiát fogalmazott meg és hajtott végre. 2004-ben az informatikai feladatok mellé szélesebb üzleti vezetői felelősséget is kapott, mely során a csoporthoz tartozó cégek kiszolgáló tevékenységeit átszervezte egy belső szolgáltatóházba, majd részt vett a csoport stratégiai turnaround programjának kidolgozásában is.

2006-tól saját tulajdonú online marketing kommunikációs ügynökséget, 2010-től pedig rendszerintegrátor céget alapított társaival. A nyújtott szolgáltatásokon keresztül ügyfelei, multinacionális és hazai vállalkozások életébe hozott számos innovatív technológiát és szemléletet, mely versenyképesebbé tette a csoportot.

2012-től a Hammel & Hochreiterhez csatlakozott interim IT/üzleti transzformációs vezetőként, ahol egyedülálló vállalkozói - menedzseri hozzáállását, sokrétű kultúrában és iparágban szerzett tapasztalatait kamatoztatja tovább. A "menedzser-deszantos" létet azért választotta, mert rendkívül motiválja a rövid, célzott beavatkozások "izgalma", a változatos-kritikus helyzetekben az érintettek életére tett hatása, az egyre gyorsuló technológiai fejlődés vívmányainak gyakorlatba ültetésén keresztül.
  • 2024.04.30NewLeadership – Vezetői eszköztár bővítése Önmaguk fejlesztését is fontosnak tartó középvezetőknek, frissen kinevezett döntéshozóknak szóló komplex és intenzív vezetőfejlesztő program sok gyakorlattal. Különlegessége, hogy a résztvevők átgondolhatják és megoszthatják egymással aktuális kihívásaikat és még a kritikus vezetői helyzetek megoldásáról is tanulhatnak egymás jó gyakorlatából is!info button Részletek ticket button Jegyek
  • 2024.05.02Munkaviszony létesítése és megszűntetése – Dr. Berke Gyula Pannon Munkajogi Akadémia - Pannon Munkajogi Akadémia előadás-sorozatunkat, melyben kiváló és elismert szakmai előadók támogatásával ismerhetjük meg a munkajog különböző területeit, ajánljuk mindazoknak, akik szeretnék ismereteiket bővíteni, gyakorlati megközelítésben szeretnék az alkalmazott jogi hátteret megismerni.info button Részletek ticket button Jegyek
  • 2024.05.09Egy jól működő csapat titka – Vezetői reziliencia fejlesztése A vezetői reziliencia fejlesztése képzésünk arra világít rá, hogyan lehet úgy tekinteni a tényekre, hogy relativizáljuk őket, kezelhető megvilágításba helyezzük a nehézségeket és igyekezzünk megőrizni a racionalitásunkat, hogy ebben a nehéz helyzetben is fejlődni tudjon a csapatunk. Segítve a csapattagoknak abban, hogy a problémalátásukat a megoldás keresés fókusza váltsa fel és megváltozzon az interakcióik minősége.info button Részletek ticket button Jegyek
  • 2024.05.09Munkaidő, pihenőidő – Dr. Takács Gábor Pannon Munkajogi Akadémia - Pannon Munkajogi Akadémia előadás-sorozatunkat, melyben kiváló és elismert szakmai előadók támogatásával ismerhetjük meg a munkajog különböző területeit, ajánljuk mindazoknak, akik szeretnék ismereteiket bővíteni, gyakorlati megközelítésben szeretnék az alkalmazott jogi hátteret megismerniinfo button Részletek ticket button Jegyek
További cikkek
Koscsóné Kolkopf Judit, a Józsefvárosi Egyesített Bölcsődék vezetője

„Az Év Felelős Foglalkoztatója 2017” pályázat nyertese a közszféra szervezetei kategóriájában a Józsefvárosi Egyesített Bölcsődék.... Teljes cikk

Arnhoffer András, az Észak-zalai Víz- és Csatornamű Zrt. elnök-vezérigazgatója

„Az Év Felelős Foglalkoztatója 2017” pályázat nyertese, az 51-500 főt foglalkoztató szervezetek kategóriájában, az Észak-zalai Víz- és... Teljes cikk

Bertók Attila, a Webstar Csoport cégvezetője

„Az Év Felelős Foglalkoztatója 2017” pályázat nyertese az 1-50 főt foglalkoztató szervezetek kategóriájában a Webstar Csoport Kft. Bertók... Teljes cikk