kapubanner for mobile
Megjelent: 10 éve

130.000. ügyfelét köszöntötte a Budai Egészségközpont

Míg a 100.000. ügyfél eléréshez csaknem 10 évre volt szükség, addig alig másfél év alatt sikerült újabb 30.000 páciens bizalmát elnyerni, ez is mutatja, hogy magas szakmai színvonalú, korrekt, piaci alapon működő privát egészségügyi járóbeteg ellátásra nagy igény van ebben az országban - mondta el a vele készült interjúban Kiss András, a Budai Egészségközpont marketing és értékesítési igazgatója.

- Mit jelent az egészségközpont számára ez a mérföldkő?

- Mindenekelőtt fontos visszajelzés az ügyfelek részéről, legyen szó akár magánszemélyekről akár vállalati partnerekről: azt jelenti, hogy magas szakmai színvonalú, korrekt, piaci alapon működő privát egészségügyi járóbeteg ellátásra nagy igény van ebben az országban. Külön öröm számunkra, hogy míg a 100.000. ügyfél eléréshez csaknem 10 évre volt szükség, addig alig másfél év alatt sikerült újabb 30.000 páciens bizalmát elnyerni.

- Minek köszönhető az egészségközpont sikere az ügyfelek körében?

- Meggyőződésünk, hogy a siker elsősorban annak a szemléletnek köszönhető, amelyben az egészségügyi ellátásra szolgáltatásként tekintünk, ahol orvos és beteg egyenrangú partnerként, együtt dolgozik a közös célért: az egészség megőrzéséért. A sikerünk másik kulcsa az, hogy a szolgáltatásainkat aprólékosan fejlesztjük, ennek során nemcsak a páciensek, hanem az ellátásban részvevő minden munkatárs - orvosok, asszisztensek, recepciósok - visszajelzéseit, javaslatait is figyelembe vesszük. Emellett természetesen tisztában vagyunk azzal is, hogy az állami egészségügyi ellátásban tapasztalható problémák nagymértékben hozzájárulnak ahhoz, hogy egyre többen fordulnak a magánellátók felé.


- Változott-e az elmúlt 12 évben a páciensek elvárása a privát egészségügyi szolgáltatásokkal kapcsolatban?



- Egyértelműen tudatosabbak lettek a páciensek. Már nemcsak az állami egészségügy ideiglenes alternatívájaként tekintenek a magán ellátásra, hanem egyre inkább klasszikus szolgáltatásként, ahol értük, mint ügyfelekért versengenek a piaci szereplők. Ennek megfelelően nagyon tudatosan is választanak. Ugyanez igaz a vállalati piacra is, ahol a HR-esek ma már pontos, naprakész információkkal rendelkeznek az egészségügyi trendekkel kapcsolatban.

- Van információ arról, hogy mi alapján választanak?

- Igen, mi ezt folyamatosan mérjük. Szembetűnő, hogy mindinkább előtérbe kerülnek a nem egészség-specifikus szempontok: kell-e várakozni, udvariasak-e az orvosok és a recepciósok, lehet-e online időpontot foglalni, adnak-e számlát, van-e parkolási lehetőség, stb. Mindenközben természetesen elvárás a magas szakmai színvonal is, de ezt - legalábbis a mi ügyfeleink - magától értetődőnek tekintik.

A választás során egyre fontosabb információforrás az internet, ami az intézményi honlapok mellett egyre inkább a közösségi médiát jelenti, ahol lehetőségük van megismerni más páciensek véleményét egy adott szolgáltatóról vagy orvosról, illetve megoszthatják saját tapasztalataikat másokkal. Mi egyébként kifejezetten örülünk ennek, hiszen ez a színvonal további javítására ösztönzi a szolgáltatókat.

- Melyik korosztály keresi leginkább a központ szolgáltatásait?

- Egy ekkora létszám esetén nyilván minden korosztály képviselteti magát. Az elmúlt 12 év demográfiai statisztikáját elemezve azt figyeltük meg, hogy míg az ezredforduló tájékán többségben voltak a 40 év feletti páciensek, addig az utóbbi pár évben már több 40 év alatti ügyfél fordul hozzánk. Ebben valószínűleg nemcsak annak van szerepe, hogy túlnyomóan olyan kommunikációs csatornákat használunk, melyeket ez a korosztály használ, hanem annak is, hogy a fiatalok egészségtudatosabbak, mint a szüleik. Ők azok, akik leginkább fogékonyak a preventív szolgáltatások iránt, legyen szó rákszűrésről, menedszerszűrésről vagy akár védőoltásról.

A Budai Egészségközpontról bővebb információt itt olvashat.
  • 2024.05.23Külföldiek foglalkoztatása Magyarországon – Dr. Fehér Dániel Pannon Munkajogi Akadémia - Pannon Munkajogi Akadémia előadás-sorozatunkat, melyben kiváló és elismert szakmai előadók támogatásával ismerhetjük meg a munkajog különböző területeit, ajánljuk mindazoknak, akik szeretnék ismeretiket bővíteni, gyakorlati megközelítésben szeretnék az alkalmazott jogi hátteret megismerni.info button Részletek ticket button Jegyek
  • 2024.05.24Kiváló vezető képzés Tanteremben, 6 képzési napon, 4 szakmai vezetőtől tanulhat kis létszámú csoportban alap vezetői kompetenciákat, hogy HR vezetőként is versenyképes legyen! Most 15% kedvezmény!info button Részletek ticket button Jegyek
  • 2024.06.10Szakemberből vezető A szerepváltás nézőpontváltással is jár, nem csak névjegykártyád változott meg. Ha szakemberből lettél vezető érdemes feltenned a kérdéseket: Mi a feladatom? Miért vagyok felelős? Mi változott? Ez a képzés abban segít, hogy tisztábban tudd megfogalmazni és megérteni a saját vezetői szerepedet, az ezzel kapcsolatos változásokat és elvárásokat.info button Részletek ticket button Jegyek
  • 2024.06.13Tudatos delegálás - vezetői tréning Programunk két fontos vezetői készség fejlesztésére irányul. Az egyik a tudatos delegálás, mint elengedhetetlen vezetői időfelszabadító, munkatárs-fejlesztő készség, a másik az ehhez szükséges asszertív kommunikáció, amely ezt a folyamatot segíti.info button Részletek ticket button Jegyek
További cikkek
A teljesítményértékelés digitalizálása: Hogyan változtatják meg a digitális eszközök a teljesítményértékelési folyamatokat?

A teljesítményértékelés a legtöbb vállalat számára alapvető folyamat. Azonban a digitalizáció terjedésével, egyre nagyobb népszerűségnek... Teljes cikk

Több mint 27 éves HR vezetői tapasztalatát viszi be a Corvinus képzésébe

Jakobsen Petra HR tanácsadóval, a Flow Consulting HR üzletágának vezetőjével a teljesítményértékelés változásáról, a HR analitika üzleti... Teljes cikk