Megjelent: 9 éve

Tehetségmágnesek: HR témák marketinges szemmel

A "Brand for Talent" - Tehetségmágnesek című könyv a legújabb, HR témákat marketinges szemmel feltáró szakirodalom, amely különleges csemege a hazai könyvpiacon. Mark Schuman és Libi Sartain szerzők munkája a Hewitt tanácsadói által lektorált fordításban hazai példákkal támasztja alá, miért is fontos ez a téma, és milyen élenjáró gyakorlatokkal találkozhatunk itthon.

A munkaerőpiac, és elsősorban a tehetségek piacának kereslet-kínálati alakulása a gazdasági változásoktól függetlenül évről évre egyre intenzívebbé válik. A munkavállalók minden számukra elérhető csatorna és közösségi médium segítségével keresik azt a munkalehetőséget, amely a hagyományos értelemben vett feladatokon, lehetőségeken és biztonságon túlmutat, és valódi önmegvalósítást jelent számukra. A munkalehetőségek közti választást pedig olyan kifinomult készségek és eszköztár felhasználásával teszik, amelyekre mint általános értelemben vett fogyasztók tettek szert. Ez a változás a munkáltatói márkát az üzleti stratégia alapvető elemévé teszi.

Az Aon Hewitt humánerőforrás tanácsadó cég számos ismert munkaadói márka példáján keresztül tudja, miként lehet tehetség-mágnessé válni. Kutatásaik szerint ma Magyarországon kevesen fordítanak figyelmet a munkáltatói hírnevük mérésére és nyomon követésére: a legismertebb munkáltatók közül is csupán minden második szervezet jelenik meg egységesen összeállított és kommunikált toborzási arculattal, és minden ötödik biztosítja folyamatos kommunikációs kampánnyal a vállalat munkáltatói minőségének hangsúlyozását a médiában.

A Tehetségmágnesek könyv izgalmas, színes élménybeszámolókkal tűzdelve vezeti végig az olvasót azokon a kulcsfontosságú lépéseken, amelyeken keresztül a sikeres munkáltatóvá váláshoz vezet az út. A tehetségmágnessé válás folyamatát mutatja be, azaz hogy miként juthat el egy cég a vonzó arculat szükségességének felismerésétől a tehetségmárka kialakításán és alkalmazásán át a munkáltatói érték ígéretének beváltásáig: nem elég ugyanis jelen lenni a tehetségek munkaerőpiacán, de ismerni kell a meglévő és jövendőbeli munkatársak igényeit, és nem elég láttatni a cég által kínált előnyöket, de be is kell váltani a márka ígéreteit.

A szerzők gyakorlatias, praktikus tanácsai azoknak szólnak, akiket érdekelnek a vonzás és megtartás törvényszerűségei, és kíváncsiak, hogy a márkaépítés hogyan tehet sikeressé egy vállalatot, mint munkáltatót. Megmutatja, hogy hogyan boldogulhatnak a válallatok a tehetségek piacán a "munka új fogyasztójával", hogy végül tehetség-mágnessé váljanak.

A Tehetségmágnesek a HVG Könyvek és az Aon Hewitt által megjelentetett, legújabb és legaktuálisabb HR témákat marketinges szemmel feltáró szakirodalom Mark Schuman és Libi Sartain szerzők tollából, az Aon Hewitt tanácsadói által lektorált fordításban.
  • 2019.11.14recruiTECH BLUE Fizikai munkaerő toborzás – van új a nap alatt? Szerintünk igen! recruiTECH BLUE | 2019. november 14-én a kékgalléros toborzásra koncentrálva, még lazy bird áron Részletek Jegyek
  • 2019.11.15Hogyan változnak a nyugdíjszabályok 2020-ban? Mikor jobb nyugdíjba vonulni a nyugdíj összege szempontjából. Még az idén, vagy inkább jövőre? Ki vonulhat nyugdíjba jövőre, mit jelent a munkáltató számára, ha a munkatárs nyugdíjra jogosulttá válik? Nyugdíj mellett hogyan dolgozhatunk? Mit jelent a munkáltató számára, ha nyugdíjas munkavállalót foglalkoztat? Részletek Jegyek
  • 2019.12.05Adatvédelmi Tisztviselő /DPO Képzés – Dr. Kulcsár Zoltánnal /12. 05-06./ Az adatvédelmi tisztviselő képzés célja, hogy a résztvevők pontosan megismerjék az adatkezelők adatvédelmi kötelezettségeit, kialakuljon bennük az a szintű adatvédelmi tudatosság, amely alkalmassá teszi őket a GDPR szerinti adatvédelmi tisztviselői (DPO) feladatok ellátására. Részletek Jegyek
Follow hrportal_hu on Twitter
További cikkek
5+1 pontos recept rosszkedv ellen

Az érzelmi intelligencia, azaz az EQ, az a velünk született képességünk, mely segítségével felismerjük saját érzelmeinket és képesek vagyunk... Teljes cikk

Üzemi balesetnek nyilvánították a férfi halálát, aki szex közben kapott szívrohamot

Egy francia cég alkalmazottja nem munkavégzés közben vesztette életét, munkáltatójának mégis kártérítést kell fizetnie. Teljes cikk

Hatmillió dollárra pereli egykori alkalmazottját Robert De Niro cége

Robert De Niro titkárnője a kereset szerint alig dolgozott, miközben évi 300 ezer dollárt tett zsebre. Teljes cikk