Megjelent: 2 éve

Hogyan vásárolnak a nők online?

A nemek vásárlási preferenciáival kapcsolatos adatok érdekes és értékes információk, amelyeket bárki felhasználhat, aki webshopot üzemeltet. Még az általános statisztikákra vagy az ügyfélprofilokra vonatkozó adatok áttekintése alapján is kimutatható, hogy egyértelmű különbségek vannak a férfi és női vásárlók vásárlási szokásaiban.

Ennek elemzése és ismerete lehetővé teszi az értékesítés jelentős növelését és a versenytársak tömegéből való kiemelkedést.

Milyen a nők által kedvelt webáruház?



A bevásárlás éppen olyan feladat, mint bármi más, de sokszor öröm is. A nők szeretnek shoppingolni, és az internetező hölgyek nagy része azt mondja, hogy az online vásárlás egyfajta hobbi vagy időtöltési lehetőség. 

A nőknek általánosságban is adnak a külsőre, ez alól a webáruházak sem kivételek. Nagyon fontos az első benyomás, a harmonikus színvilág, az egyszerű kezelhetőség és átláthatóság. Egy magyarországi felmérés szerint a nők kedvenc színe a kék és a vörös, de kedvelik a lila, rózsaszín és zöld színeket is. A legkevésbé kedvelt színek pedig a barna és a narancssárga. Egy nők számára tervezett webshopnál ezt mindenképpen érdemes figyelembe venni, mivel a hölgyek sokkal inkább érzelmi alapon vásárolnak, mint a férfiak.

Az Unas szakértői készséggel segítenek úgy átalakítani az Ön webáruházát, hogy az megdobogtassa a női szíveket. 

Akciók vagy kuponok?



A női vásárlók előszeretettel iratkoznak fel olyan hírlevelekre, amelyek a kedvenc márkáikkal kapcsolatosak. Ha ráadásul akciós áron tudják megvásárolni a kedvenceiket, az nagy örömet okoz számukra. Még az akcióknál is jobb hatásfokkal működnek a hölgyeknél a limitált kuponok, amelyek darabszáma korlátozott, és csak rövid ideig érvényesek. A kuponnapokon jelentős árengedménnyel tudják beszerezni a hőn áhított termékeket, és ezt ki is használják a hölgyek. 

Miért vonzóak a hölgyek számára a törzsvásárlói programok?



Több webáruháznál létezik törzsvásárlói program, amelyben a vásárlás után járó kedvezményt nem pénzben, hanem pontokban írják jóvá, és az összegyűjtött pontokat értékes ajándékokra vagy extra kedvezményre lehet váltani. A hölgyek díjazzák, ha a hűségüket pontokkal jutalmazzák, sokszor addig válogatnak a webáruházban, ameddig a jutalomtermékhez tartozó ponthatárt el nem érik, így az eredetileg tervezettnél jóval többet is hajlandóak költeni. 

Ingyenes visszaküldési és cserelehetőség



Az online vásárlásnál nincs lehetőség a választott terméket fel- vagy kipróbálni. Ez különösen a divattermékek esetén fontos, hiszen egészen más fotó alapján kiválasztani, mint felpróbálni egy ruhadarabot. Ezért vonzó a hölgyek számára a visszaküldési és cserelehetőség, enélkül nem bíznak meg az adott webáruházban. A webshop számára sem hátrányos ez a szolgáltatás, hiszen nem kell visszafizetnie a pénzt, hanem csak egy másik árut kell cserébe adnia.
  • 2020.11.17Toborzás a LinkedIn-en és a Facebook-on - ONLINE A Toborzás a LinkedIn-en és a Facebookon 1 napos workshopon délelőtt kérdést kaphat LinkenInnel kapcsolatos kérdéseire, szó lesz továbbá a vállalati oldal fontos elemeiről, karrieroldalról és oldal-analitikákról. Délután példákkal színesítve ismerkedhet meg a kampánykezeléssel, kapcsolati háló felépítésének kérdéseivel és egyéb, Facebookkal kapcsolatos funkcióval. Részletek Jegyek
  • 2020.11.23Művezető képzés A művezetők szakmai továbbképzése a vezetői feladataik eredményes és hatékony ellátására. A résztvevők vezetői, problémamegoldási és termelékenységfejlesztési készségeinek fejlesztése konkrét feladatokon, szituációs játékokon, esettanulmányokon keresztül. Részletek Jegyek
  • 2020.12.05 Teljesítménymenedzsment és motiváció A résztvevők megtanulják, beosztottjaik teljesítményére ható területek helyes menedzselését. Képessé válnak akár munkavégzés közben hatásos, rövid coaching beszélgetések levezetésére. Megismerik a teljesítmény menedzsment eszközrendszerét. Részletek Jegyek
Follow hrportal_hu on Twitter