Megjelent: 2 hónapja

Szlovákiában terjeszkedik a WHC

Szlovákiai HR szolgáltató cégben vásárolt tulajdonrészt a magyar WHC Csoport. A felvásárlással a személyzeti szolgáltatásokat nyújtó cégcsoport immár öt országban működtet saját irodákat.



A magyar WHC Csoport felvásárolta a Pannon-Work Slovakia nevű, szlovák piacon már 15 éve aktív HR szolgáltató céget, amely mostantól WHC Slovakia néven folytatja működését. A száz százalékban magyar tulajdonú, munkaerő-kölcsönzéssel, munkaerő-közvetítéssel, diák- és nyugdíjas szövetkezeti foglalkoztatással, illetve bérszámfejtéssel foglalkozó WHC nyolc magyarországi irodája mellett immár Ausztriában, Szerbiában, Szlovákiában és Ukrajnában is leányvállalatot működtet.

A WHC jelenleg 3.300 fős kölcsönzött fizikai munkaerőállománnyal rendelkezik.

Szlovákiában öt éven belül meghatározó piaci szereplővé kívánunk válni. További nemzetközi üzleti terveink között szerepel ezen felül, déli szomszédaink, illetve nyugat-balkáni országok körében való terjeszkedés is” - fogalmazott Göltl Viktor, a WHC Csoport ügyvezetője.

A cég célja, hogy 2021-ben 4.000 főre növelje kölcsönzött munkaerő állományát, és mintegy 400 főt tudjon közvetítéssel elhelyezni. A jövő évi tervek között szerepel továbbá több regionális, magyarországi iroda megnyitása is.
  • 2021.01.30Videokonferenciás 2 napos Scrum Master képzés A két napos intenzív, gyakorlat-orientált tréning szerepjátékokon és szimulációkon keresztül segít a résztvevőknek megérteni, hogyan alkalmazhatóak a legkülönbözőbb projektekben a Scrum alapelvei. Kitérünk arra is, hogy mikor érdemes használni a Scrumot, és mikor nem. Részletek Jegyek
  • 2021.02.04Stratégiai- és teljesítmény controlling A vezetők elmondása alapján a controlling gyakran utókalkuláció fókuszú, célja a pénzügyi számvitel kiszolgálása. Ez a kutatás is rávilágít arra, hogy kimutathatóan sikeresebbek azok a vállalatok, ahol a vezetők támaszkodhatnak a controller tevékenységére. Részletek Jegyek
  • 2021.02.23 Adatvédelmi tisztviselő képzés Megújult blended képzésünk során a jogi háttér áttekintése mellett gyakorlati példák, megtörtént esetek és a résztvevők által hozott problémák közös elemzése segíti a szabályok értelmezését először e-learning, majd egy online konzultációs nap keretein belül. Részletek Jegyek
  • 2021.03.08 Vezetői kommunikáció és konfliktuskezelés képzés A képzés célja a szervezeten belül eredményes és hatékony kommunikáció feltételeinek és eszközeinek megismerése és begyakorlása, a résztvevők kommunikációs kultúrájának fejlesztése - A személyes és a vezetői kommunikáció hatásfokának és eredményességének javítása - A szervezeten belül eredményes és hatékony együttműködés és konfliktuskezelés alapjainak megismerése Részletek Jegyek
Follow hrportal_hu on Twitter
További cikkek
Globális központot nyitott a Sanofi Budapesten

A tervek szerint 2022 végére már 350-en dolgoznak a Sanofi nemzetközi üzleti szolgáltató központjában, ahonnan 7 nyelven nyújtanak üzleti... Teljes cikk

Nyertesei lehetünk a COVID-válságnak - jön az újabb SSC boom?

Az üzleti szolgáltató központok (SSC/BSC) világában a koronavírus-helyzetben felértékelődhet a kelet-közép-európai régió, több nyugati anyacég... Teljes cikk

Felfutóban az irodai albérletek, nehéz helyzetben a co-working

A nagyobb bérleményt fenntartó vállalatok a járvány hatására átgondolják ingatlanhasználatukat, s akár 15-20 százaléknyi területre is beengednek... Teljes cikk