kapubanner for mobile

166 cikk a(z) employer branding címkével - 9. oldal

Mitől vonzó egy munkahely?

11 éve Idén is útjára indul Magyarországon a Munkáltatói Márka Kutatás. A szervezők azt vizsgálják, milyen az egyes vállalatok munkaerőpiaci megítélése, különösen a számukra fontos célcsoportok körében. Teljes cikk...


Öt trend a HR világában

11 éve Szerdán és csütörtökön rendezték meg Budapesten a Personal Hungary-t, a HR szakma legnagyobb hazai kiállítását. Íme néhány érdekes gondolat, trend a rendezvényen hallottakból. Teljes cikk...


100 féle arculat - 1. "Toborzási stratégiánk alapja a kinevelés"

11 éve Munkáltatói arculat sorozatunk első szereplője Csengery László, az IFUA Horváth & Partners vezetési tanácsadó cég HR vezetője. Bár a cég nem hirdetett meg munkáltatói arculatot erősítő programot, mégis minden csatornát igyekszik megmozgatni, hogy bevonzza és motiválttá tegye az igazi tehetségeket. Teljes cikk...


Employer branding - megoldás a HR új kihívásaira

12 éve A sajátos magyar munkaerő-piaci helyzetben egy-egy állásra rengetegen jelentkeznek, miközben a speciális tudású szakemberekért meg kell küzdeniük a cégeknek. Ezért a vállalatok számára egyre fontosabb, hogy vonzóbbá tegyék magukat a leendő és jelenlegi munkavállalóik szemében, vagyis hogy tudatosabban is foglalkozzanak az employer brandinggel (munkáltatói márkaépítéssel). A HR új kihívásaira az employer branding, vagyis a munkáltatói márkaépítés lehet a megoldás. Teljes cikk...


Így látják a HR-t a dolgozók

14 éve Habár a HR hazánkban még mindig többnyire a közepes vagy nemzetközi cégeknél képviselteti magát, sokszor a munkavállalók így sincsenek tisztában a humánpolitikai osztály tevékenységével, vagy kevésbé tapasztalják meg jelentőségét, míg más esetekben elégedettek, sőt, elismerik a HR-esek munkáját. De vajon mi állhat a személyügyi szakmával kapcsolatos eltérő vélemények hátterében? Teljes cikk...


Employer branding, ami vonzza a tehetséget

15 éve A vállalatoknak jól felfogott üzleti érdeke, hogy sajátos, jól körülhatárolt, önálló "személyiséggel" rendelkezzenek, ami alkalmas arra, hogy megkülönböztesse őket a konkurenciától, és a dolgozókat magához vonzza. Az erős munkáltatói brand kézzelfogható versenyelőnyt jelent az álláspiacon és fontos fegyver a tehetségekért folytatott harcban. A válságban is vannak ugyanis olyan munkakörök, amelyekbe lasszóval kell fogni a képzett szakembereket, így nem mindegy, milyen kép él a vállalatról a szemükben. Teljes cikk...


/cimkek/employer-branding.html