kapubanner for mobile

47 cikk a(z) értékesítő címkével - 3. oldal

Hogyan interjúztassuk az értékesítőket?

14 éve Ha egy cég megkéri a jelentkezőt az interjú végén, hogy hívja fel három nap múlva, de mégsem teszi meg, ebből sokan azt a következtetést vonják le, hogy a jelentkező végleg lemondott az állásról. Pedig nem feltétlenül van ez így. A tapasztalat is mutatja, nagy arányban vannak olyan jelentkezők, akik azért nem hívják fel a munkaadót, mert egy információ - bérrel, vagy feladattal kapcsolatosan - félre csúszott. Teljes cikk...


Stresszkezelési módszerek értékesítői munkakörben

15 éve Nagy a nyomás az értékesítőkön, a válság okozta üzleti lassulás ugyanis elsősorban az ő munkájukban jelenik meg. A megnövekedett piaci versenyben többet kell dolgozniuk ahhoz, hogy közel azonos eredményt tudjanak produkálni, mint korábban. Mivel az ügyfelek többsége is stresszes, az értékesítőkre ez a saját munkájukon felül fokozottabban is kihat. Fontos kihangsúlyozni, hogy stresszkezelés nélkül nem nő a teljesítmény. Néhány tippet adunk, miként előzze meg a problémát. Teljes cikk...


Üres állások márpedig vannak

15 éve Ugyan a munkanélküliségi ráta 9 százalék fölé ugrott, mégis vannak olyan munkakörök, amelyekbe nem találni megfelelő szakembert. A szakmunkások, az értékesítők, az informatikai szakemberek, az egészségügyi dolgozók továbbra is keresettek. Munkaerő-piaci összeállításunkban a legfrissebb adatok alapján kerestük a hiányszakmákat. Teljes cikk...


Szomszédok (az irodában) - 1. rész

15 éve Most induló sorozatunkban olyan kiválasztási helyzeteket mutatunk be, amelyek kulcsfontosságúak minden cég életében. A gazdasági válság által meghatározott környezetben még nagyobb szerepet kap a hatékonyság és gazdaságosság, így nagyobb a felelősség is minden kiválasztási folyamatban: szűkebb forrásokból kell a lehető leghatékonyabban megtalálnunk a legalkalmasabb jelöltet, aki beválik az adott pozícióban. Teljes cikk...


Az irodavezető a cég adminisztrációs motorja

16 éve Napjainkban egy iroda vezetőjének komplex tudással kell rendelkeznie: ő az, aki az irodai adminisztráció szervezésével kapcsolatos teendőket irányítja, biztosítja az ügyvitel, ügyrend, ügyiratkezelés szabályainak betartását, ellátja a beszerzési feladatokat, kezeli az iroda pénzügyeit, megoldja az adminisztrációs terület HR problémáit. Cikkünkben összefoglaljuk, milyen készségeket és hogyan lehet fejleszteni e munkakörnél. Teljes cikk...


Milyen kompetenciákkal rendelkezik egy jó értékesítő?

16 éve A vállalatok kulcsemberei a sales-esek, hiszen rajtuk múlik, hogyan alakul a cég profitja. Az értékesítés az elmúlt évtizedben sokat fejlődött, a megváltozott piaci körülmények miatt azonban nehezebbek lettek az értékesítés körülményei, és a szakmai kompetencia-profil is formálódott. A jó kommunikációs készség, önállóság, terhelhetőség, kereskedelmi érzék alaptulajdonságok ehhez a szakmához, de ez még nem garancia a sikerhez. Mitől lesz valaki a legjobb? Teljes cikk...


Pszichológiai tesztek pályázáskor (4): MACH teszt

18 éve Mennyire tudjuk keresztülvinni akaratunkat? Fókuszban a főleg értékesítők, vezetők felvételénél alkalmazott Mach teszt, amely a társas befolyást méri, vagyis azt, hogy a pályázó mennyire képes érvényesíteni akaratát mással, másokkal szemben. Teljes cikk...


/cimkek/ertekesito.html