Szerző: HRPortal.hu hírszerkesztő Megjelent: 4 hete

Kiszámíthatóságra törekszünk

A Hungrana Kft. a magyarországi élelmiszeripar meghatározó szereplője, hazánk és Európa legjelentősebb kukoricafeldolgozó vállalata, amely az izocukor gyártása mellett talán a bioetanol üzemanyag előállításáról ismert. A cég több mint 1,2 millió tonna kukoricát dolgoz fel évente, melyet kizárólag magyar termelőktől vásárol fel.

A Szabadegyházán található cég az 1900-as évek elején alkoholüzemként kezdte, majd a 80-as években kezdett el a kukorica felvásárlással foglalkozni és izocukrot gyártani. A több mint száz éves múlttal rendelkező cég soha nem elégedett meg azzal, ahol éppen tartott, mindig fejlesztett, bővített a gyárban, és új lehetőségeket keresett. Nincs ez másképp napjainkban sem, hiszen az elmúlt évtizedben 225 millió eurós gyárbővítési projektet hajtott végre, és a beruházások tovább folynak jelenleg is a meglévő biomassza kazán bővítésével. A gyár több mint egy évszázada biztosít munkát és megélhetést a térség lakossága számára, biztos piacot a gazdáknak a megtermelt kukorica értékesítésére. A Fejér megye területén üzemelő Hungrana jelenleg a térség egyik legjelentősebb nagyvállalata, mely közvetlenül 330 munkavállalójának, közvetetten közel tízszer ennyi embernek és családnak biztosít munkahelyet. Sok munkavállaló már több évtizede dolgozik a Hungrana kötelékében, ami lehetőséget nyújt a fiataloknak, hogy igazi, komoly szakemberekkel dolgozhassanak, tőlük sajátítsák el a gyakorlati tudást.

„ A Hungrana cégfilozófiájának egyik alapja, hogy a legnagyobb érték a lojális, az elégedett dolgozó, aki mindig egy picit többet teljesít az elvártnál. Ezáltal pedig a szervezet is jobban teljesít, ami egy önmagát erősítő folyamat, de végső soron a fenntartható fejlődést szolgálja. Fontosnak tartjuk, hogy dolgozóink magukénak érezzék a céget, a cég stabilitása az ő mindennapi biztonságukat is jelenti - mondja Reng Zoltán, a cég ügyvezető vezérigazgatója.

A Hungrana nem csak munkavállalói számára igyekszik kiszámíthatóságot teremteni, hanem partnerkapcsolatait is ezen gondolkodásmód mentén erősíti. Ahogy munkatársaik között is találhatóak több évtizede ott dolgozók, úgy a beszállítói kapcsolataikról is elmondható, hogy hosszú-hosszú évekre, tízévekre nyúlnak vissza. A cég a tavalyi évben egy új partnerstratégiát vezetett be, melynek már most látszanak pozitív eredményei. Több partnerük van, mint korábban, és számos termelővel, gazdával szorosabb együttműködéseket is sikerült kialakítaniuk.

„Cégünk folyamatos növekedése és piaci bővülése a hazai gazdálkodók áldozatos munkája nélkül nem volna lehetséges. A termelőkkel kialakított hosszútávú kapcsolatok jelentik a Hungrana számára a kiszámíthatóság és stabilitás alappillérét. Hosszútávon gondolkodunk és ennek megfelelően is
cselekszünk, így együttműködő partnereink a gazdák is hosszútávon számíthatnak ránk. - teszi hozzá a vezérigazgató.


A társadalmi felelősségvállalás a Hungrana vállalati kultúrájának szerves részét képezi és a Hungrana Kft. irányítása, valamint a működése során hozott döntésekben állandó és kiemelt szerepet játszik. A kukoricafeldolgozó vállalat évtizedek óta együttműködik a megyei civil, non-profit szereplőivel és a települési önkormányzatokkal. A legmagasabb szintű technológiákat és szabványokat honosították meg hazánkban, mely előnyökből a megyében gazdálkodók első kézből profitálhatnak. A több évtizede tartó közös gondolkodásnak, közös célok meghatározásának eredményeképpen született ez év májusában stratégia megállapodás a Fejér Megyei Önkormányzat és a Hungrana Kft. között.


Megtiszteltetés számunkra, hogy a Fejér Megyei Önkormányzat cégünkkel kötötte meg első stratégiai partneri megállapodását. Az Önkormányzattal karöltve a megyei gazdaságfejlesztési célok megvalósítását és a társadalmi kapcsolatok erősítését tűztük ki célul. Hiszem, hogy a most megkötött stratégiai partneri megállapodás által még többet tehetünk közvetlen környezetünkért, mely a Hungrana cégfilozófiájának egyik alapja. - mondta Reng Zoltán, a Hungrana Kft. ügyvezető-vezérigazgatója.
Follow hrportal_hu on Twitter

Kötelező lenne a marketingképzés HR-eseknek?

Mielőtt bárki a szívéhez kapna, szögezzük le, senkinek sem lesz kötelező különféle képzések elvégzése. Azt azonban be kell látni, hogy a sikeres munka érdekében már nem elég, ha csak a saját területünkön vagyunk uptodate-ek, a munkánkhoz szorosan kapcsolódó határterületek ismerete is elengedhetetlen. A HR esetében ez a megkerülhetetlen társszakma mára a marketing lett.tovább..

    További cikkek
    Kötelező lenne a marketingképzés HR-eseknek?

    Mielőtt bárki a szívéhez kapna, szögezzük le, senkinek sem lesz kötelező különféle képzések elvégzése. Azt azonban be kell látni, hogy a... Teljes cikk

    Kötelező lenne a marketingképzés HR-eseknek?

    Mielőtt bárki a szívéhez kapna, szögezzük le, senkinek sem lesz kötelező különféle képzések elvégzése. Azt azonban be kell látni, hogy a... Teljes cikk

    Új irodavezető és új partner a Réti, Antall és Társai PwC Legal Ügyvédi Irodában

    Dr. Várszegi Zoltán (46) ügyvédnek, eddigi helyettesének adta át az irodavezetői pozícióját dr. Réti László (60), a 47 jogásszal működő Réti,... Teljes cikk

    A siker titka az egészséges, harmonikus és motivált munkaerő

    A Vodafone Magyarország 2016-ban harmadszorra nyerte el a Legjobb Munkahely díját nagyvállalati kategóriában. Kalocsa Adriána... Teljes cikk

    A siker titka az egészséges, harmonikus és motivált munkaerő

    A Vodafone Magyarország 2016-ban harmadszorra nyerte el a Legjobb Munkahely díját nagyvállalati kategóriában. Kalocsa Adriána... Teljes cikk

    Kapcsolódó tartalmaink 1 2 3 Bezár