Megtörtént a Kutyabarát Munkahely Pályázat ünnepélyes díjátadója
Miért hirdettük ki a Legboldogabb Munkahely Pályázatot?
Az elmúlt évek során egyre több cég kezdte el felismerni, hogy az elégedett munkaerő elengedhetetlen ahhoz, hogy egy megbízható csapat dolgozzon a cég sikerein. Ennek érdekében nemcsak a fizetés és szakmai elismerés kiemelten fontos, hanem a közösségmegtartó erőnek is kiemelkedő szerepe van abban, hogy az alkalmazottak elégedettek legyenek a munkahelyükkel. A LegbolDOGabb Munkahely Pályázatot azért hoztuk létre, hogy elismerjük és díjazzuk azokat a cégeket, amelyek kiemelkedő erőfeszítéseket tesznek a munkavállalóik boldogságának és jólétének javítása érdekében. A pályázat kihirdetésének célja az volt, hogy népszerűsítse a kutyabarát munkahelyeket Magyarországon, és ösztönözze a cégeket arra, hogy kövessék ezt a példát, amelynek közösségmegtartó ereje kiemelkedően fontos, így szeretnénk, ha minél több cég felismerné, hogy az állatbarát irodák kulcsszerepet játszanak a munkaerő megtartásban.
Hogyan befolyásolja az állatbarát munkahely az irodai közösséget?
A kutyák azok az állatok, melyeket az emberek zöme szeret. Ha egy négylábú megjelenik az irodában, akkor azonnal megteremtik a kötetlen és barátságos légkört. Az állatok jelenléte csökkenti a stresszt és növeli a pozitív érzelmeket, ami különösen fontos a munkahelyi közösségben. A kutyák segítik az embereket abban, hogy könnyebben ismerkedjenek egymással, megtörjék a jeget, és szorosabb kapcsolatokat építsenek ki. Egy munkahely, ahol kutyások vannak, ahol van egy közös realitás arról, hogy mindenki szereti a kutyákat, az eleve egy erős közösség, mely erőt képvisel és közös nézőpontokat teremt. Így tehát az állatbarát munkahelyek közösségmegtartó ereje kiemelkedő, és hozzájárul ahhoz, hogy a munkahelyek kellemes és harmonikus légkörben működjenek.
A Beck and Partners irodájában nekünk is ez volt a tapasztalatunk. Mi is kipróbáltuk, kutyabarát munkahely lettünk, és látjuk azt, hogy a kollégák sokkal vidámabbak, amikor a kutyusok itt szaladgálnak az irodában. Az egyik nagy félelmünk nekünk is az volt, hogy a kutyák jelenléte akadályozni fogja a munkavégzést, de az az igazság, hogy egyáltalán nem akadályozza. Úgyhogy mi is mindenkit bátorítunk arra, hogy kutyabarát munkahely legyen!
Kik lettek a pályázat nyertesei?
Az idei díjátadó rendkívül izgalmas volt, számos kiváló pályázat érkezett, több mint 100 pályamű versenyzett a Legboldogabb Munkahely címért. Köszönjük mindenkinek, aki pályázott, mert elismerésre méltó pályamunkákat kaptunk és nagyon szép példát mutattak arra, hogyan tud működni egy kutyabarát munkahely.
A Legboldogabb Munkahely Pályázat kiértékelése során három nyertes cég és egy különdíjas pályázat is kiemelkedett a többi közül. Ezek a munkahelyek valódi példaként szolgálnak arra, hogy milyen lépéseket tehet egy cég annak érdekében, hogy munkahelyét kivételessé tegye, és hogy az alkalmazottak boldogságát és elégedettségét központi szempontként kezelje.
Íme a győztes pályázatok:
I. helyezett: Bay Zoltán Alkalmazott Kutatási Közhasznú Nonprofit Kft.
II. helyezett: BioTechUSA-cégcsoport
III. helyezett: Yettel Magyarország
A zsűri különdíját pedig a Magyar Cetelem Bank kapta

Az eseményen részt vevő cégek és vezetők egyaránt elismerték, hogy a kutyabarát iroda megteremtése és működésben tartása nem egy lehetetlen küldetés, hanem egy olyan kezdeményezés, melynek rengeteg pozitív hatása van a munkahelyi közösségre és az alkalmazottak jólétére.
Ne felejtsük el, hogy minden az első kutyussal kezdődik, akit beengedünk, és az a lépés, hogy egy munkahely kutyabaráttá váljon, nemcsak egy újítás a vállalat életében, hanem egy olyan döntés, amelynek számos hosszú távú előnye lehetnek mind az alkalmazottak, mind pedig a cég számára.
Ez az írás támogatott tartalom, nem a HR Portál szerkesztőségi anyaga. Az itt szereplő információk a cikk megrendelőjétől származnak.
- 2026.01.09Foglalkoztatás és jóllét: az értékes munkaerő megszerzése és megtartása a folyamatosan változó munkaerőpiaci környezetben Foglalkoztatás és jóllét: az értékes munkaerő megszerzése és megtartása a folyamatosan változó munkaerőpiaci környezetben. A konferencia ingyenes, de regisztrációhoz kötött. A program és a regisztráció a jegyek menüpont alatt.
Részletek
Jegyek
- 2026.01.28Vezetés- és szervezetfejlesztés szakmai konferencia Bokor Attila Aranykalitkában című kutatásának harmadik fejezetéhez érkeztünk, amely ötven vezetői életúton keresztül három évtized szervezeti és vezetői tapasztalatát mutatja be. Az OD Partner is mérföldkőhöz érkezett: 30 évesek lettünk. Kinyitjuk szakmai műhelyünket és megosztjuk, hogyan gondolkodunk vezetésről, szervezetről, és aktuálisan milyen témákban mélyedünk el.
Részletek
Jegyek
- 2026.01.29Bértranszparencia irányelv és diszkrimináció-tilalom Szakmai képzés a bértranszparenciáról és a diszkriminációról HR szakembereknek és vezetőknek. Készüljön fel munkajogászainkkal az EU új bérátláthatósági szabályaira!
Részletek
Jegyek
- 2026.01.31Vállalati szimuláció Valós piaci helyzetben egy-egy döntés meghozatalakor helyt kell állnia mind vezetői, mind kontrolleri képességeinknek. Mennyivel egyszerűbb lenne, hogyha mi is úgy gyakorolhatnánk, mint egy pilóta, aki éles felszállás előtt, a szimulátorban tanulja meg a vezetést, míg kellő rutinra tesz szert. Ez megvalósítható ma már az üzleti életben is.
Részletek
Jegyek
A megváltozott munkaerőpiaci trendek mindkét felet kihívás elé állítják: a munkaadók egyik legnehezebb feladata a kollégák megtartása hosszú... Teljes cikk
Egy friss tudományos vizsgálat kimutatta, hogy a bizonytalan eredetű ízesített e-cigaretták rákkeltő és toxikus fémeket tartalmazhatnak, amelyek... Teljes cikk
Világszerte több millió munkaképes korú ember él cukorbetegséggel – közülük sokan még mindig előítéletekkel, diszkriminációval vagy... Teljes cikk
- Már épül a H2Offices irodaegyüttes második épülete 3 hónapja
- Kiderült, mitől lesz ideális egy iroda 2025-ben 3 hónapja
- A flexibilis irodáké a jövő? 3 hónapja
- Hibrid munkavégzés és az irodák új szerepe 4 hónapja
- Az irodától a home office-ig: mi teszi boldoggá a munkavállalókat? 5 hónapja
- Egyre kisebb hely jut majd a dolgozóknak az irodában? 5 hónapja
- Fenntartható iroda: miért érdemes tenni a környezetbarát működésért? 6 hónapja
- Fókuszált munka és együttműködés - így néz ki belülről a Richter magyar központja 7 hónapja
- Fagyigép, masszázs, borhűtő a munkahelyen: hódíthatnak az irodahotelek 7 hónapja
- 3-2-1 szabály az adatbiztonságban - Hogyan csináljuk saját magunk? 7 hónapja
- Önálló jogi technológiai csoport indul a Jalsovszkynál 9 hónapja
Egy CEO naplója - a világ egyik legnépszerűbb podcastja