logo
  • Blogfolyam
  • HR Blogok
  • SzerzÅ‘k
  • HRPortal.hu
logo
  • Blogfolyam
  • HR Blogok
  • Archívum
mobile logo
  • Blogfolyam
  • HR Blogok
  • SzerzÅ‘k
  • HRPortal.hu
publikálva: 2021.09.07 - 4 Ã©ve
ARTudásmenedzsment

Ügyféltörténetek – Továbbképzési program

Ügyfelünk azzal az igénnyel kereste meg cégünket, hogy akkreditált képzési programjait online formában valósítsuk meg. Mivel a képzéseknek szigorú törvényi előírásoknak kell megfelelnie, így több ponton is volt kihívás, amelynek meg kellett felelnünk.

Párhuzamosan zajlott a keretrendszer felépítése és a videó formátumban felvett előadások tananyaggá konvertálása.

A Moodle keretrendszer beállításánál az alábbi szempontok voltak különösen fontosak:

  • a rendszer pontosan és jól követhetÅ‘en dokumentálja, hogy a tanulók mikor, mennyi idÅ‘ alatt végzik el a kurzusokat,
  • a kurzusok elvégzésére elÅ‘re megadott intervallumon belül legyen lehetÅ‘ség,
  • a határidÅ‘ lejárata elÅ‘tt a rendszer küldjön emlékeztetÅ‘t azoknak a felhasználóknak, akik még nem végezték el a képzést,
  • a kurzust teljesítÅ‘k számára a rendszer állítson elÅ‘ egy egyedileg sorszámozott tanúsítványt a kurzus elvégzésérÅ‘l, melyet ügyfelünk kinyomtathat és hitelesíthet. A tanúsítvány szigorúan sorszámozott nyomtatványon alapult.

A videós tananyaggal szemben alapvető elvárás volt, hogy bizonyos időközönként egy gomb jelenjen meg, egy felirat kíséretében, mely a tanulót arra kéri, hogy nyomja meg a gombot, ellenkező esetben a videó hamarosan leáll. A megállított videót természetesen egy kattintással újra lehet indítani.

Ennek a kérésnek a hátterében az állt, hogy ezáltal próbálják garantálni a tanuló személyes jelenlétét a videó lejátszása alatt.

A tesztelési időszak alatt szembesültünk azzal a nehézséggel, hogy a nagy méretű tananyagok elakadást okozhatnak a rendszerben, ha egyszerre számos felhasználó nézi őket. Mivel lehetett arra számítani, hogy a határidő lejárta előtt a tanulók tömegesen akarják majd egyidőben elvégezni a képzést, ügyfelünk pedig ragaszkodott a videó formához, ezért a videók méretének csökkentésével csökkentettük a tananyagok méretét. Ez abból a szempontból is jó döntésnek bizonyult, hogy az esetleg alacsonyabb sávszélességű internettel rendelkező tanulók számára is gördülékenyebbé vált a kurzusok elvégzése.

A rendszer bevezetése óta számos kurzust sikeresen végezhettek el a képzési programban résztvevők, így megszerezve a szakterületükhöz szükséges kreditpontokat.

Címkék:
elearning ügyféltörténet
ARTudásmenedzsment

A szerző összes bejegyzése
Bejegyzések, amik még érdekelhetnek
2025-11-14 15:41:45
Agilitás vagy túlélés? Hogyan építs, működtess és fejlessz adaptív szervezeti kultúrát a bizonytalan világban? 3.
2025-11-14 13:55:45
A stressz nem az ellenség – Új tudományos szemlélet a munkahelyi kihívások kezelésére
2025-11-12 10:26:55
Blended (whisky) program fogyaszd felelősséggel!
E-learning

E-learningről közérthetően mindenkinek

A blog összes bejegyzése
Hirdetés
A szerkesztő ajánlja
  • 2024-04-02 16:03:10 | Kaló István

    Informatikusok Magyarországon: Alkalmazott vagy Vállalkozó? - Fókuszban az IT Contracting

Cimkefelhő
hr coaching álláskeresés karrier e-learning vezetés motiváció munkavállaló állásinterjú vezető munkáltató toborzas állás Kocsis és Szabó Ügyvédi Iroda elearning Munka Törvénykönyve önéletrajz Scotwork tárgyalás tárgyalástechnika stressz képzés munka coach Linkedin Dr. Kocsis Ildikó felmondás scotwork kiválasztás vezetőfejlesztés szervezetfejlesztés tippek változás érthető jog tanulás szabadság online tanulás profitárgyaló önismeret siker tárgyalásikészség-fejlesztás
Widget Image

Főszerkesztő: Karácsony Zoltán

E-mail : zoltan.karacsony kukac hrportal.hu

Felelős kiadó: Markovics András

A HR Blog.hu kiadója a HR Portal.hu

A szerkesztőség címe: 1135 Budapest, Petneházy u. 55. I./7.

Telefon: +36 (1) 781 75 96

Gépház

Blogger bejelentkezés

Blogger regisztráció

Adatvédelem

Kiadónk további kiadványai

hrportal.hu

munkaugyi.hu

hrclub.hu

allasportal.hu

edenkert.hu

haziallat.hu