e-EEM felépítése
Az e-EEM rendszer alapvetően a következő elemekből / szolgáltatásokból épül fel: Adattárak, tudásbázis 1) Személyi adattár, leltár 2) Munakügyi adatok 3) Vonatkozó jogszabályok, határozatok, hatósági dokumentumok 4) Esetek, megoldások, jegyzőkönyvek, szervezeti tudástár 5) Dokumentumtár: kérdőívek, jelentésformátumok, stb.
Személyzeti információs alrendszer
1) A személyzeti adattár webszintű elérése, összetett lekérdezésekkel
2) Rekordszintű lekérdezés és elérés: a munkavállaló teljes leíró adattartalma, élettörténete, képzettségek, dokumentumok
3) Munkaerő-toborzás, felvételi eljárs támogatása, internetes lehetőségekkel
4) Képettségek, tapasztalatok tudástérképe, különböző (lista, grafikus, egyéb) formákban
5) Önkiszolgáló adminisztrációs munka az alkalmazottak szintjén (self-OLTP)
6) Önkiszolgáló, távoli eléréső elemzési lehtőségek a vezetők szintjén (self-OLAP)
Teljesítményregisztráció és -menedzselés, elemzés
1) Online jelenlét regisztrálás, kimutatás, elemzés, kapcsolat a bérrendszerrel
2) Összesítő jelentések készítése, túlórák, hiányzások
3) Műszakok tervezése, ellenőrzése, időütemezések elemzése
4) Automatikus időtúllépés-kezelés, vagy manuális megoldások
Bér- és jutalmazási rendszer
1) Komplex, előírásos bérszámfejtés, vagy legalább közvetlen kapcsolat
2) Alapfizetések, túlórák, késések, hiányzás, levonások kezelése
3) Komplex mutatószámok kimunkálása, prezentálása, egységenként és egyénileg
4) Adózás, banki átutalások, pénzügyi kapcsolat
Forrás: Emberi erőforrás menedzsment kézikönyv