Megjelent: 5 éve

Az Euronics cafeteria-rendszert vezet be

A cég 2018-ban bruttó 440 millió forintot költ béren kívüli juttatásokra, ez átlagosan havi bruttó 33 455 Ft dolgozónként. A munkavállalók pénzbeli juttatásra, SZÉP Kártyára, kulturális vagy sporteseményekre szóló belépőre, valamint ajándékkártyára számíthatnak - írja a mediapiac.com oldal.

Januárban az üzletvezetők teljesítményét 100 000 forint, a szakértőket pedig 50 000 forint értékű ajándékkártyával is megjutalmazta a vállalat összesen közel bruttó 40 millió forint értékben - írják.

A Blokkk.com kiskereskedelmi szakportál friss rangsora alapján az Euronics a 3. helyen áll az egy főre jutó bruttó keresetek rangsorában.

mediapiac.com
  • 2023.02.08Az MT. új szabályai - munkajogi aktualitások, változások 2023. Az Országgyűlés 2022. decemberében módosította a munka törvénykönyvéről szóló 2012. évi I. törvényt, mely több pontban is módosult a korábbiakhoz képest. On-line programunk keretében szeretnénk bemutatni résztvevőinknek a módosításban érintett részeket, aktualitásokat gyakorlati megközelítésben. Részletek Jegyek
  • 2023.02.15Hoshin Kanri képzés A Hoshin Kanri, amely a minőségi termékek és szolgáltatások biztosítása érdekében a változásmenedzsment projektek lebontásával segíti elő az egész vállalatra kiterjedő stratégiai tervezést, ezáltal megvalósítja a munkafolyamatok racionális napi menedzsment rendszerének hosszú távú kialakítását a szervezetnél. A Hoshin Kanri módszer megismerése és a stratégiai célok lebontása, célmegállapodások megkötése, erőforrás és projekttervek, akció meghatározása a célok elérése érdekében. Részletek Jegyek
  • 2023.02.16Lean black belt képzés A képzés során a résztvevő megismerhetik azokat a haladó és új lean módszereket, illetve az Ipar 4.0-hoz kapcsolódó fejlesztéseket, amelyek ráépülnek és kiegészítik a korábbi lean ismereteiket, ezzel szélesebb körben tudják a szervezetüknél folyó lean bevezetést támogatni. Részletek Jegyek
  • 2023.03.22recruiTECH konferencia A recruiTECH elsősorban HR vezetőknek, toborzóknak, toborzási vezetőknek, employer branding specialistáknak és learning & development szakembereknek szól, akik napi szinten küzdenek a toborzási céljaikért a munkaerőpiacon, akik keresik az új megoldásokat, melyek segítségével hatékonyabbá tehetik vállalatuk tevékenységét. Részletek Jegyek