kapubanner for mobile
Megjelent: 4 hete

Mutatjuk, mely országok vezetik az inflációversenyt az EU-tagállamokban

2023 és 2024 februárja között a fogyasztói árak Romániában nőttek a legnagyobb mértékben, itt 7,1%-os volt a változás. Magyarország a 3,6%-os inflációval a középmezőnybe tartozik - derül ki az Eurostat adatai alapján az MTI infógrafikájából.

Az uniós országok többségében az árváltozás mértéke az elmúlt egy évben 2 és 4% között volt. Négy országban volt az infláció ennél is magasabb, 4% feletti: Ausztriában, Észtországban, Horvátországban (4-5% között) és kiemelkedően, 7.1%-kal nőttek az árak Romániában. A 2-4%-os sávnál alacsonyabb inflációt produkált 5 ország, Litvánia, Finnország, Olaszország, Dánia és Lettország. Az utóbbi 3 országban 1%-ot sem érte el a drágulás ebben az időszakban. 

A fogyasztói árak 12 havi változása
A fogyasztói árak 12 havi változása

Így változott az infláció 1991 és 2024 között Magyarországon.

 

  • 2024.04.23Humán controlling mutatószámok a gyakorlatban A képzés célja: A HR munka modern személetének és mérésének, számításának gyakorlati ismerete. A humán controlling egyes eszközeit konkrét példákon mutatjuk be, a résztvevőkkel közösen értékeljük azok alkalmazását.info button Részletek ticket button Jegyek
  • 2024.04.30NewLeadership – Vezetői eszköztár bővítése Önmaguk fejlesztését is fontosnak tartó középvezetőknek, frissen kinevezett döntéshozóknak szóló komplex és intenzív vezetőfejlesztő program sok gyakorlattal. Különlegessége, hogy a résztvevők átgondolhatják és megoszthatják egymással aktuális kihívásaikat és még a kritikus vezetői helyzetek megoldásáról is tanulhatnak egymás jó gyakorlatából is!info button Részletek ticket button Jegyek
  • 2024.05.09Egy jól működő csapat titka – Vezetői reziliencia fejlesztése A vezetői reziliencia fejlesztése képzésünk arra világít rá, hogyan lehet úgy tekinteni a tényekre, hogy relativizáljuk őket, kezelhető megvilágításba helyezzük a nehézségeket és igyekezzünk megőrizni a racionalitásunkat, hogy ebben a nehéz helyzetben is fejlődni tudjon a csapatunk. Segítve a csapattagoknak abban, hogy a problémalátásukat a megoldás keresés fókusza váltsa fel és megváltozzon az interakcióik minősége.info button Részletek ticket button Jegyek
  • 2024.05.14Mesterséges intelligencia használata a marketing munkában Képzésünk célja, hogy bemutassuk 2024-ben mi mindenre képes a mesterséges intelligencia, használata mennyire meg tudja könnyíteni a marketing szakemberek - vagy erre a pályára készülők - munkáját. A képzés során a résztvevő megtanulja, hogy milyen kiaknázatlan lehetőségek rejlenek a mesterséges intelligenciában. Ezen túl megtanulja, hogy a különböző AI eszközöket milyen stratégiai kombinációban érdemes használni a lehető legnagyobb hatékonyság elérése érdekében. info button Részletek ticket button Jegyek