kapubanner for mobile
Megjelent: 4 éve

Felhívás kutatásban történő részvételre

A 2008-ban kirobbant gazdasági világválság hatására cégünk, az AT WORK Kft. legtöbb szolgáltatási területén 70-90%-os azonnali megrendelés-visszaesés történt. A piacunk összeomlott vagy elképesztően óvatosan fordított beruházásra, szolgáltatás vásárlására.

Kivéve egyetlen területet, a nem sokkal korábban új eszközzel megerősített mérési, diagnosztikai üzletágat. A mi üzleti életünkben talán ez volt a legerősebb visszajelzés arra, hogy a helyes szervezeti döntésekhez, a célzott fejlesztési támogatáshoz, a folyamatok és eszközök felülvizsgálatához elengedhetetlenek az adatok. Ma már ez közhely, talán ezért nem is tesszük ki az „adatvezérelt” kifejezést minden szakmaterület neve elé, hiszen e nélkül hozni döntést egyértelműen a véletlenszerűséggel egyenlő.

Hasonlóan egyszerű igazság az is, hogy a kiválasztásban a szakmánk által alkalmazott eszközöknek - interjú, tesztek (https://www.atwork.hu/pszichologiai-tesztek/ , AC (https://www.atwork.hu/ac-dc/), ... - kell a szervezeti kompetencia-menedzsment bemeneti információit megadniuk. A felvételről szóló döntési aktus után tudnunk kell ezeket az információkat bázisként használni: ezek határozzák meg a betanítási folyamat fókuszpontjait, ehhez képest döntünk a próbaidős fejlődésről, teljesítményről, hozzájárulnak a fejlesztési programok kijelöléséhez, de akár a tehetség vagy utánpótlás programokba való bekerülésnél is fontosak lehetnek.

Ezeknek az előnyöknek az alkalmazásához viszont hasznos tudnunk, hogy pontosan mely szempontokra kell építenünk a kiválasztási folyamatban. Ismernünk kell azokat a jellemzőket, amelyek a gyakorlatban bizonyítottan mutatják meg, mit érdemes keresnünk a jelentkezőknél, mi jósolja be leginkább a későbbi sikerességet.

Az AT WORK kutatása épp ebben tudja támogatni az érdeklődő/részt vevő szervezeteket.


Átfogó projektünk újabb állomásaként olyan szervezetek jelentkezését várjuk, akik legalább 50, legfeljebb 250 fős vezetői és/vagy értékesítői csoportjaikkal kapcsolatosan akarják tudni, hogy:

  • cégükben milyen képességekkel és személyiséggel rendelkeznek a sikeres vezetők/értékesítők, és
  • kiválasztáshoz és fejlesztés előkészítéshez milyen konkrét kompetencia-tartalmakat határozzanak meg.

A kutatási keretek között díjmentes szolgáltatás részeként egyéni és szervezeti riportokkal is támogatjuk közvetlenül a HR és egyéb szervezeti folyamatokat. A kutatás online környezetben zajlik, rugalmas időbeosztással végezhető.

A kutatás során díjmentesen biztosítjuk minden résztvevő számára az osztrák fejlesztésű Vienna Test System két tesztjét. Mindkét teszt szervezeti közegbe ágyazva méri az általa vizsgált tényezőket.

A kutatás során gyűjtünk és elemzünk továbbá objektív teljesítménymutatókat (KPI) és szubjektív, közvetlen vezetői értékeléseket is.

A három típusú adat tehát:

  • A vezető/értékesítő tölti ki: B5PS (átfogó személyiségteszt), SMART (játékosított intelligenciateszt), demográfiai adatlap.
  • A kitöltés módja és ideje: on-line kiküldött link, max. 120 perc.
  • A közvetlen felettes tölti ki: az értékesítő értékelése egy olyan adatlap segítségével, amely a munkahelyi hatékonyságra, a munkahelyi viselkedésekre, valamint az értékesítő észlelt személyiségvonásaira kérdez rá.
  • A kitöltés módja és ideje: on-line kiküldött link, kb. 10 perc.
  • A szervezet - pl. HR osztály - tölti ki: a szervezetben megtalálható objektív teljesítménymutatók a tesztelt személyre vonatkozóan.

Miért hasznos a szervezetnek részt venni?


  • Láthatóvá válik, hogy milyen személyiséggel és képeségekkel rendelkeznek a sikeres értékesítők/vezetők.
  • Döntéstámogató információk a szervezeti HR folyamatok számára (pl. kiválasztás és fejlesztés előkészítése).
  • Részletes riport minden résztvevőnek, valamint összesített szervezeti riport készül.
  • A kutatás támogatása miatt a partner szervezet díjmentesen kapja meg a teszteket és a riportokat, ezek piaci értéke bőven több millió forint.
  • Min. 130 vezető vagy értékesítő tesztelése esetén saját szervezeti normát és sztenderdeket tudunk meghatározni a személyiségteszthez és a logikai teszthez kapcsolódóan. A beérkező adatok alapján értékeljük, hogy az adott szervezetben mely teszteredmények jósolják be leginkább a munkavállalók beválását. Amennyiben úgy döntenének, hogy a kutatás után is használják ezeket a teszteket, azok saját szervezeti mintán validált mérőeszközök lesznek.

Várjuk érdeklődésüket, részvételüket az [email protected] email címre!
  • 2025.10.01HVG Állásbörze 2025 Toborozz országosan 3 nap alatt - online, foglalj virtuális standot!info button Részletek ticket button Jegyek
  • 2025.10.07Óbudai Egyetem Állásbörze Jöjjön el, legyen kiállító! Kerüljön közvetlen kapcsolatba tehetséges, frissen diplomázó vagy végzős hallgatókkal, akik készen állnak a szakmai pályafutásuk elindítására. Akik naprakészen ismerik a legújabb technológiákat, elméleteket és iparági trendeket.info button Részletek ticket button Jegyek
  • 2025.10.14Műegyetemi Állásbörze A Műegyetemi Állásbörze Budapest legnagyobb és legrangosabb álláskereső rendezvénye. 1995 óta képez hidat a munkaadók és potenciális munkavállalóik között. Rendezvényről rendezvényre több újítással, színesebb programokkal, felméréssel és számos csatornával is találkozhatnak az érdeklődők.info button Részletek ticket button Jegyek
  • 2025.10.21Pannon Állásbörze 2025. A Pannon Állásbörze – ahol a jövő szakemberei és a legjobb munkaadók találkoznakinfo button Részletek ticket button Jegyek
További cikkek
Befektetés az egészségbe: amikor a mozgás és a mentális jóllét a munkáltatónak is megtérül

A munkáltatói gondoskodás új szintre lépett: ma már nemcsak juttatásokat adunk, hanem valódi jólléti élményt – mérhető üzleti eredményekkel. Teljes cikk

Nem tréning – kihívás: így válik a nyelvtanulás önjáróvá a nyári hónapokban is

Köllner Zsófia, a Linguina alapítója és a Business Fest HR Hacks színpadi előadója arról beszél, hogyan lehet a céges nyelvtanulást... Teljes cikk

Újabb lépés a NEXON szolgáltatásfejlesztésében

A bér- és humánügyviteli szolgáltatások terén piacvezető szerepet betöltő NEXON 2025. június 1-től telefonos ügyfélszolgálati rendszerét... Teljes cikk