kapubanner for mobile
Megjelent: 8 éve

Service Desk Analyst

Ez a megnevezés leginkább alapszintű informatikai támogatást jelent. Ezen területen dolgozók legfontosabb feladata felhasználói szintű IT problémák megoldása, és ezáltal folyamatos kapcsolattartás a cég munkavállalóival és/vagy külső partnerekkel (feladatkörtől függően).

A munkakör leírását Dobár Attila, a JOB Személyzeti Tanácsadó Kft. ügyvezető partnere és munkatársai készítették. Munkaerő-kölcsönzési és közvetítési tevékenységük révén gyakran találkoznak a Partnereiknél megjelenő bonyolult pozíciómegnevezésekkel, ezért fontosnak tartják, hogy olyan leírást készítsenek, melyből mindenki számára érhető, hogy mit jelent az adott pozíció, milyen feladatok és elvárások társulnak hozzá.


Rokon pozíciómegnevezéseket jelent például a helpdesk, vagy a first line support agent megnevezés, mely pozíciókon belül a támogatás jellege több különböző területet is érinthet: például információbiztonság, vagy éppen a cég által nyújtott szoftverek támogatása. Ezek a feladatok tipikusan a különböző szolgáltató központoknál jelennek meg, így a folyékony nyelvtudás elengedhetetlen legalább egy idegen nyelven. Jellemző, hogy a feladatokat régiós szinten végzik, emiatt a kapcsolattartás telefonon, vagy e-mailben történik. Informatikai végzettség nem feltétlenül szükséges, azonban egyfajta IT affinitás, illetve érdeklődés fontos a feladatok elvégzéséhez.

Sercive Desk Analyst állások itt.
  • 2024.04.30NewLeadership – Vezetői eszköztár bővítése Önmaguk fejlesztését is fontosnak tartó középvezetőknek, frissen kinevezett döntéshozóknak szóló komplex és intenzív vezetőfejlesztő program sok gyakorlattal. Különlegessége, hogy a résztvevők átgondolhatják és megoszthatják egymással aktuális kihívásaikat és még a kritikus vezetői helyzetek megoldásáról is tanulhatnak egymás jó gyakorlatából is!info button Részletek ticket button Jegyek
  • 2024.05.02Munkaviszony létesítése és megszűntetése – Dr. Berke Gyula Pannon Munkajogi Akadémia - Pannon Munkajogi Akadémia előadás-sorozatunkat, melyben kiváló és elismert szakmai előadók támogatásával ismerhetjük meg a munkajog különböző területeit, ajánljuk mindazoknak, akik szeretnék ismereteiket bővíteni, gyakorlati megközelítésben szeretnék az alkalmazott jogi hátteret megismerni.info button Részletek ticket button Jegyek
  • 2024.05.09Egy jól működő csapat titka – Vezetői reziliencia fejlesztése A vezetői reziliencia fejlesztése képzésünk arra világít rá, hogyan lehet úgy tekinteni a tényekre, hogy relativizáljuk őket, kezelhető megvilágításba helyezzük a nehézségeket és igyekezzünk megőrizni a racionalitásunkat, hogy ebben a nehéz helyzetben is fejlődni tudjon a csapatunk. Segítve a csapattagoknak abban, hogy a problémalátásukat a megoldás keresés fókusza váltsa fel és megváltozzon az interakcióik minősége.info button Részletek ticket button Jegyek
  • 2024.05.09Munkaidő, pihenőidő – Dr. Takács Gábor Pannon Munkajogi Akadémia - Pannon Munkajogi Akadémia előadás-sorozatunkat, melyben kiváló és elismert szakmai előadók támogatásával ismerhetjük meg a munkajog különböző területeit, ajánljuk mindazoknak, akik szeretnék ismereteiket bővíteni, gyakorlati megközelítésben szeretnék az alkalmazott jogi hátteret megismerniinfo button Részletek ticket button Jegyek
További cikkek
Generációváltás az auditor szakmában - miért olyan nehéz az utánpótlás képzése?

A 90-es években egy új szakma jelent meg Magyarországon: az auditor. Az akkor végzett szakemberek jó része még ma is aktív, eljött az ideje az... Teljes cikk

Nekem az a dolgom, hogy keressem meg a bizonyítékokat, hogy mihamarabb legyen meg az elkövető - Andrási Zoltán bűnügyi technikus egy napja

"Minden ügy egy kihívás, de nem álmodom velük. Az a dolgom, hogy keressem meg a bizonyítékokat, hogy mihamarabb legyen meg az elkövető. Ez... Teljes cikk

Kapcsolódó tartalmaink 1 2 3 Bezár