Új irodaházban a Pannon-Work központja
Létezik Magyarországon egy olyan, győri székhelyű, személyzeti szolgáltató cégcsoport, amely az elmúlt 8 évben lépésről lépésre építette ki 21 kirendeltségből álló országos hálózatát és szlovákiai, valamint romániai képviseleteit. Ez a szolgáltató a Pannon-Work Személyzeti Szolgáltató Zrt., melynek központja és ügyfélszolgálata 2008. július 14-től új irodaházban működik tovább.
A költözésről Molnár Albert, a részvénytársaság informatikai és beruházási igazgatója nyilatkozott: Régi tervünk vált valóra azzal, hogy hamarosan birtokba vehetjük ezt az új épületet. Cégcsoportunk központi funkciói (bérszámfejtés, számlázás, számvitel, igazgatóság, minőségügy, kontrolling, informatika, értékesítés és marketing), továbbá három fő üzletágunkból kettőnek, a munkaerő-kölcsönzésnek és a munkaerő-közvetítésnek a győri munkatársai, valamint a munkavállalóink számára fenntartott ügyfélszolgálatunk működik július 14-től a házban. Ki kell emelnem, hogy a diákmunkával kapcsolatban az álláskeresők, diákok az új helyen is elérhetnek bennünket, de marad a régi, jól megszokott diák-ügyfélszolgálati irodánk is: a Széchenyi Egyetem mellett, a Hédervári utca 31. szám alatt.
Az eddig bérelt irodáink néhány éve még megfelelő méretűek voltak számunkra, az utóbbi egy-másfél évben azonban már újabb irodahelyiségeket kellett bérelnünk, hogy munkatársaink elférjenek, a hatékony munkavégzést, ügyintézést ne akadályozza a zsúfoltság. Több lehetséges megoldás szóba került. Igazgatóságunk végül a Budai út 5/A. alatti ingatlan mellett döntött. A beruházóval folyamatosan egyeztetve, szinte minden üzleti szempontot figyelembe véve épült fel a ház, és így került kialakításra a belső infrastruktúra is. Az épület földszintjén az ügyfélszolgálat, a munkaerő-kölcsönzés, a munkaerő-közvetítés valamint - részben - a diákmunkát szervező munkatársaink kapnak helyet, az emeleteken pedig a központi feladatot ellátó munkatársaink dolgoznak majd.
Bízunk abban, hogy álláskereső ügyfeleink, üzleti partnereink, munkatársaink is elégedettek lesznek az új épület szolgáltatásaival. Az érdeklődőket, álláskeresőket, ügyfeleinket barátságosan berendezett ügyfélszolgálat várja, amely a mozgáskorlátozottak számára is könnyen elérhető. Dolgozóinknak tágas, vidám színű irodákat alakítottunk ki, több tárgyalóval, interjúszobákkal, képzésre alkalmas teremmel, raktárhelyiségekkel, konyhákkal. Az irodákban klímaberendezések, kényelmes bútorok, a kor igényeinek megfelelő műszaki-technikai megoldások teszi kényelmessé és hatékonnyá a munkavégzést.
A beruházás finanszírozásában a Halászi Takarékszövetkezet (új nevén: Duna Takarékszövetkezet) volt a pénzintézeti partnerünk, míg az építési-kivitelezési feladatokat a Kreat-Ing Mérnöki és Kereskedelmi Szolgáltató Kft. koordinálta.
Úgy gondoljuk, hogy az új, impozáns épület jól fog illeszkedni a megújuló és gyorsan fejlődő városrész képébe is! - zárja gondolatait a cég vezetője.
- 2026.01.09Foglalkoztatás és jóllét: az értékes munkaerő megszerzése és megtartása a folyamatosan változó munkaerőpiaci környezetben Foglalkoztatás és jóllét: az értékes munkaerő megszerzése és megtartása a folyamatosan változó munkaerőpiaci környezetben. A konferencia ingyenes, de regisztrációhoz kötött. A program és a regisztráció a jegyek menüpont alatt.
Részletek
Jegyek
- 2026.01.28Vezetés- és szervezetfejlesztés szakmai konferencia Bokor Attila Aranykalitkában című kutatásának harmadik fejezetéhez érkeztünk, amely ötven vezetői életúton keresztül három évtized szervezeti és vezetői tapasztalatát mutatja be. Az OD Partner is mérföldkőhöz érkezett: 30 évesek lettünk. Kinyitjuk szakmai műhelyünket és megosztjuk, hogyan gondolkodunk vezetésről, szervezetről, és aktuálisan milyen témákban mélyedünk el.
Részletek
Jegyek
- 2026.01.29Bértranszparencia irányelv és diszkrimináció-tilalom Szakmai képzés a bértranszparenciáról és a diszkriminációról HR szakembereknek és vezetőknek. Készüljön fel munkajogászainkkal az EU új bérátláthatósági szabályaira!
Részletek
Jegyek
- 2026.01.31Vállalati szimuláció Valós piaci helyzetben egy-egy döntés meghozatalakor helyt kell állnia mind vezetői, mind kontrolleri képességeinknek. Mennyivel egyszerűbb lenne, hogyha mi is úgy gyakorolhatnánk, mint egy pilóta, aki éles felszállás előtt, a szimulátorban tanulja meg a vezetést, míg kellő rutinra tesz szert. Ez megvalósítható ma már az üzleti életben is.
Részletek
Jegyek
Több lépcsőben emelkedik az alanyi adómentesség éves bevételi korlátja. A jelenlegi 18 millió forintos felső határ 2026-ban 20 millió, 2027-ben 22... Teljes cikk
Ötszáznál több munkahelyet szüntet meg Romániában a Bosch – írja az economedia.ro a vállalat közleménye alapján. Az elbocsátásokat a Bosch... Teljes cikk
Az IKEA Magyarország idén is a szeretetteljes otthoni élet és a valódi feltöltődés fontosságát helyezi a karácsonyi időszak középpontjába. Ennek... Teljes cikk
- "Többek vagyunk azáltal, hogy más kultúrákkal is együttműködünk" - a Pannonjob és a Club Tihany megoldása a munkaerőhiányra 3 hete
- Ekkor kezdi meg a dolgozók felvételét a Vulcan Shield Global Békéscsabán 3 hete
- Több jel is arra mutat, hogy egyre több a munkahelyi zaklatás 3 hete
- Bizalmatlanságot szül az AI a toborzásban 3 hete
- Oroszország titkos fegyvere: munkaerő az egyik legzártabb diktatúrából 1 hónapja
- Mire kell odafigyelni, amikor a gyermek diákmunkát vállal? 1 hónapja
- Nem az anyaság tör meg egy karriert – hanem a rendszer, amely nem segít visszatérni 1 hónapja
- Óriási szakemberhiány Németországban: itt a hiányszakmák friss listája 1 hónapja
- Megtorpant a munkaerő-migráció: ötödével kevesebb bevándorló érkezett a gazdag országokba 2 hónapja
- Debrecen száguld, a többi országrész cammog: itt tart a fizikai álláspiac 2 hónapja
- Jégkorszak a munkaerőpiacon: se elbocsátás, se felvétel, se előléptetés 2 hónapja

Egy CEO naplója - a világ egyik legnépszerűbb podcastja