Szerző: HRPortal.hu hírszerkesztő Megjelent: 2 éve

A Facebookon megjelenő indiszkrét információk, észlelt személyiség és online toborzás kapcsolata

Posta Sára szakdolgozatának témája a Facebookon megjelenő indiszkrét információk hatása a jelentkező alkalmasságára és a személyiségészlelés Facebook profil alapján. A diplomamunka a Kodolányi János Főiskola Kulturális Tanulmányok Tanszékén, HR-es szakirányon született.

images

images

A teljes szakdolgozat itt olvasható.
Follow hrportal_hu on Twitter
További cikkek
A munkáltatók kétharmada már tudatosan építi a munkáltatói márkát

Elkészült Magyarország 2018-as employer branding felmérése, az Employer Branding Survey 2018 Hungary. A válaszadó vállalatok 68% foglalkozik tudatos... Teljes cikk

A magyar felnőttek több mint fele soha vagy csak több évente jut el nyaralni, pihenni

Hatalmas a tartalék a hazai turizmusban, a felnőtt magyarok 56 százaléka sohasem, vagy csak több évente szokott belföldön nyaralni, pihenni, például... Teljes cikk

Havi nettó 300 ezret is lehet keresni a vendéglátásban

A fizetéssel többségében elégedettek a vendéglátásban dolgozók, a legtöbb elégedetlenség a béren kívüli juttatásokkal van, amit a... Teljes cikk