Rész és egész kapcsolata - ahogy most itt értelmezzük!
Brand és marketing elválaszthatatlan. "Nagy brand" mellett, a magyar piacon szolgáltató és forgalmazott brandek tömegéhez sem nélkülözhető. Mini kampány és piaci láthatóság marketing a témánk itt.
Nem titkolt gondolat, hogy a KKV és KATA világában a szolgáltatásoknál most a magyar piac szinte sivatag.
Ehhez társulnak a számtalan online marketing oldalon mélyen hallgatott számok a magyar online valóságról.
A hallgatás oka a piaci helyzet, a magyar emberek online elérhetősége - szokásaik a mobilon, laptopon.
Probléma előtt ott áll minden személyes brand, de főként a szolgáltatások brandépítése.
Tartalom és marketing a "kőleves" egy megvalósítható útja.
Kevesebb hirtelen mozgósítandó fizetett rész, tartós és erőteljes hozzáadott érték a személyes munkában.
Rész és egész viszonyában egy szűk piacra, egy megvalósítható eszköztár a realista vállalkozásoknak.
Mindenki másként gondolkodik a tartalom marketingről, brand és marketing léptékeiről.
Mi szeretjük a marketing egyszerű képi megfogalmazásait - ez jobban illik a magyar piaci sajátosságokhoz!
Online marketing és tartalom marketing keresztmetszete a mai KKV és KATA vállalkozások helye lehet.
Mielőtt áttekintést kezdenénk, jó ismerni milyen is a valós fizetési mentalitás a KKV körben az online marketingre!
Általunk gyakorolt marketing metódus nem a hirtelen több százezer forintért vásárolható fizetett hirdetések iránya.
Tartós kooperáció, néha a barter lehetőségeivel rész teljesítményeknél.