Facility Service Agent
A létesítményüzemeltetés (Facility Management) széleskörűen magába foglal minden olyan szolgáltatást, amely egy létesítmény (pl. irodaház) gördülékeny működéséhez, fenntartásához szükséges. A Facility Service Agent munkakör nem más, mint bérlők számára nyújtott létesítményüzemeltetéshez kapcsolódó ügyfélszolgálat.
A legfőbb cél a bérelt ingatlanokban zajló munkafolyamatok zavartalanságának biztosítása, probléma esetén a javítási folyamatok mielőbbi megszervezése. Mivel gyakran külföldi bérlők is szerepelnek az ügyfélkörben, ezért a legtöbb esetben az angol nyelv folyékony ismerete elengedhetetlen.
Feladatok:
- kapcsolattartás a bérlőkkel, beszállítókkal, alvállalkozókkal
- beérkező telefonhívások/ e-mailek fogadása
- létesítményekben felmerült problémák rögzítése és nyomon követése
- karbantartási, javítási munkák megszervezése
- a javítási munkafolyamatok ellenőrzése, utókövetése
Kulcskompetenciák:
- gyors probléma felismerés
- hatékony priorizáció és problémamegoldás
- kiemelkedő kommunikációs és szervezőkészség
Itt talál a facility management területén állásokat.
- 2025.11.25Pannon HR Konferencia Budapest A Pannon HR Konferencia Budapest 2025 a humánerőforrás-szakma egyik kiemelt találkozója, ahol elismert szakértők – Tari Annamária, Molnár Attila, Gácsi Anna, Dr. Sipka Péter és Sipka Bence – osztják meg tapasztalataikat a legaktuálisabb HR-trendekről és kihívásokról. Egy nap, amely inspirációt, tudást és értékes szakmai kapcsolatokat kínál minden HR-szakember számára.
Részletek
Jegyek
- 2025.12.03Humán controlling A képzés során megtanulhatja, miként támogathatja a controlling szemlélet a HR-stratégiát. Megmutatjuk, hogyan tervezze és kontrollálja a személyi jellegű ráfordításokat, elemezze a munkaerő költségeit és megtérülését, valamint, hogyan alkalmazza a teljesítménymenedzsment és a humán tőke elemzés legfontosabb módszereit a vállalati hatékonyság növelése érdekében.
Részletek
Jegyek
- 2026.01.29Bértranszparencia irányelv és diszkrimináció-tilalom Szakmai képzés a bértranszparenciáról és a diszkriminációról HR szakembereknek és vezetőknek. Készüljön fel munkajogászainkkal az EU új bérátláthatósági szabályaira!
Részletek
Jegyek
- 2026.01.31Vállalati szimuláció Valós piaci helyzetben egy-egy döntés meghozatalakor helyt kell állnia mind vezetői, mind kontrolleri képességeinknek. Mennyivel egyszerűbb lenne, hogyha mi is úgy gyakorolhatnánk, mint egy pilóta, aki éles felszállás előtt, a szimulátorban tanulja meg a vezetést, míg kellő rutinra tesz szert. Ez megvalósítható ma már az üzleti életben is.
Részletek
Jegyek
A targoncavezető a raktárak és gyárak nélkülözhetetlen munkatársa, aki a logisztikai folyamatok zökkenőmentes működéséről gondoskodik. Teljes cikk
A mezőgazdasági gépszerelő kulcsfontosságú szereplő a modern mezőgazdaságban, hiszen a termelés hatékonysága nagyrészt a gépek megbízható működésén múlik. Teljes cikk
A gépjárművillamossági szerelő a modern autók egyik legfontosabb szakembere, hiszen a járművek nagy része ma már elektronikus rendszerekre épül. Teljes cikk
- A flexibilis irodáké a jövő? 2 hónapja
- Service Delivery Manager 3 hónapja
- Call Center Agent 3 hónapja
- Újabb lépés a NEXON szolgáltatásfejlesztésében 6 hónapja
- A mosdóba sem mehetnek ki a call center vállalat dolgozói 11 hónapja
- Edzettek vagyunk: így dolgozik egy telefonos ügyfélszolgálatos 1 éve
- Ezért nem veszik fel a cégek a telefont decemberben 1 éve
- Változik a NAV ügyfélszolgálatainak nyitvatartása 1 éve
- Service Desk munkatárs 1 éve
- Vezetői stílusok 1 éve
- Próbavásárlás: innovatív megoldás, amire sokan nem gondolnak, pedig lépéselőnyhöz juttathat 2 éve

Mi történne, ha egy napra minden nő szabadságra menne?