7 cikk a(z) analitika címkével:

HR mérőszámok - a toborzás hatékonysága 2.

1 éve Előző cikkemben azt igértem, hogy „lehozom a földre” az adat-vezérelt döntéshozást, és ennek jegyében egy konkrét mérőszám kialakításával foglalkoztunk. Folytassuk ott, ahol abbahagytuk. A toborzási idő hosszánál. Cikkünk szerzője, Rozmis Kata előadóként részt vesz az Adatra fel! Konferencián. Teljes cikk...


HR mérőszámok - a tobrozás hatékonysága

1 éve Több témát boncolgattunk már az adatvezéreltté válás kapcsán. Volt szó a munkáltatói márka építéséről adat-alapon , arról, hogy hogyan vágjunk bele egy analitikára épülő szervezet kialaításába és a HR analitika területeiről. Ezekben a cikkekben leginkább nagylátószögű kamerán át vizsgáltuk a teljes képet és stratégiai irányokat mutattunk be. Most szeretném egy kicsit „lehozni a földre” az adat alapú működést egy konkrét példán keresztül - Cikkünk szerzője, Rozmis Kata előadóként részt vesz az Adatra fel! Konferencián. Teljes cikk...


A munkáltatói márka építés NEM MARKETING tevékenység!

1 éve Az EmployerBranding nem (csak) azt jelenti, hogy megmutatjuk a piacnak a csillogó oldalunkat. Abból indulunk ki, hogy a munkáltatói márka felépítése elsősorban a munkavállalókon múlik, ezért tudnunk kell, hogyan érzik magukat. Ennek érdekében rá kell lelnünk a számunkra helyes módszerre, hogyan kérdezzük meg tőlük, milyen a munkahelyi közérzetük. A következő lépésben a begyűjtött adatokból információt kell készíteni. A munkáltatói márka építés analitikájáról, a „Megtartó-erő” működtetésének alapjairól szól Rozmis Kata üzleti elemző és oktató cikksorozatának első része. Teljes cikk...


Nem haladnak a cégek kellően a korral

3 éve A magyar cégek nagy többsége nem tud alkalmazkodni a technológiai fejlődés gyorsaságához. Teljes cikk...


Sikeresebbé teheti a vállalatokat, ha a HR adatokkal tud érvelni

3 éve Egy hazai felmérésből kiderült, hogy a szervezeti sikeresség és a HR terület informatikai fejlettsége között szoros az összefüggés. A megfelelő informatikai háttérrel ugyanis könnyedén egymásra vetíthetőek az üzleti és a HR eredmények, így kiderül az is, mely munkavállalókat érintő kezdeményezések támogatják legjobban az üzleti célkitűzéseket. Teljes cikk...


IBM Watson analitika mindenkinek

5 éve Adatelemzés, vizualizáció és prediktív analízis – a nagy adat hasznosítása már nemcsak az informatikai szakemberek és a „heavy userek” kiváltsága. Az IBM bejelentette, hogy elindítja felhő alapú Watson Analytics szolgáltatását, amely emberi nyelven kommunikál, így szót ért bárkivel, aki szeretné feltérképezni üzleti lehetőségeit. A sales, marketing, HR és pénzügyi szakembereknek ajánlott fejlesztés weben, asztali és mobil eszközökön is elérhető lesz. Az alapfunkciókat ingyen kínálja majd a cég. Teljes cikk...


HR-analitika és metrika a stratégia szolgálatában

6 éve Fejlődő világunkban megnőtt az igény a vállalatok különböző szakterületein történő változtatásokra is. Azonban ezeket a változtatásokat a hatékonyság érdekében mérni és analizálni kell. Ilyen mérőeszközök lehetnek a jól ismert KPI-ok (teljesítménymutatók), melyeket az utóbbi időben egyre több cég használ és elemez stratégiai céljai elérésének érdekében. A következőkben Szende Csabát, a Vodafone budapesti HR szolgáltató központjának vezetőjét kértük meg, ismertesse a HR-analitika és metrika fogalmát a HR-szolgáltatások területén, valamint mutassa be a Vodafone-nál futó Globális HR SSC SLA/KPI projekt főbb pontjait. Teljes cikk...