Sikeresen zárult a Szervezetfejlesztési Program a KEKKH-ban
A belső hatékonyság működésének javítása, belső folyamatok működőképes elősegítése, a szervezeti tudás hatékony kiaknázása, valamint az önfejlesztő szervezeti kultúra kialakítása volt a cél, áll a hivatal közleményében.
Többek között a minőségirányítás beavatkozási területen tett egyik vállalás egy ügyfélelégedettség-mérési módszertan és egy hivatali ügyfél-charta kidolgozása volt, amelynek célja elsősorban a Hivatal ügyfél-kiszolgálási tevékenységének folyamatos, ügyfél-orientált fejlesztésének megalapozása. Ezek támogatásával gyorsan, eredményesen és hatékonyan folytathatóak le a Hivatal ügyfél-kiszolgálási tevékenységének minőségét vizsgáló elégedettség-mérések.
A fejlesztés középpontjában a hatékonyabb és gazdaságosabb erőforrás-felhasználást, a jobb teljesítményt, szolgáltatási színvonalat eredményező teljesítmény- és folyamatmenedzsment módszerek és az ezeket támogató változás-, projekt-, tudás- és minőségmenedzsment módszerek Hivatal-specifikus meghatározása állt. A projekt célcsoportját a KEKKH mindenkori munkatársai képezték.
A projekt az Új Széchenyi Terv forrásaiból, az Európai Unió támogatásával, az Európai Szociális Alap társfinanszírozásával valósult meg. A támogatás összege 30 millió Ft.