Megjelent: 3 éve

Ki építi leghatékonyabban a munkáltatói márkát?

A Magyar Public Relations Szövetség (MPRSZ) Employer Branding Tagozata a hazai munkáltatói márkaépítés izgalmas és új szakterületének hazai intézményi formálója. A vállaltok érdeklődése jelentős az új szakterület iránt, éppen ezért hirdeti meg második alkalommal a MPRSZ az Employer Branding Awardot.

images

images

A pályázat egyedülálló, mert a legjobb hazai munkáltatói márkaépítési gyakorlatokat jutalmazza és mutatja be a szakmai közönségnek. Ezen kiváló gyakorlatok gazdagítják a HR kommunikáció speciális területét, amely végső soron hozzájárul a munkáltatói márkaépítés hazai fejlődéséhez. Az Employer Branding Award 2016 azon HR és kommunikációs szakemberek, osztályok együttműködését hivatott elismerni, melyek a legkiválóbb Employer Branding stratégiákat dolgozták ki és hajtották végre, mind a szervezeteken belül, mind a munkaerőpiacon. A Díj segít összegyűjteni és közzétenni a legjobb gyakorlatokat annak érdekében, hogy munkahelyeink minél örömtelibbek, egészségesebbek, igényesebbek és jövedelemtermelőbbek legyenek.

„Meggyőződésem szerint az úttörőké a főszerep általában az élet minden területén, így van ez az Employer Branding esetében is. Egyre több vállalat ismeri fel a munkáltatói márkaépítés megkülönböztető és kiemelt jelentőségét a jelentős utánpótláshiánnyal küszködő hazai munkaerőpiacon. A kialakult helyzet megváltoztatott személyzeti politikát, a klasszikustól eltérő HR kommunikációs megoldásokat és stratégiát követel meg. A pályázattal azt szeretnénk elérni, hogy mutatkozzanak be a legjobbak közép- és nagyvállalati kategóriában, így állítva mércét versenytársaiknak, valamint a magyar munkáltatók többségének.” - mondta Kádár Balázs, az MPRSZ Employer Branding Tagozatának vezetője.

A jelentkezéseket és a pályázatok leadását 2016. december 30-ig várja a Magyar PR Szövetség. Az ország legnevesebb HR és kommunikációs szakemberiből álló, független szakmai zsűri az értékelést 2017. január végéig végzi el. A neves szakmai zsűri összetétele a pályázati kiírásban található. Az eredményhirdetés és ünnepélyes díjátadó 2017 tavaszán várható.

Médiatámogatók: HR Portál és az Az Év Irodája Díj - iroda.hu.
Szakmai támogatók: HVG HR Center és az OHE (Országos Humánmenedzsment Egyesület).

A pályázattal kapcsolatos további információt az MPRSZ titkársága nyújt. A pályázatok leadása a titkarsag@mprsz.hu e-mail címre beküldéssel lehetséges.

A pályázati kiírás innen tölthető le: http://www.mprsz.hu/wp-content/uploads/2016/09/MPRSZ_-Employer-Branding-Award-2016_Palyazati-kiiras.pdf
  • 2020.04.09Online workshopok és E-learning képzések április 9-től Válassza online workshopjainkat fix időben, vagy az e-learning alapú, rugalmas tanulási formát, amelyben bárhol és bármikor, önállóan, a saját időbeosztása szerint sajátíthatja el a tananyagot! Részletek Jegyek
  • 2020.06.127 Skills for Assertiveness_Egy napos nyelvi tréning A tréning nap 100%-ban gyakorlati feladatokra és a tapasztalati tanulásra épül. Egyedülálló alkalom, hogy az idegen nyelvi tudást felszínre hozzuk, gyakoroljuk, hasznos panel kifejezéseket rögzítsünk a folyékony és magabiztos megszólaláshoz. A júniusi tréningünkre első sorban a B1+/B2 szintű jelentkezőket várjuk. Részletek Jegyek
  • 2020.06.16Gyakorlatban startol az új Tbj 2020. július 1-jétől már a mindennapos munka során alkalmazni kell a bérszámfejtés, járulékmegállapítás és az egészségbiztosítás pénzbeli ellátásainak megállapítása során is. Elméletben már sokat tudunk róla, de mi a helyzet a gyakorlati oldalon? Részletek Jegyek
Follow hrportal_hu on Twitter
További cikkek
Magyar cégek is megkapták a legjobb munkahelyeknek járó nemzetközi elismerést

Több magyar cég is elnyerte a világ vezető munkáltatóinak járó nemzetközi tanúsítványt, melyről alapos kutatómunka után döntenek. Teljes cikk

Miért érzi jól vagy rosszul magát valaki a munkahelyén?

Amikor fejlesztési programokat tartok előbb-utóbb eljutunk odáig, hogy mi miért nem jó egy szervezetben. Aztán az áradat végeláthatatlan. A válaszok... Teljes cikk

Amikor a Beckham márka túlnőtte a Unitedet - personal branding

“Aki konzekvensen vezet egy szakmai blogot, az a Google-keresések alapján előbbre kerül, és előbb-utóbb őt fogják megkeresni az adott téma... Teljes cikk