Sikeres blended learning program 2022.02.10 Hogyan építsünk fel sikeres blended learning programot? Cikkünkben erre keressük a választ!
5 hasznos tipp történetmeséléshez! 2022.02.04 Korábbi tapasztalataink azt mutatják, ha egy tananyagba a történetmesélés eszközeit csempésszük, sokkal emlékezetesebbé válik és magát a tananyagot is magasabb szinten sajátítják el...
Tehetségmegtartás LMS segítségével 2022.01.25 Oktatásmenedzsment rendszer bevezetésekor az első kérdések közt szerepel, milyen funkciók érhetőek el, melyik mire jó. Nagyon nehéz ezt megválaszolni, hiszen az alapvető funkciókon túl...
Tananyagfejlesztő eszközök – 2. rész 2022.01.18 Milyen szempontok alapján válasszunk tananyagfejlesztő eszközt?
Tananyagfejlesztő eszközök – 1. rész 2022.01.05 Milyen szempontok alapján válasszunk tananyagfejlesztő eszközt?
Idénymunkások képzése 2021.12.20 Egyre inkább találkozunk olyan cégekkel, ahol szükségessé válik idénymunkások alkalmazása. Nem csak a vendéglátásra gondolunk, hanem bármelyik területen a munka világában, jóformán...
Helyzetspecifikus tanulás jelentése 2021.12.15 Mit jelent a helyzetspecifikus tanulás és hogyan alkalmazzuk mindezt az elearningben?
Elvégeznéd saját tananyagodat? 2021.12.07 Valljuk be, tananyag fejlesztőként, vagy képzésszervezőként eljátszottunk már a gondolattal, milyen lehet a másik oldalon ülni, tanulóként. Milyen érzéseket vált ki a tanulókból a...
Hatékony tippek a microlearninghez 2021.11.29 Ássuk bele magunkat a microlearning mélyebb megismerésébe. Nézzük meg, melyek azok a tippek, lehetőségek, amik nem okoznak csalódást egy szervezet online képzése során.
Érzelmi biztonságot adó képzések 2021.11.22 A világjárvány elterjedése miatt munkavállalóink még nagyobb biztonságot várnak vezetőiktől, dolgozzanak akár home officeban, irodában, vagy más idegen helyen. Segítsünk nekik a...
Értékelési rendszer az eLearningben 2021.11.15 Egy online kurzus nem teljes, ha nem rendelkezik hatékony értékelési rendszerrel. A tanulók értékelése nem csak azért fontos, hogy felmérhessük a megszerzett tudásukat, hanem hogy...
5 ok az elearning képzésre 2021.11.09 Miért fontos a munkavállalóink képzése? Mindig örömmel fogadjuk az olyan megkereséseket, amikor a vezetőség be szeretne vezetni valamilyen oktatásmenedzsment rendszert, vagy csupán a...
Hatékony funkciók az elearningben 2021.10.25 Előző héten az online tanulási stratégiákkal foglalkoztunk. Folytatjuk témánkat, cikkünk második részében további öt elearning stratégiát mutatunk be, mellyel új lendületet...
Online tanulási stratégiák 2021.10.20 Minden online képzés egyedi és meghatározott céllal készül, azonban van, aminek mindegyikben meg kell lennie: kreativitás, naprakészség, hatékonyság.
Külső és belső motiváció hatása a tanulásra 2021.09.28 A motivációnak hatalmas szerepe van a tanulásban és abban, hogy a tanulók milyen eredményeket érnek el tanulmányaik során. Oktatásfejlesztőként fontos megérteni, hogy melyek azok a...
Ügyféltörténetek – Továbbképzési program 2021.09.07 Ügyfelünk azzal az igénnyel kereste meg cégünket, hogy akkreditált képzési programjait online formában valósítsuk meg. Mivel a képzéseknek szigorú törvényi előírásoknak kell...
Tippek a hatékony online képzés kialakításához 2021.08.16 Sokan érvelnek azzal, hogy az online tanulás során számos akadályba ütközhetünk, melyek csak hátráltatják a tanulást. Szakemberek egyre nagyobb része számol be azonban arról, hogy a...
Az emberi tőkéből az emberi potenciálba: Az elkötelezettség és a tanulás jövője 2021.08.11 Otto Berkes változásmenedzser fejlesztőként vált vezérigazgatóvá. Az Xbox társalapítója volt, 13 szabadalmat talált ki, jelenleg pedig az Acendre vezérigazgatója. A cikkben az ő...
Újdonságok a Moodle Workplace 3.11-ben 2021.07.26 2021. június 8-án megjelent a Moodle Workplace 3.11, mely számos értékes funkcióval rendelkezik a munkahelyi tanulás támogatása érdekében. Lássuk mik ezek!
A hibrid oktatás jellemzői 2021.07.19 A technológia egyik értékes eleme a digitális képzések megléte, mely egyre szélesebben van jelen az oktatás területein. A digitális oktatásnak számos formája lehet. Ebben a cikkben a...
Digitális tartalom létrehozása 2021.06.28 Akár adaptálni szeretnénk a digitális tartalmunkat, akár tudományos teret alakítanánk ki az interneten, fontos tudni, hogyan hozhatunk létre oktatási tartalmat a hallgatók számára. Az...
ADHD-barát elearning kialakítása 2021.06.21 Az ADHD-val élők száma egyre növekszik, így pedig annak fontossága is, hogy olyan elearning anyagok is létrejöjjenek, melyek kompatibilisek az ADHD-val rendelkező emberek igényeivel. Jó...
LMS hatékony bevezetése – 2. rész 2021.06.14 Cikkünk első részében megnéztük, melyek azok a tényezők, amik kihívást jelentenek az LMS bevezetése során. Bár ezek a kihívások okozhatnak nehézségeket, megfelelő rendszerekkel és...
Pozitív mutatók az eLearningben 2021.05.27 A koronavírus számos területre hatással volt, mely a változások által újfajta lehetőségek megjelenését eredményezte. Nézzünk meg három példát, mely bemutatja, hogy az e-learning...
Hatékony tanulási módszertan – hogyan támogatja mindezt az eLearning? 2021.05.17 Tévhit, hogy léteznek „tanulási stílusok”
Fogyatékkal élő gyerekek tanulásának támogatása az online oktatásban 2021.05.03 Egy friss amerikai felmérés megállapította, hogy a fogyatékkal élő gyerekeknek nagyobb nehézséget okoz az online tanulás, mint ép társaiknak. Több gondjuk akad az internethez való...
LMS szerepe az ügyfélmegtartásban 2021.04.26 Vajon az ügyfélmegtartási stratégiák hozzájárulnak a bizalom kialakulásában, illetve a hosszútávú üzleti növekedésben? Megvalósítható, hogy az ügyfelek elkötelezetten használják...
I. E-Learning és Instructional Design Meetup konferencia 2021.04.26 A Pannon Egyetem MFTK Digitális Módszertani Intézet megrendezi első online konferenciáját a hazai e-learning fejlesztők, szakértők, valamint e-learning oktatók és kutatók részére, mely...