Service Desk Analyst
Ez a megnevezés leginkább alapszintű informatikai támogatást jelent. Ezen területen dolgozók legfontosabb feladata felhasználói szintű IT problémák megoldása, és ezáltal folyamatos kapcsolattartás a cég munkavállalóival és/vagy külső partnerekkel (feladatkörtől függően).
Rokon pozíciómegnevezéseket jelent például a helpdesk, vagy a first line support agent megnevezés, mely pozíciókon belül a támogatás jellege több különböző területet is érinthet: például információbiztonság, vagy éppen a cég által nyújtott szoftverek támogatása. Ezek a feladatok tipikusan a különböző szolgáltató központoknál jelennek meg, így a folyékony nyelvtudás elengedhetetlen legalább egy idegen nyelven. Jellemző, hogy a feladatokat régiós szinten végzik, emiatt a kapcsolattartás telefonon, vagy e-mailben történik. Informatikai végzettség nem feltétlenül szükséges, azonban egyfajta IT affinitás, illetve érdeklődés fontos a feladatok elvégzéséhez.
Sercive Desk Analyst állások itt.
- 2024.04.30NewLeadership – Vezetői eszköztár bővítése Önmaguk fejlesztését is fontosnak tartó középvezetőknek, frissen kinevezett döntéshozóknak szóló komplex és intenzív vezetőfejlesztő program sok gyakorlattal. Különlegessége, hogy a résztvevők átgondolhatják és megoszthatják egymással aktuális kihívásaikat és még a kritikus vezetői helyzetek megoldásáról is tanulhatnak egymás jó gyakorlatából is! Részletek Jegyek
- 2024.05.02Munkaviszony létesítése és megszűntetése – Dr. Berke Gyula Pannon Munkajogi Akadémia - Pannon Munkajogi Akadémia előadás-sorozatunkat, melyben kiváló és elismert szakmai előadók támogatásával ismerhetjük meg a munkajog különböző területeit, ajánljuk mindazoknak, akik szeretnék ismereteiket bővíteni, gyakorlati megközelítésben szeretnék az alkalmazott jogi hátteret megismerni. Részletek Jegyek
- 2024.05.09Egy jól működő csapat titka – Vezetői reziliencia fejlesztése A vezetői reziliencia fejlesztése képzésünk arra világít rá, hogyan lehet úgy tekinteni a tényekre, hogy relativizáljuk őket, kezelhető megvilágításba helyezzük a nehézségeket és igyekezzünk megőrizni a racionalitásunkat, hogy ebben a nehéz helyzetben is fejlődni tudjon a csapatunk. Segítve a csapattagoknak abban, hogy a problémalátásukat a megoldás keresés fókusza váltsa fel és megváltozzon az interakcióik minősége. Részletek Jegyek
- 2024.05.09Munkaidő, pihenőidő – Dr. Takács Gábor Pannon Munkajogi Akadémia - Pannon Munkajogi Akadémia előadás-sorozatunkat, melyben kiváló és elismert szakmai előadók támogatásával ismerhetjük meg a munkajog különböző területeit, ajánljuk mindazoknak, akik szeretnék ismereteiket bővíteni, gyakorlati megközelítésben szeretnék az alkalmazott jogi hátteret megismerni Részletek Jegyek
A 90-es években egy új szakma jelent meg Magyarországon: az auditor. Az akkor végzett szakemberek jó része még ma is aktív, eljött az ideje az... Teljes cikk
"Minden ügy egy kihívás, de nem álmodom velük. Az a dolgom, hogy keressem meg a bizonyítékokat, hogy mihamarabb legyen meg az elkövető. Ez... Teljes cikk
- Minőség és megbízhatóság - milyen számítógépet érdemes választani? 3 hete
- Bele lehet szeretni ebbe a hivatásba: interjú Szalavics Mariann NAV-elnökhelyettessel 1 hónapja
- Az új valuta a home office, Magyarország vonzó BSC-célpont 2 hónapja
- A legdrágább munkakör a betöltetlen munkakör. De mennyi az annyi? 2 hónapja
- "Nem nőknek való ez a szakma, ez a férfiak világa" 2 hónapja
- Ennyit kereshetnek a magyar IT-sok külföldön 3 hónapja
- Mekkora a magyarok bére az IT-szektorban legközelebbi szomszédainkhoz képest? - mutatjuk a számokat 3 hónapja
- Melyek a legnagyobb üzleti szolgáltatóközpontok? - Itt a lista 4 hónapja
- Ennyit keresnek az informatikusok Magyarországon és a régióban 4 hónapja
- Mi leszel, ha nagy leszel? - miért céltalanok a mai fiatalok és mit tehetünk ellene? 4 hónapja
- Z generáció megtartása, rugalmas munka: ilyen volt 2023 az üzleti szolgáltató központoknál 5 hónapja