Megjelent: 10 éve

Tehetségmágnesek: HR témák marketinges szemmel

A "Brand for Talent" - Tehetségmágnesek című könyv a legújabb, HR témákat marketinges szemmel feltáró szakirodalom, amely különleges csemege a hazai könyvpiacon. Mark Schuman és Libi Sartain szerzők munkája a Hewitt tanácsadói által lektorált fordításban hazai példákkal támasztja alá, miért is fontos ez a téma, és milyen élenjáró gyakorlatokkal találkozhatunk itthon.

A munkaerőpiac, és elsősorban a tehetségek piacának kereslet-kínálati alakulása a gazdasági változásoktól függetlenül évről évre egyre intenzívebbé válik. A munkavállalók minden számukra elérhető csatorna és közösségi médium segítségével keresik azt a munkalehetőséget, amely a hagyományos értelemben vett feladatokon, lehetőségeken és biztonságon túlmutat, és valódi önmegvalósítást jelent számukra. A munkalehetőségek közti választást pedig olyan kifinomult készségek és eszköztár felhasználásával teszik, amelyekre mint általános értelemben vett fogyasztók tettek szert. Ez a változás a munkáltatói márkát az üzleti stratégia alapvető elemévé teszi.

Az Aon Hewitt humánerőforrás tanácsadó cég számos ismert munkaadói márka példáján keresztül tudja, miként lehet tehetség-mágnessé válni. Kutatásaik szerint ma Magyarországon kevesen fordítanak figyelmet a munkáltatói hírnevük mérésére és nyomon követésére: a legismertebb munkáltatók közül is csupán minden második szervezet jelenik meg egységesen összeállított és kommunikált toborzási arculattal, és minden ötödik biztosítja folyamatos kommunikációs kampánnyal a vállalat munkáltatói minőségének hangsúlyozását a médiában.

A Tehetségmágnesek könyv izgalmas, színes élménybeszámolókkal tűzdelve vezeti végig az olvasót azokon a kulcsfontosságú lépéseken, amelyeken keresztül a sikeres munkáltatóvá váláshoz vezet az út. A tehetségmágnessé válás folyamatát mutatja be, azaz hogy miként juthat el egy cég a vonzó arculat szükségességének felismerésétől a tehetségmárka kialakításán és alkalmazásán át a munkáltatói érték ígéretének beváltásáig: nem elég ugyanis jelen lenni a tehetségek munkaerőpiacán, de ismerni kell a meglévő és jövendőbeli munkatársak igényeit, és nem elég láttatni a cég által kínált előnyöket, de be is kell váltani a márka ígéreteit.

A szerzők gyakorlatias, praktikus tanácsai azoknak szólnak, akiket érdekelnek a vonzás és megtartás törvényszerűségei, és kíváncsiak, hogy a márkaépítés hogyan tehet sikeressé egy vállalatot, mint munkáltatót. Megmutatja, hogy hogyan boldogulhatnak a válallatok a tehetségek piacán a "munka új fogyasztójával", hogy végül tehetség-mágnessé váljanak.

A Tehetségmágnesek a HVG Könyvek és az Aon Hewitt által megjelentetett, legújabb és legaktuálisabb HR témákat marketinges szemmel feltáró szakirodalom Mark Schuman és Libi Sartain szerzők tollából, az Aon Hewitt tanácsadói által lektorált fordításban.
  • 2021.01.30Videokonferenciás 2 napos Scrum Master képzés A két napos intenzív, gyakorlat-orientált tréning szerepjátékokon és szimulációkon keresztül segít a résztvevőknek megérteni, hogyan alkalmazhatóak a legkülönbözőbb projektekben a Scrum alapelvei. Kitérünk arra is, hogy mikor érdemes használni a Scrumot, és mikor nem. Részletek Jegyek
  • 2021.02.04Stratégiai- és teljesítmény controlling A vezetők elmondása alapján a controlling gyakran utókalkuláció fókuszú, célja a pénzügyi számvitel kiszolgálása. Ez a kutatás is rávilágít arra, hogy kimutathatóan sikeresebbek azok a vállalatok, ahol a vezetők támaszkodhatnak a controller tevékenységére. Részletek Jegyek
  • 2021.02.23 Adatvédelmi tisztviselő képzés Megújult blended képzésünk során a jogi háttér áttekintése mellett gyakorlati példák, megtörtént esetek és a résztvevők által hozott problémák közös elemzése segíti a szabályok értelmezését először e-learning, majd egy online konzultációs nap keretein belül. Részletek Jegyek
  • 2021.03.08 Vezetői kommunikáció és konfliktuskezelés képzés A képzés célja a szervezeten belül eredményes és hatékony kommunikáció feltételeinek és eszközeinek megismerése és begyakorlása, a résztvevők kommunikációs kultúrájának fejlesztése - A személyes és a vezetői kommunikáció hatásfokának és eredményességének javítása - A szervezeten belül eredményes és hatékony együttműködés és konfliktuskezelés alapjainak megismerése Részletek Jegyek
Follow hrportal_hu on Twitter
További cikkek
Akár Barbadosról is dolgozhat távmunkában

Turistáknak ajánl 12 hónapra munkavállalói vízumot Barbados. Így akár a trópusi szigetről is lehet távmunkában dolgozni, és ott átvészelni a... Teljes cikk

Bicikliflottával könnyítik a dolgozók visszatérését

Ajándék kerékpárokkal ösztönzi a budapesti iroda dolgozóit a biztonságos és környezettudatos közlekedésre Balogh Levente, a Szentkirályi... Teljes cikk

Több mint 13 millió forintos kártérítést kapott egy férfi, mert unalmas volt a munkája

A francia férfi depressziós lett, miután lefokozták menedzseri pozíciójából. Teljes cikk