Hogyan lesz az eredmény kimutatható a felsővezetés felé?
Hogyan lesz az Employer Branding kampány eredménye kimutatható a felsővezetés felé?

Diákot rendelhet pár napra, hétre, de akár hónapokra is. Így annyi költsége merül fel, amennyit a feladat ellátása valóban megkíván.
DIÁKMUNKA - Mire jó? Megéri? Biztonságos? Kényelmes?
Dilemmák a diákmunkával kapcsolatban
- 2026.01.09Foglalkoztatás és jóllét: az értékes munkaerő megszerzése és megtartása a folyamatosan változó munkaerőpiaci környezetben Foglalkoztatás és jóllét: az értékes munkaerő megszerzése és megtartása a folyamatosan változó munkaerőpiaci környezetben. A konferencia ingyenes, de regisztrációhoz kötött. A program és a regisztráció a jegyek menüpont alatt.
Részletek
Jegyek
- 2026.01.28Vezetés- és szervezetfejlesztés szakmai konferencia Bokor Attila Aranykalitkában című kutatásának harmadik fejezetéhez érkeztünk, amely ötven vezetői életúton keresztül három évtized szervezeti és vezetői tapasztalatát mutatja be. Az OD Partner is mérföldkőhöz érkezett: 30 évesek lettünk. Kinyitjuk szakmai műhelyünket és megosztjuk, hogyan gondolkodunk vezetésről, szervezetről, és aktuálisan milyen témákban mélyedünk el.
Részletek
Jegyek
- 2026.01.29Bértranszparencia irányelv és diszkrimináció-tilalom Szakmai képzés a bértranszparenciáról és a diszkriminációról HR szakembereknek és vezetőknek. Készüljön fel munkajogászainkkal az EU új bérátláthatósági szabályaira!
Részletek
Jegyek
- 2026.01.31Vállalati szimuláció Valós piaci helyzetben egy-egy döntés meghozatalakor helyt kell állnia mind vezetői, mind kontrolleri képességeinknek. Mennyivel egyszerűbb lenne, hogyha mi is úgy gyakorolhatnánk, mint egy pilóta, aki éles felszállás előtt, a szimulátorban tanulja meg a vezetést, míg kellő rutinra tesz szert. Ez megvalósítható ma már az üzleti életben is.
Részletek
Jegyek
További cikkek
Mire figyeljünk oda a HR és a kommunikációs osztályok együttműködésében?
Mire figyeljünk oda a HR és a kommunikációs osztályok együttműködésében? Teljes cikk
Hol lehet jó hazai gyakorlatokat megismerni munkáltatói márkaépítésre?
Hol lehet jó hazai gyakorlatokat megismerni munkáltatói márkaépítésre? Teljes cikk
Lehet toborzásra használni a munkáltatói márkaépítést?
Mi a munkáltatói márkaépítést a toborzás segítésére kívánjuk használni. Jól gondolkodunk? Teljes cikk
Kapcsolódó hírek
- Nézz be, így néz ki az AutoWallis új irodája 2 hónapja
- A nő, aki megmutatta: az álommelót nem megtalálni, hanem kitalálni kell 2 hónapja
- Hogyan férhet össze, ha szombaton dolgozunk, de október 24-én meg szabadságot írnak elő? 2 hónapja
- Rigó Csaba Balázs: az AI versenyképességi tényező 3 hónapja
- Digitális HR: UX tervezés a munkáltatói márka szolgálatában 3 hónapja
- Az Arval új vezetője: Kádár István a globális operációk élén 3 hónapja
- 44 ezer diák kezdi a tanévet a szakképzésben – új tudásközpontok épülnek 3 hónapja
- Pályakezdési juttatás 38 ezer fiatalnak – egyesek akár 300 ezer forinttal indulhatnak 4 hónapja
- Employer Branding Award 2025: Új kategóriák, szoros határidők! 4 hónapja
- Jubileumi jutalom: mikor esedékes valójában, és mi alapján számítják 4 hónapja
- Heti 1 órában dolgozónak mennyi szabadság jár? 5 hónapja
Mi történne, ha egy napra minden nő szabadságra menne?