Az üdülési csekk mind nagyobb arányban járul hozzá a lakosság életminőségének javulásához, valamint egyre nagyobb a szerepe egyes szolgáltatók eredményességében is - derül ki a Magyar Nemzeti Üdülési Alapítvány megbízásából készített elemzésből.
Magyarországon a felhasználók és a szolgáltatók túlnyomó része egyaránt elégedett az üdülési csekkel - állapítja meg a Pécsi Tudományegyetem kutatása, amely a Magyar Nemzeti Üdülési Alapítvány megbízásából készült. Az üdülési csekk mind nagyobb arányban járul hozzá a lakosság életminőségének javulásához, valamint egyre nagyobb a szerepe egyes szolgáltatók eredményességében is.
Idén mintegy kétmillió személynek vett munkáltatója üdülési csekket, összességében csaknem 40 milliárd forint értékben, a tavalyi 30 milliárd után. Az MNÜA bízik abban, hogy a forgalom több éve tartó dinamikája megmarad és jövőre elérhető az újabb 30 százalékos bővülés.
Napi Online Kedves Olvasónk!
Úgy tapasztaljuk, hogy Ön hirdetésblokkoló rendszert használ. Kérjük az oldal zavartalan olvasása érdekében kapcsolja ki ezt a funkciót,
majd kattintson ide!
Köszönjük!
Amennyiben nem kívánja vagy tudja kikapcsolni a hirdetésblokkoló rendszert, akkor is elérheti oldalunkat, de a felhasználói élmény sérülhet.
Kattintson ide, ha így folytatná a böngészést.
Köszönjük együttműködését.