Szerző: HRPortal.hu hírszerkesztő - Forrás: MTI
Csatlakozz hozzánk a Viberen
Megjelent: 5 éve

Szolgáltató központot nyitott a Transcom Szegeden

Megnyitotta második magyarországi szolgáltató központját pénteken a Transcom Hungary Kft. Szegeden, a modern többcsatornás contact center a Telenor Magyarország ügyfélszolgálati tevékenységét szolgálja ki.

Roberto Boggio, a Transcom Worlwide Közép- és Dél-Európaért felelős vezérigazgatója elmondta, az új központba eddig több mint száz embert vettek föl, és a munkahelyek további bővítését tervezik.

A Telenor nemzetközi szinten a Transcom csoport egyik legfontosabb partnere hosszú évek óta, fontos lépés volt az együttműködés kiterjesztése Magyarországra is, amelynek egyik mérföldköve a szegedi központ megnyitása – közölte a szakember.

Mike Michel, a Telenor Magyarország marketing vezérigazgató-helyettese kifejtette, a vállalkozás az elmúlt húsz évben jelentős összegeket fordított a távközlési infrastruktúra fejlesztésére, miközben a hangszolgáltatás mellett egyre fontosabbá vált az adatszolgáltatás.

Az ügyfelek elvárásai folyamatosan nőnek, a Telenor célja pedig ezek lehető legmagasabb szintű kiszolgálása, ebben a cég stratégiai partnere a Transcom – hangsúlyozta a szakember.

Botka László (MSZP) szegedi polgármester elmondta, a gazdasági válság miatt az Európai Unió lehetővé tette az önkormányzatoknak, hogy közvetlen támogatást nyújtsanak munkahelyteremtő beruházásokhoz. A város így 15 millió forinttal segítette a nyelveket beszélő, közép- és felső fokú végzettséggel rendelkező dolgozókat foglalkoztató központ kialakítását.

Hasonló jellegű ügyfélszolgálati központok már évek óta sikerrel működnek Szegeden, köszönhetően a magasan képzett munkaerőnek. A telekommunikációs szolgáltatások mellett a szoftverfejlesztés a másik ágazat, amely bizonyítja, egy-egy iparág beruházásai egymást vonzzák – tudatta a politikus.

A Transcom Hungary Kft.-t 2005-ben alapították, két helyen működik, Budapesten és Szegeden, összesen több mint 550 munkahellyel. A cég többnyelvű szolgáltatás nyújtására szakosodott több nemzetközi ügyfél részére, számos iparágban. Emellett Budapesten is van egy a Transcom globális infokommunikációs támogató központjai közül, ahol 31 IT-szakértő nyújt folyamatos segítséget világszerte az összes Transcom központnak. Közép- és Dél-Európában a Transcom összesen húsz ügyfélkapcsolati központot működtet, a világ 24 országában, 57 contact centerben pedig mintegy 29 ezer munkavállalót foglalkoztat.
Follow hrportal_hu on Twitter
További cikkek
200 munkahelyet teremt egy dél-koreai beruházás Salgótarjánban

Kétszáz embernek ad munkát épülő salgótarjáni üzemében a dél-koreai Bumchun Precision nevű cég, a beruházás értéke 41 millió euró, mintegy... Teljes cikk

2000 embert bocsát el a Citroën 2022-ig

Két gyárát bezárja a Citroën 2022-ig, ennek megfelelően a Dongfeng gyártóval közös vállalata, a Dongfeng Peugeot Citroën Automobiles (DPCA) a... Teljes cikk

Diákokat dolgoztattak illegálisan a gyárban, hogy időben elkészüljenek az Amazon hangszórói

Havi 60 órában, éjszakai műszakban is dolgoztatta azokat a 16-18 éveseket a Foxconn, akiket középiskolában toboroztak, hogy elegendő mennyiség... Teljes cikk