130.000. ügyfelét köszöntötte a Budai Egészségközpont
Míg a 100.000. ügyfél eléréshez csaknem 10 évre volt szükség, addig alig másfél év alatt sikerült újabb 30.000 páciens bizalmát elnyerni, ez is mutatja, hogy magas szakmai színvonalú, korrekt, piaci alapon működő privát egészségügyi járóbeteg ellátásra nagy igény van ebben az országban - mondta el a vele készült interjúban Kiss András, a Budai Egészségközpont marketing és értékesítési igazgatója.
- Mindenekelőtt fontos visszajelzés az ügyfelek részéről, legyen szó akár magánszemélyekről akár vállalati partnerekről: azt jelenti, hogy magas szakmai színvonalú, korrekt, piaci alapon működő privát egészségügyi járóbeteg ellátásra nagy igény van ebben az országban. Külön öröm számunkra, hogy míg a 100.000. ügyfél eléréshez csaknem 10 évre volt szükség, addig alig másfél év alatt sikerült újabb 30.000 páciens bizalmát elnyerni.
- Minek köszönhető az egészségközpont sikere az ügyfelek körében?
- Meggyőződésünk, hogy a siker elsősorban annak a szemléletnek köszönhető, amelyben az egészségügyi ellátásra szolgáltatásként tekintünk, ahol orvos és beteg egyenrangú partnerként, együtt dolgozik a közös célért: az egészség megőrzéséért. A sikerünk másik kulcsa az, hogy a szolgáltatásainkat aprólékosan fejlesztjük, ennek során nemcsak a páciensek, hanem az ellátásban részvevő minden munkatárs - orvosok, asszisztensek, recepciósok - visszajelzéseit, javaslatait is figyelembe vesszük. Emellett természetesen tisztában vagyunk azzal is, hogy az állami egészségügyi ellátásban tapasztalható problémák nagymértékben hozzájárulnak ahhoz, hogy egyre többen fordulnak a magánellátók felé.
- Változott-e az elmúlt 12 évben a páciensek elvárása a privát egészségügyi szolgáltatásokkal kapcsolatban?
- Egyértelműen tudatosabbak lettek a páciensek. Már nemcsak az állami egészségügy ideiglenes alternatívájaként tekintenek a magán ellátásra, hanem egyre inkább klasszikus szolgáltatásként, ahol értük, mint ügyfelekért versengenek a piaci szereplők. Ennek megfelelően nagyon tudatosan is választanak. Ugyanez igaz a vállalati piacra is, ahol a HR-esek ma már pontos, naprakész információkkal rendelkeznek az egészségügyi trendekkel kapcsolatban.
- Van információ arról, hogy mi alapján választanak?
- Igen, mi ezt folyamatosan mérjük. Szembetűnő, hogy mindinkább előtérbe kerülnek a nem egészség-specifikus szempontok: kell-e várakozni, udvariasak-e az orvosok és a recepciósok, lehet-e online időpontot foglalni, adnak-e számlát, van-e parkolási lehetőség, stb. Mindenközben természetesen elvárás a magas szakmai színvonal is, de ezt - legalábbis a mi ügyfeleink - magától értetődőnek tekintik.
A választás során egyre fontosabb információforrás az internet, ami az intézményi honlapok mellett egyre inkább a közösségi médiát jelenti, ahol lehetőségük van megismerni más páciensek véleményét egy adott szolgáltatóról vagy orvosról, illetve megoszthatják saját tapasztalataikat másokkal. Mi egyébként kifejezetten örülünk ennek, hiszen ez a színvonal további javítására ösztönzi a szolgáltatókat.
- Melyik korosztály keresi leginkább a központ szolgáltatásait?
- Egy ekkora létszám esetén nyilván minden korosztály képviselteti magát. Az elmúlt 12 év demográfiai statisztikáját elemezve azt figyeltük meg, hogy míg az ezredforduló tájékán többségben voltak a 40 év feletti páciensek, addig az utóbbi pár évben már több 40 év alatti ügyfél fordul hozzánk. Ebben valószínűleg nemcsak annak van szerepe, hogy túlnyomóan olyan kommunikációs csatornákat használunk, melyeket ez a korosztály használ, hanem annak is, hogy a fiatalok egészségtudatosabbak, mint a szüleik. Ők azok, akik leginkább fogékonyak a preventív szolgáltatások iránt, legyen szó rákszűrésről, menedszerszűrésről vagy akár védőoltásról.
A Budai Egészségközpontról bővebb információt itt olvashat.
- 2025.10.01HVG Állásbörze 2025 Toborozz országosan 3 nap alatt - online, foglalj virtuális standot!
Részletek
Jegyek
- 2025.10.07Óbudai Egyetem Állásbörze Jöjjön el, legyen kiállító! Kerüljön közvetlen kapcsolatba tehetséges, frissen diplomázó vagy végzős hallgatókkal, akik készen állnak a szakmai pályafutásuk elindítására. Akik naprakészen ismerik a legújabb technológiákat, elméleteket és iparági trendeket.
Részletek
Jegyek
- 2025.10.14Műegyetemi Állásbörze A Műegyetemi Állásbörze Budapest legnagyobb és legrangosabb álláskereső rendezvénye. 1995 óta képez hidat a munkaadók és potenciális munkavállalóik között. Rendezvényről rendezvényre több újítással, színesebb programokkal, felméréssel és számos csatornával is találkozhatnak az érdeklődők.
Részletek
Jegyek
- 2025.10.21Pannon Állásbörze 2025. A Pannon Állásbörze – ahol a jövő szakemberei és a legjobb munkaadók találkoznak
Részletek
Jegyek
A munkáltatói gondoskodás új szintre lépett: ma már nemcsak juttatásokat adunk, hanem valódi jólléti élményt – mérhető üzleti eredményekkel. Teljes cikk
Köllner Zsófia, a Linguina alapítója és a Business Fest HR Hacks színpadi előadója arról beszél, hogyan lehet a céges nyelvtanulást... Teljes cikk
A bér- és humánügyviteli szolgáltatások terén piacvezető szerepet betöltő NEXON 2025. június 1-től telefonos ügyfélszolgálati rendszerét... Teljes cikk
- Az ápoló is írhat majd receptet? – bővül a szakdolgozók hatásköre 2 hónapja
- "Miért kell a dolgozókat kínai módszerrel kamerákkal megfigyelni?" 3 hónapja
- Új orvosként a pályán: kihívások, elvárások, lehetőségek 3 hónapja
- A HR is alapvető reformra szorul az egészségügyben: itt vannak a javaslatok 4 hónapja
- Ezért van szüksége minden vállalkozásnak egy IT-hősre 4 hónapja
- Miért negyedakkora a nyugdíjemelés, mint a nyugdíjasokat érintő infláció? 4 hónapja
- Elutasítások, bérszakadék, agyelszívás – ezzel küzd a reklámszakma 5 hónapja
- Lesújtó eredmények a magyar egészségügy és oktatás helyzetéről 5 hónapja
- Kiegészítő nyugdíjak, kata-adózás, bérrendezés - ezeket az ígéreteket tette Magyar Péter 5 hónapja
- Női szempontok férfiszemmel 5 hónapja
- Fontos az egészsége? Akkor erre mindenképp szakítson időt! 6 hónapja