130.000. ügyfelét köszöntötte a Budai Egészségközpont
Míg a 100.000. ügyfél eléréshez csaknem 10 évre volt szükség, addig alig másfél év alatt sikerült újabb 30.000 páciens bizalmát elnyerni, ez is mutatja, hogy magas szakmai színvonalú, korrekt, piaci alapon működő privát egészségügyi járóbeteg ellátásra nagy igény van ebben az országban - mondta el a vele készült interjúban Kiss András, a Budai Egészségközpont marketing és értékesítési igazgatója.
- Mindenekelőtt fontos visszajelzés az ügyfelek részéről, legyen szó akár magánszemélyekről akár vállalati partnerekről: azt jelenti, hogy magas szakmai színvonalú, korrekt, piaci alapon működő privát egészségügyi járóbeteg ellátásra nagy igény van ebben az országban. Külön öröm számunkra, hogy míg a 100.000. ügyfél eléréshez csaknem 10 évre volt szükség, addig alig másfél év alatt sikerült újabb 30.000 páciens bizalmát elnyerni.
- Minek köszönhető az egészségközpont sikere az ügyfelek körében?
- Meggyőződésünk, hogy a siker elsősorban annak a szemléletnek köszönhető, amelyben az egészségügyi ellátásra szolgáltatásként tekintünk, ahol orvos és beteg egyenrangú partnerként, együtt dolgozik a közös célért: az egészség megőrzéséért. A sikerünk másik kulcsa az, hogy a szolgáltatásainkat aprólékosan fejlesztjük, ennek során nemcsak a páciensek, hanem az ellátásban részvevő minden munkatárs - orvosok, asszisztensek, recepciósok - visszajelzéseit, javaslatait is figyelembe vesszük. Emellett természetesen tisztában vagyunk azzal is, hogy az állami egészségügyi ellátásban tapasztalható problémák nagymértékben hozzájárulnak ahhoz, hogy egyre többen fordulnak a magánellátók felé.
- Változott-e az elmúlt 12 évben a páciensek elvárása a privát egészségügyi szolgáltatásokkal kapcsolatban?
- Egyértelműen tudatosabbak lettek a páciensek. Már nemcsak az állami egészségügy ideiglenes alternatívájaként tekintenek a magán ellátásra, hanem egyre inkább klasszikus szolgáltatásként, ahol értük, mint ügyfelekért versengenek a piaci szereplők. Ennek megfelelően nagyon tudatosan is választanak. Ugyanez igaz a vállalati piacra is, ahol a HR-esek ma már pontos, naprakész információkkal rendelkeznek az egészségügyi trendekkel kapcsolatban.
- Van információ arról, hogy mi alapján választanak?
- Igen, mi ezt folyamatosan mérjük. Szembetűnő, hogy mindinkább előtérbe kerülnek a nem egészség-specifikus szempontok: kell-e várakozni, udvariasak-e az orvosok és a recepciósok, lehet-e online időpontot foglalni, adnak-e számlát, van-e parkolási lehetőség, stb. Mindenközben természetesen elvárás a magas szakmai színvonal is, de ezt - legalábbis a mi ügyfeleink - magától értetődőnek tekintik.
A választás során egyre fontosabb információforrás az internet, ami az intézményi honlapok mellett egyre inkább a közösségi médiát jelenti, ahol lehetőségük van megismerni más páciensek véleményét egy adott szolgáltatóról vagy orvosról, illetve megoszthatják saját tapasztalataikat másokkal. Mi egyébként kifejezetten örülünk ennek, hiszen ez a színvonal további javítására ösztönzi a szolgáltatókat.
- Melyik korosztály keresi leginkább a központ szolgáltatásait?
- Egy ekkora létszám esetén nyilván minden korosztály képviselteti magát. Az elmúlt 12 év demográfiai statisztikáját elemezve azt figyeltük meg, hogy míg az ezredforduló tájékán többségben voltak a 40 év feletti páciensek, addig az utóbbi pár évben már több 40 év alatti ügyfél fordul hozzánk. Ebben valószínűleg nemcsak annak van szerepe, hogy túlnyomóan olyan kommunikációs csatornákat használunk, melyeket ez a korosztály használ, hanem annak is, hogy a fiatalok egészségtudatosabbak, mint a szüleik. Ők azok, akik leginkább fogékonyak a preventív szolgáltatások iránt, legyen szó rákszűrésről, menedszerszűrésről vagy akár védőoltásról.
A Budai Egészségközpontról bővebb információt itt olvashat.
- 2024.04.30NewLeadership – Vezetői eszköztár bővítése Önmaguk fejlesztését is fontosnak tartó középvezetőknek, frissen kinevezett döntéshozóknak szóló komplex és intenzív vezetőfejlesztő program sok gyakorlattal. Különlegessége, hogy a résztvevők átgondolhatják és megoszthatják egymással aktuális kihívásaikat és még a kritikus vezetői helyzetek megoldásáról is tanulhatnak egymás jó gyakorlatából is! Részletek Jegyek
- 2024.05.02Munkaviszony létesítése és megszűntetése – Dr. Berke Gyula Pannon Munkajogi Akadémia - Pannon Munkajogi Akadémia előadás-sorozatunkat, melyben kiváló és elismert szakmai előadók támogatásával ismerhetjük meg a munkajog különböző területeit, ajánljuk mindazoknak, akik szeretnék ismereteiket bővíteni, gyakorlati megközelítésben szeretnék az alkalmazott jogi hátteret megismerni. Részletek Jegyek
- 2024.05.09Egy jól működő csapat titka – Vezetői reziliencia fejlesztése A vezetői reziliencia fejlesztése képzésünk arra világít rá, hogyan lehet úgy tekinteni a tényekre, hogy relativizáljuk őket, kezelhető megvilágításba helyezzük a nehézségeket és igyekezzünk megőrizni a racionalitásunkat, hogy ebben a nehéz helyzetben is fejlődni tudjon a csapatunk. Segítve a csapattagoknak abban, hogy a problémalátásukat a megoldás keresés fókusza váltsa fel és megváltozzon az interakcióik minősége. Részletek Jegyek
- 2024.05.09Munkaidő, pihenőidő – Dr. Takács Gábor Pannon Munkajogi Akadémia - Pannon Munkajogi Akadémia előadás-sorozatunkat, melyben kiváló és elismert szakmai előadók támogatásával ismerhetjük meg a munkajog különböző területeit, ajánljuk mindazoknak, akik szeretnék ismereteiket bővíteni, gyakorlati megközelítésben szeretnék az alkalmazott jogi hátteret megismerni Részletek Jegyek
Amikor rendezvényünk számára helyszínt keresünk, akkor általában több hasonló ajánlat között kell kiválasztanunk a legjobbat és a... Teljes cikk
Mit hoz a 2024-es év? Könnyebb lesz a pálya az üzleti szektornak? Vagy a kiszámíthatatlanság, fenyegetettségi helyzetek kereszttüzében kell továbbra... Teljes cikk
Az elmúlt években a kerékpár és az elektromos kerékpár egyre népszerűbbé vált a munkába járás és szabadidős tevékenységek során egyaránt.... Teljes cikk
- Változások az OTP-pénztárak vezetésében 2 hónapja
- Szakdolgozók száma a magyar egészségügyben - grafikon 2 hónapja
- Romániában általános sztrájkkal fenyegetnek az egészségügyi szakszervezetek 3 hónapja
- Emelné az egészségügyi dolgozók bérét a Párbeszéd 3 hónapja
- Hogy kerüljük el az életmódváltás buktatóit? Öt tanács Kálóczi-Wolher Veronika dietetikustól 3 hónapja
- Bérverseny és alternatív munkaidő-beosztás 3 hónapja
- Ezen az applikáción ellenőrizhetjük, hogy befizeti-e utánunk a tb-t a munkáltatónk 3 hónapja
- Általános sztrájkba kezdtek az orvosok a szomszédunkban 3 hónapja
- Az fővárosba vezényelt vidéki mentősök úgy érzik, méltatlan körülmények közt dolgoznak 4 hónapja
- Komoly nehézségeket okoz a kórházakban, hogy januártól nem alkalmaznak bérnővéreket 4 hónapja
- Ápolási válság fenyeget: januártól súlyosbodik a munkaerő-probléma az egészségügyben 4 hónapja