Megjelent: 10 hónapja

Ügyfélszolgálati munkatárs

Az ügyfélszolgálati munka vagy vevőszolgálati munkatárs kezeli a beérkező ügyfélmegkereséseket, különböző platformokon, ügyfélszolgálati környezetben.

Általános elvárás a legalább középfokú végzettség és legalább egy idegen nyelv ismerete (általában az elvárás az angol). A munkavégzéshez kulcsfontosságú a Microsoft Office programok ismerete és használata. Munkák ügyfélszolgálati munkatársaknak könnyen találhatóak az Állásportál.hu-n.


Vevőszolgálati munkatárs feladatai:
- személyes és telefonos ügyfélszolgálat
- ügyfelekkel való kapcsolattartás szóban és írásban
- vásárlók fogadása és beérkező telefonos hívások kezelése
- üzenetek feldolgozása, kérdések megválaszolása, problémák megoldása
- megrendelések kezelése
- ajánlatok kommunikálása az ügyfél felé, majd utánkövetés
- szoros együttműködés a logisztikai részleggel és az értékesítőkkel
- beérkező problémák megoldása

Elvárások
A ügyfélszolgálati munka fő elvárásai közé tartozik a középfokú végzettség. Az esetek többségében szükséges az angol nyelv ismerete. A vevőszolgálati munkatárs munkájának elvégzéséhez általában szükséges különböző számítógépes programok (általában Microsoft Office: Excel, Word, stb.) ismerete és használata, illetve tapasztalat SAP vagy CRM rendszerben. Ezek mellett fontos, hogy a vevőszolgálati munkatárs kiemelkedő kommunikációs képességgel rendelkezzen, hogy az ügyfelek problémáit megfelelően át tudja venni és meg tudja oldani. Ebből következőleg a problémamegoldó képesség is nagyon fontos. Ebben az állásban dolgozó személyeknek tudniuk kell egyszerre több dologra is koncentrálniuk.
Juttatások
Az alapbér mellett az ügyfélszolgálati munkát betöltő személyek számíthatnak éves bónuszokra és különböző juttatásokra. Ezek közé tartozik a cafeteria, illetve a munkába járási támogatás is. Az ilyen állásokban általában elérhető belső szakmai képzés is.

  • 2023.02.16Lean black belt képzés A képzés során a résztvevő megismerhetik azokat a haladó és új lean módszereket, illetve az Ipar 4.0-hoz kapcsolódó fejlesztéseket, amelyek ráépülnek és kiegészítik a korábbi lean ismereteiket, ezzel szélesebb körben tudják a szervezetüknél folyó lean bevezetést támogatni. Részletek Jegyek
  • 2023.02.16CX-Ray elégedettségfelmérés online workshop A munkahelyi hatékonyság az elégedett kollégákkal kezdődik! Skálázható, szűrhető eredmények - tudd meg, munkatársaid szerint, mik a valóban égető problémák! Részletek Jegyek
  • 2023.02.23CX-Ray teljesítményértékelés online workshop Miért fontos a TÉR? Az egyértelmű egyéni és csapat célok és a folyamatos visszajelzés az elkötelezettséget és motivációt kiemelten meghatározó tényezők. Részletek Jegyek
  • 2023.03.22recruiTECH konferencia A recruiTECH elsősorban HR vezetőknek, toborzóknak, toborzási vezetőknek, employer branding specialistáknak és learning & development szakembereknek szól, akik napi szinten küzdenek a toborzási céljaikért a munkaerőpiacon, akik keresik az új megoldásokat, melyek segítségével hatékonyabbá tehetik vállalatuk tevékenységét. Részletek Jegyek