Megjelent: 12 éve

Mesterfokon űzött kommunikáció

images

images

Olyan személyiségtipológiai rendszer elsajátítására érdemes alapozni a képzéseket, amely az egyes emberek személyiségének, motivációinak, kommunikációjának kiismerését segíti - hangsúlyozta a Világgazdaságnak Pozvai Zsolt, a Develor Zrt. vezérigazgatója. Ha valaki már részt vett egy alapozó tréningen, el tudja dönteni, mi a helyes viselkedésforma, megközelítés, érvrendszer egy adott ügyféllel szemben, akkor sokkal nagyobb eredményeket ér el a későbbi, konkrét feladatkörhöz illesztett képzés során. Például a telefonon történő ügyfélkapcsolat-tartás esetén különbséget kell tenni a bejövő hívásokkal foglalkozó és a kimenő hívásokat bonyolító között - nyomatékosította Pozvai Zsolt.

Az egyéni végfelhasználókkal vagy partnercégekkel való személyes kapcsolattartásnál is igaznak bizonyul ez a felvetés, hiszen az utóbbi már egy sokkal magasabb szintű és stratégiai felkészültséget igényelő feladatkör.

Tóth Judit, a Cegos Kft. vezető tanácsadója ezeken kívül a tárgyalás- és a prezentációs technika fejlesztését célzó tréningeket emelte ki elsődlegesen az üzleti kapcsolatépítést segítő képzések közül. A vezető tanácsadó szerint ezek a készségek inkább az üzleti tárgyalásokon kerülnek előtérbe, de egy "face to face" helyzetben már szükség lehet kifinomultabb érvelési technikákra. Sőt, akár az agresszív, illetve manipulatív hozzáállással szembeni jó reagálókészségre is. Egy ilyen speciális eszköztár kialakítására az asszertív kommunikáció vagy a kommunikációt "mesterfokon" tanító tréningek alkalmasak leginkább.

A különböző termelési, informatikai, értékesítési, szolgáltatási területekről különböző munkakörökből, beosztásokból érkező dolgozók körében egyre népszerűbbek az angol nyelvű kommunikációs tréningek, amelyek az üzleti helyzetek során alkalmazott tárgyalási és prezentációs készségeken és technikákon túl erősítik és fejlesztik a professzionális üzleti szókincset is - hívta fel a figyelmet Tóth Judit.

Világgazdaság


  • 2020.02.20Készülj fel a 2020-as Munka törvénykönyve változására! Hogyan kell előkészíteni munkajogi szempontból a felmondást? Hogyan működhet jogszerűen az elektronikus munkaidő nyilvántartás? Milyen változások várhatók a Munka törvénykönyvében, az elfogadott uniós irányelvek tükrében? Milyen tanulságok vonhatók le a legújabb munkaügyi bírói gyakorlatból? Részletek Jegyek
  • 2020.02.20recruiTECH Idén minden eddiginél erősebb programmal, számos külföldi (IRL, UK, PL) és hazai előadóval indítjuk útjára a recruiTECH, 2020.02.20-i eseményünket! Várjuk szeretettel a toborzási szakma színe-javát, és mindenkit, aki felelősséget érez a tehetségek megtalálásában. Részletek Jegyek
  • 2020.03.207 Skills for Assertiveness_Egy napos nyelvi tréning A tréning nap 100%-ban gyakorlati feladatokra és a tapasztalati tanulásra épül. Egyedülálló alkalom, hogy az idegen nyelvi tudást felszínre hozzuk, gyakoroljuk, hasznos panel kifejezéseket rögzítsünk a folyékony és magabiztos megszólaláshoz Részletek Jegyek
  • 2020.03.31Vigyázz, jönnek az ellenőrök! Az ellenőrzésektől mindenki tart. Sok esetben azonban nem könnyű magunkat kiismerni a jogszabályok és az ellenőrzési folyamatok útvesztőjében. Ebben az eligazodásban szeretnénk segíteni olyan szakértőkkel, akik az ellenőrzések napi gyakorlatára látnak rá. Részletek Jegyek
Follow hrportal_hu on Twitter
További cikkek
Belső kommunikációról HR-eseknek

A munkavállalóinkkal való párbeszéd az employer branding része. Kiváló eszköz arra, hogy megerősítsük azokat az üzeneteket, amelyeket a külső... Teljes cikk

Hogyan viselkedj stresszinterjún?

Az izgalom természetes állásinterjún. Az viszont, hogy az interjúztató szánt szándékkal stresszeljen, megalázzon vagy zavarba hozzon már... Teljes cikk

“Segítség, problémás munkavállaló! Mit tegyek?”

A problémás munkavállalókról szóló beszélgetéssel folytatódott az OPL Ügyvédi Iroda HR reggelik rendezvénysorozata. Hogyan szűrhető ki a... Teljes cikk