22 cikk a(z) Develor címkével:

Elégedett munkaerő nélkül elégedett ügyfél sincs

2 éve Legkevesebb minden harmadik magyar tapasztalta már, hogy egy szolgáltató munkatársa maga sem szívesen ajánlotta a terméket, amit épp eladni készült. A nem elkötelezett munkaerőnél kevés gyorsabban és károsabban ható tényező van egy vállalat megítélése tekintetében, a valóban ügyfélközpontú szemlélet beemelése a szervezeti kultúrába azonban közel sem egyszerű feladat. Ugyanakkor nem is lehetetlen. Teljes cikk...


Nagy a nyomás a dolgozókon, sok változásra kell reagálniuk

4 éve Bár a gazdasági válságra adott egyik első reakcióként a cégek a munkatársak és a vezetők képzésére szánt forrásokat kurtították meg, a 2012-es trendfordulót követően, 2015-ben nőttek a tréningköltések. Nőtt a vezetőképző programok száma, továbbá többet költöttek a cégek szervezetfejlesztésre. A Tréning Kerekasztal Egyesület évről évre felmérést készít a tréningpiac trendjeiről. Ennek kapcsán beszélgettünk Szabó Csabával, a Tréning Kerekasztal ügyvezetőjével. A Develor vezérigazgatója elmondta, a minőségi képzéseknek nagy a szerepük a munkavállalók megtartásában is. Bár örülnek a dolgozók a fejlesztési lehetőségnek, nyomasztja őket, hogy a tréning miatt felhalmozódott munkát csak túlórával tudják majd bepótolni. A feszített munkatempóban felértékelődött az idő szerepe és egyre kritikusabbak a résztvevők. Teljes cikk...


Milyen tréningekre költenek a cégek? - tréningtrendek 2014

5 éve Bankok és biztosítók helyett tavaly a termelőcégeknél, szolgáltatóknál és kereskedelmi cégeknél volt a legtöbb tréning. A korábbi évhez viszonyítva nőtt a vezetőképző programok száma, többet költöttek a cégek szervezetfejlesztésre, valamelyest csökkent viszont az ügyfélszolgálat fejlesztésére fordított forrás - derül ki egy felmérésből. Teljes cikk...


Új elnök a Tréning Kerekasztal élén

5 éve A tavalyi év végén új elnököt választott Szabó Csaba, a DEVELOR Tanácsadó Zrt. vezérigazgatója személyében az ország vezető tréningcégeit tömörítő Tréning Kerekasztal Egyesület - közölte az egyesület portálunkkal. Teljes cikk...


Kreatív HR-eszközökkel az elégedett ügyfélért

5 éve Elégedettek a wellness és televíziós szolgáltatók, a légitársaságok, webáruházak ügyfelei, nem úgy, mint az áramszolgáltatók, a vezetékes telefonszolgáltatók, vagy egyes kiskereskedelmi láncok vevői - derült ki a Develor 2. Országos Ügyfélélmény Kutatásából. A magyar felmérés alapján a K&H Banknál és a Vodafone-nál a legjobb ma ügyfélnek lenni, a brit cégeket humán oldalról vizsgáló Harvard Business Review felmérésén azonban épp a távközlés szerepelt le. Egy biztos: a kimagasló ügyfélélmény biztosításához elkötelezett, motivált munkatársakra és a megfelelő légkört teremtő, elvárásokat definiáló vezetőkre, újszerű, kreatív HR-eszközökre van szükség – mondta portálunknak Németh Balázs, a K&H HR és Stratégia Management Igazgatóság vezetője és Szabó Csaba, DEVELOR Tanácsadó Zrt., vezérigazgatója. Teljes cikk...


Nagy kockázat, de lehetőség is a panaszos ügyfél

5 éve Bevétele akár ötödét kockáztatja az a vállalkozás, amely nem fordít kiemelt figyelmet az ügyfél,- és panaszkezelésre - derül ki egy kutatásból. Aggasztó tendencia, hogy számos vállalatvezető csökkenti a panaszkezelésre szánt erőforrásokat. Teljes cikk...


Ügyfélélmény az üzleti siker záloga

5 éve Egy vállalat számára a pozitív ügyfélélmény megteremtése ma már elengedhetetlen a kiváló üzleti eredmények eléréséhez - olyannyira, hogy a téma a stratégiai célok között egyre több cégnél ma már a TOP 3-ban szerepel. Teljes cikk...


Melyik cégnél a legjobb ügyfélnek lenni?

5 éve A K&H Bank, és a Vodafone kliensei gondolják azt, hogy ennél a két cégnél a legjobb ma ügyfélnek lenni egy portálunknak eljuttatott felmérés szerint. Teljes cikk...


Tréningpiac 2010: nézelődünk a lejtő alján?

9 éve A tavalyi év megint sok érdekességet hozott a tréningpiacon. Maga a piac - a 43 legnagyobb céget értve ezen - nem változott jelentősen, négy százalékot csökkent. Ez nominális értéken mindössze 305 millió forintot takart. A 2008-as csúcsévhez képest jelentősen átalakult a tréninges vállalkozások éremtáblázata. A tűzhányó kicsit füstölgött, de belül azért parázslott az élet. Teljes cikk...


Új vezérigazgató a Develornál

9 éve Vezérigazgató váltás történt a magyar piac vezető tréning-tanácsadó cégénél, a Develor Tanácsadó Zrt. élén. Pozvai Zsolt, a korábbi vezérigazgató Szabó Csabának adta át a stafétát, aki az elmúlt években szervezetfejlesztő tanácsadóként és trénerként dolgozott. Teljes cikk...


Továbbképzés luxus körülmények között - gyanús tanácsadói szerződések

10 éve Tanácsadói szerződésekben talált problémát Papcsák Ferenc elszámoltatási kormánybiztos, aki szerint különösen négy vállalat tevékenysége volt problémás az elmúlt időszakban - cikkezi a Napi Gazdaság. Teljes cikk...


Munkahelyeket ment meg a Develor - pályázzon!

10 éve Segít kilábalni a válságból, megőrizni a munkahelyeket a Develor új szolgáltatás-csomagja, melyet térítésmentesen vehet igénybe egy szerencsés vállalat. Teljes cikk...


Íme a legjobb tréning helyszínek!

10 éve December 9-én rendezték meg a Develor Tanácsadó Zrt. "Aranycsillag Tréninghelyszín" díjának átadó ünnepségét. A Develor a Magyar Turizmus Zrt.-vel közösen az 50 legtöbb tréninget vásárló vállalat képviselőjét kérte fel arra, hogy jelöljék a díjra a legjobb tréningeknek otthont adó hazai szállodákat. Teljes cikk...


Átalakul és lezsugorodik a tréningpiac

11 éve A gazdasági válság a tréningpiacon is érezteti hatását: a cégeknek várhatóan csak a fele élheti túl a megrendelők drasztikus költségcsökkentési intézkedéseit. Bedől a tréningpiac? - tette fel a kérdést portálunk Pozvai Zsoltnak. A Develor Zrt. vezérigazgatója elismerte: valóban zsugorodik a piac, tréningcégek egy része az életben maradásért küzd és csak a legjobbak maradnak fenn, de azok tréningárait is lenyomta a válság. Van, ahol a már leszerződött megbízásokat is visszamondtak az ügyfelek, de a vezető olyan szervezetről is tud, amelyik két héttel ezelőtt kapta meg első megrendelését. Pozvai Zsolt 2010 ősze előtt semmilyen pozitív fordulattal nem számol. A szakember szerint az általános tréning már a múlté, helyére komplex szolgáltatások lépnek. Teljes cikk...


Új stratéga a Develornál

11 éve A hazai és regionális piacvezető teljesítmény-menedzsment tanácsadó vállalatához jelentős (felső)vezetői tapasztalatokkal rendelkező új stratégiai tanácsadó érkezett, áll a lapunknak eljuttatott közleményben. Teljes cikk...


Pozvai Zsolt: Az emberek vezetése a legfontosabb

11 éve Korrektség, az emberek szeretete, áldozatvállalás és példamutatás - ezek azok az alapelvek, amelyekre minden vezető építhet, ha sikeres szeretne lenni - fogalmazott portálunknak adott interjújában Pozvai Zsolt, a Develor Tanácsadó Zrt. vezetője, akit egy tavalyi internetes szavazáson választottak meg az év Legjobb Főnökének. A szakember szerint a magyar vezetőket sokszor a rövid távú érdekek mozgatják. Teljes cikk...


Pozvai Zsolt, a Develor Tanácsadó Zrt. vezérigazgatója

11 éve Pozvai Zsolt 2003-tól vezérigazgatója a Develor Tanácsadó Zrt.-nek amely mára irányítása alatt tréning, coaching és tanácsadási szolgáltatásokat nyújtó komplex teljesítmény-menedzsment vállalattá nőtte ki magát, és Európa 13 országában van jelen. Teljes cikk...


Regionális HR konferencia Prágában

12 éve A Develor küldetése kelet és közép-európai oktatási piacvezetőként, hogy a régió HR szakértői számára minél több alkalmat teremtsen véleményük hangoztatására a HR-nek az egyes szervezetekben betöltött szerepéről, a legjobb gyakorlat megosztására, és az előttük álló új kihívások megvitatására. Teljes cikk...


Mesterfokon űzött kommunikáció

12 éve A sikeres üzleti kommunikáció összetett készségcsoportot igényel, és a résztvevők feladataitól, munkakörétől függ annak fejlesztése - olvasható a Világgazdaságban. Teljes cikk...


A legjobb munkahelyek kulisszatitkai

12 éve A dolgozói elégedettség nemcsak az anyagiakon múlik, hanem a tehetséggondozáson, a jó hangulatú, változatos munkán, valamint a baráti közösséggé fejlődött csapaton is - vallja a Legjobb Munkahely felmérés első két helyezettje, a Debreceni Hőszolgáltató Zrt. és a Develor Tanácsadó Zrt. Teljes cikk...