kapubanner for mobile

4 cikk a(z) Csuport László címkével - 1. oldal

Pénzt, vagy életet!? Te hogyan döntenél?

4 éve A koronavírus kőkemény döntési helyzetek elé állít bennünket, egyéni, cégvezetői és kormányzati szinten egyaránt. Sorra ömlenek ránk az eltérő megbízhatóságú információk, vagy éppen információhiányban szenvedünk. Ilyen feltételek mellett kellene akár életbevágó döntéseket hoznunk. Talán még soha nem szembesült a világ ilyen nyersen a "Pénzt, vagy életet!?" kérdéssel. Teljes cikk...


Mi a coach: „sportoló”, vagy „művész”? És ki az, aki sikeres?

5 éve Vajon ki a sikeres coach? És egyáltalán: jelen esetben mi a siker, és mitől függ a sikeresség? Különösen aktuális ez a kérdés, ha azt is mérlegeljük, hogy a coachok mindössze 3-5%-a él meg a coachingból. Sikeresnek tekinthető vajon a „maradék” 95%? És ha a válasz nem, hogyan lehetnének ők is sikeresek? Erről elmélkedik Csuport László viselkedési közgazdász, coach, stresszkezelési facilitátor a Travel és Sabbatical coaching blogon. Teljes cikk...


A jó kollégák felérnek egy jó fizetéssel

7 éve A jó hangulat, vagyis a jó kapcsolat a kollégákkal alapvetően meghatározza, hogy szeretünk-e bejárni napi szinten a munkahelyünkre. A fiatalabb generációknak pedig szinte előfeltétel a jó munkahelyi közösség, akár a fizetéssel is versenybe szállhat, annyira a fontos „tétele” a megítélésnek. Ahogy a rossz légkör és hangulat, pedig szinte óhatatlanul fluktuációhoz, és akár a hatékonyság csökkenéséhez vezethet, hiszen ki dolgozna lelkesen ilyen körülmények között. Egy nemrég megjelent felmérés szerint ugyanakkor a munkavállalók több mint fele nem tartja fontosnak, hogy a munkahelyen kívül is ápolja ezeket a kapcsolatokat, de a válaszadók majdnem felének azért van legalább egy munkahelyi barátja. Vagyis mennyire fontosak a munkahelyi barátságok, nem csak személyes, hanem a szervezeti szempontból? Teljes cikk...


Magányosan kucorog a helyén vagy van igazi jó barátja a munkahelyén?

8 éve Néhány évtizede, sőt még néhány éve sem mérték fel rendszeresen a dolgozók elégedettségét, hogy hogyan illeszkedik valaki a csapatba. Esetleg konstatálták, hogy kevesebben vagy többen hagyják el az adott munkahelyet. Azonban a jó munkaerő, különösen, amikor hiány van belőle, egyre több munkáltató számára érték, így hangsúlyt fektetnek arra, hogy a munkavállaló jól érezze magát a bőrében, amikor dolgozik. Teljes cikk...