Megjelent: 10 éve

Tehetségmágnesek: HR témák marketinges szemmel

A "Brand for Talent" - Tehetségmágnesek című könyv a legújabb, HR témákat marketinges szemmel feltáró szakirodalom, amely különleges csemege a hazai könyvpiacon. Mark Schuman és Libi Sartain szerzők munkája a Hewitt tanácsadói által lektorált fordításban hazai példákkal támasztja alá, miért is fontos ez a téma, és milyen élenjáró gyakorlatokkal találkozhatunk itthon.

A munkaerőpiac, és elsősorban a tehetségek piacának kereslet-kínálati alakulása a gazdasági változásoktól függetlenül évről évre egyre intenzívebbé válik. A munkavállalók minden számukra elérhető csatorna és közösségi médium segítségével keresik azt a munkalehetőséget, amely a hagyományos értelemben vett feladatokon, lehetőségeken és biztonságon túlmutat, és valódi önmegvalósítást jelent számukra. A munkalehetőségek közti választást pedig olyan kifinomult készségek és eszköztár felhasználásával teszik, amelyekre mint általános értelemben vett fogyasztók tettek szert. Ez a változás a munkáltatói márkát az üzleti stratégia alapvető elemévé teszi.

Az Aon Hewitt humánerőforrás tanácsadó cég számos ismert munkaadói márka példáján keresztül tudja, miként lehet tehetség-mágnessé válni. Kutatásaik szerint ma Magyarországon kevesen fordítanak figyelmet a munkáltatói hírnevük mérésére és nyomon követésére: a legismertebb munkáltatók közül is csupán minden második szervezet jelenik meg egységesen összeállított és kommunikált toborzási arculattal, és minden ötödik biztosítja folyamatos kommunikációs kampánnyal a vállalat munkáltatói minőségének hangsúlyozását a médiában.

A Tehetségmágnesek könyv izgalmas, színes élménybeszámolókkal tűzdelve vezeti végig az olvasót azokon a kulcsfontosságú lépéseken, amelyeken keresztül a sikeres munkáltatóvá váláshoz vezet az út. A tehetségmágnessé válás folyamatát mutatja be, azaz hogy miként juthat el egy cég a vonzó arculat szükségességének felismerésétől a tehetségmárka kialakításán és alkalmazásán át a munkáltatói érték ígéretének beváltásáig: nem elég ugyanis jelen lenni a tehetségek munkaerőpiacán, de ismerni kell a meglévő és jövendőbeli munkatársak igényeit, és nem elég láttatni a cég által kínált előnyöket, de be is kell váltani a márka ígéreteit.

A szerzők gyakorlatias, praktikus tanácsai azoknak szólnak, akiket érdekelnek a vonzás és megtartás törvényszerűségei, és kíváncsiak, hogy a márkaépítés hogyan tehet sikeressé egy vállalatot, mint munkáltatót. Megmutatja, hogy hogyan boldogulhatnak a válallatok a tehetségek piacán a "munka új fogyasztójával", hogy végül tehetség-mágnessé váljanak.

A Tehetségmágnesek a HVG Könyvek és az Aon Hewitt által megjelentetett, legújabb és legaktuálisabb HR témákat marketinges szemmel feltáró szakirodalom Mark Schuman és Libi Sartain szerzők tollából, az Aon Hewitt tanácsadói által lektorált fordításban.
  • 2020.06.16Gyakorlatban startol az új Tbj 2020. július 1-jétől már a mindennapos munka során alkalmazni kell a bérszámfejtés, járulékmegállapítás és az egészségbiztosítás pénzbeli ellátásainak megállapítása során is. Elméletben már sokat tudunk róla, de mi a helyzet a gyakorlati oldalon? Részletek Jegyek
  • 2020.08.30Sämling Solution most induló online nyílt képzései! Összes képzésünk elérhető online, professzionális csapatunk profi megoldásokkal a megszokott színvonalon a következő képzéseket ajánlja figyelmébe: Virtuális csapatok menedzselése, Practical Task&Project menedzsment, Hogyan oktassunk online, Kreatív problémamegoldás, Megtartó erőim a változó időkben, Reziliencia,Virtuális interjútechnika Részletek Jegyek
Follow hrportal_hu on Twitter