logo
  • Blogfolyam
  • HR Blogok
  • Szerzők
  • HRPortal.hu
logo
  • Blogfolyam
  • HR Blogok
  • Archívum
mobile logo
  • Blogfolyam
  • HR Blogok
  • Szerzők
  • HRPortal.hu
publikálva: 2021.09.07 - 4 éve
ARTudásmenedzsment

Ügyféltörténetek – Továbbképzési program

Ügyfelünk azzal az igénnyel kereste meg cégünket, hogy akkreditált képzési programjait online formában valósítsuk meg. Mivel a képzéseknek szigorú törvényi előírásoknak kell megfelelnie, így több ponton is volt kihívás, amelynek meg kellett felelnünk.

Párhuzamosan zajlott a keretrendszer felépítése és a videó formátumban felvett előadások tananyaggá konvertálása.

A Moodle keretrendszer beállításánál az alábbi szempontok voltak különösen fontosak:

  • a rendszer pontosan és jól követhetően dokumentálja, hogy a tanulók mikor, mennyi idő alatt végzik el a kurzusokat,
  • a kurzusok elvégzésére előre megadott intervallumon belül legyen lehetőség,
  • a határidő lejárata előtt a rendszer küldjön emlékeztetőt azoknak a felhasználóknak, akik még nem végezték el a képzést,
  • a kurzust teljesítők számára a rendszer állítson elő egy egyedileg sorszámozott tanúsítványt a kurzus elvégzéséről, melyet ügyfelünk kinyomtathat és hitelesíthet. A tanúsítvány szigorúan sorszámozott nyomtatványon alapult.

A videós tananyaggal szemben alapvető elvárás volt, hogy bizonyos időközönként egy gomb jelenjen meg, egy felirat kíséretében, mely a tanulót arra kéri, hogy nyomja meg a gombot, ellenkező esetben a videó hamarosan leáll. A megállított videót természetesen egy kattintással újra lehet indítani.

Ennek a kérésnek a hátterében az állt, hogy ezáltal próbálják garantálni a tanuló személyes jelenlétét a videó lejátszása alatt.

A tesztelési időszak alatt szembesültünk azzal a nehézséggel, hogy a nagy méretű tananyagok elakadást okozhatnak a rendszerben, ha egyszerre számos felhasználó nézi őket. Mivel lehetett arra számítani, hogy a határidő lejárta előtt a tanulók tömegesen akarják majd egyidőben elvégezni a képzést, ügyfelünk pedig ragaszkodott a videó formához, ezért a videók méretének csökkentésével csökkentettük a tananyagok méretét. Ez abból a szempontból is jó döntésnek bizonyult, hogy az esetleg alacsonyabb sávszélességű internettel rendelkező tanulók számára is gördülékenyebbé vált a kurzusok elvégzése.

A rendszer bevezetése óta számos kurzust sikeresen végezhettek el a képzési programban résztvevők, így megszerezve a szakterületükhöz szükséges kreditpontokat.

Címkék:
elearning ügyféltörténet
ARTudásmenedzsment

A szerző összes bejegyzése
Bejegyzések, amik még érdekelhetnek
2025-06-17 08:00:00
Melyek a teljesítménybér legfontosabb tudnivalói?
2025-06-16 12:39:24
KvantHumanisztika Kurzus 1
2025-06-16 09:01:37
Sorozatgyilkos a vezetői karrierben: a mikromenedzsment
E-learning

E-learningről közérthetően mindenkinek

A blog összes bejegyzése
Hirdetés
A szerkesztő ajánlja
  • 2024-04-02 16:03:10 | Kaló István

    Informatikusok Magyarországon: Alkalmazott vagy Vállalkozó? - Fókuszban az IT Contracting

Cimkefelhő
hr coaching álláskeresés karrier e-learning vezetés motiváció munkavállaló állásinterjú vezető munkáltató toborzas állás elearning Kocsis és Szabó Ügyvédi Iroda önéletrajz Scotwork tárgyalás Munka Törvénykönyve tárgyalástechnika stressz munka coach Linkedin Dr. Kocsis Ildikó felmondás képzés scotwork kiválasztás szervezetfejlesztés változás vezetőfejlesztés tippek érthető jog online tanulás tanulás profitárgyaló szabadság tárgyalásikészség-fejlesztás önismeret siker
Widget Image

Főszerkesztő: Karácsony Zoltán

E-mail : zoltan.karacsony kukac hrportal.hu

Felelős kiadó: Markovics András

A HR Blog.hu kiadója a HR Portal.hu

A szerkesztőség címe: 1135 Budapest, Petneházy u. 55. I./7.

Telefon: +36 (1) 781 75 96

Gépház

Blogger bejelentkezés

Blogger regisztráció

Adatvédelem

Kiadónk további kiadványai

hrportal.hu

munkaugyi.hu

hrclub.hu

allasportal.hu

edenkert.hu

haziallat.hu