cikk a(z) szolgáltatás címkével:

Rengeteg szakmában használták a katát, ezekben most mind drágulás várható

3 hónapja Sok katás eddig közvetett módon járult hozzá egyes termékek és szolgáltatások megvalósulásához. A szolgáltatók a jövőben várhatóan az ügyfelekre és megrendelőkre terhelik majd azt a terhet és kiesést, amelyet a céges ügyfelek hiánya és az extra adminisztrációs terhek jelent számukra. Teljes cikk...


Brutális számok érkeztek a júniusi inflációról

3 hónapja Az élelmiszerek több mint 20, a tartós fogyasztási cikkek 10 százaléknál nagyobb mértékben drágultak idén júniusban az előző év azonos időszakához viszonyítva. Teljes cikk...


Infláció: Tavaly június óta csaknem 40 százalékkal drágult a tej, a kenyér és a tészta

3 hónapja Tavaly június óta a száraztészta 39,9, a kenyér 39,7, a baromfihús 37,1, a tejtermékek 36,5, a tojás 34,3, a péksütemények 31,1, a tej 24,9 százalékkal drágult. A marhahús 41 százalékkal lett drágább egy év alatt és 5,3 százalékkal május óta. A friss zöldségek ára 16,9, a gyümölcsöké 17,4 százalékkal emelkedett - itt a KSH legfrissebb inflációs jelentése. Teljes cikk...


Kilőttek az árak, utoljára 2007-ben volt ekkora az infláció

6 hónapja Márciusban a fogyasztói árak átlagosan 8,5 százalékkal haladták meg az egy évvel korábbiakat. Utoljára 2007 júniusában volt ilyen magas az infláció. Az elmúlt egy évben leginkább az élelmiszerek ára emelkedett - közölte a Központi Statisztikai Hivatal (KSH). Teljes cikk...


Özönlenek az álláshirdetésekre a munkájukat vesztett vendéglátósok és a szolgáltatásban dolgozók

2 éve Elkeseredetten keresnek munkát azok a vendéglátósok és szolgáltatásban dolgozók, akik a koronavírus miatt vesztették el állásukat. Teljes cikk...


NKM Energia, vállalkozása energiája

2 éve Az energia a vállalkozások és vállalatok fejlődéséhez és mindennapi működéséhez elengedhetetlen, legyen szó áramról vagy gázról. Az NKM Energia Zrt. Magyarország legnagyobb, végfelhasználókat ellátó energetikai társasága, amely éves szinten mintegy 62 TWh földgázt és villamos energiát értékesít ügyfelei részére. Ezzel a Társaság a teljes hazai energiafelhasználás 45%-át is meghaladó mértékben látja el partnereit mind az üzleti ügyfelek, mind a lakosság körében, Magyarország teljes területén. Teljes cikk...


NKM Energia, vállalkozása energiája

3 éve Az energia a vállalkozások és vállalatok fejlődéséhez és mindennapi működéséhez elengedhetetlen, legyen szó áramról vagy gázról. Az NKM Energia Zrt. Magyarország legnagyobb, végfelhasználókat ellátó energetikai társasága, amely a teljes hazai energiafelhasználás egyharmadát is meghaladó, éves szinten mintegy 62 TWh földgázt és villamos energiát értékesít ügyfelei részére a versenypiacon és az egyetemes szolgáltatásban. Teljes cikk...


Világszínvonalú contact center?

4 éve A digitális transzformáció kellős közepén egyre nagyobb szerepet kapnak a call centerek, telefonos ügyfélszolgálatok. A digitális és online bankolásnál előnyben részesítik az ügyfelek az azonnal rendelkezésre álló csatornák használatát, a telefonos, chat, illetve videokapcsolat lehetőségeit. Ezért sem helytálló már napjainkban call centerről beszélnünk. Az OTP Bank Contact Centerének transzformációjáról a terület főosztályvezetőjét, Pesti Kornéliát, valamint a terület támogatási és képzési vezetőjét, Kun-Nagy Klárát kérdeztük, akik az április 10-én tartandó “Vállalati képzés-fejlesztés a digitális korban” elnevezésű konferencia meghívott vendégelőadói. Teljes cikk...


Több mint 70 ezer helyszínen ismét van áram

4 éve Tömeges üzemzavart okozott a Nemzeti Közművek szolgáltatási területén a Dél-Alföldön szerdára virradóra végig vonuló vihar: csaknem százezer ügyfélnél okozott áramszünetet, de kora délelőttre már 70 ezer helyen helyreállították a szolgáltatást. Teljes cikk...


Innovatív magyar cégek külpiacra lépését segíti a kormány

5 éve Varga Mihály azt nyilatkozta egy rendezvényen, hogy a magyar kormány kiemelt feladatának tartja, hogy segítse az innovatív magyar startup vállalkozások kilépését a nemzetközi térbe - írja az MTI. Teljes cikk...


Van-e lehetőség a SZÉP kártya szolgáltatásait átváltani?

5 éve Ha 1 dolgozó nem tudja igénybe venni a Széchenyi Pihenő Kártyát, akkor a szolgáltatásokat miért nem válthatja át más szolgáltatásra? Van e lehetőség más szolgáltatásra átváltani?Amennyiben nem ,úgy ezen dolgozók "károsulnak" azon dolgozókkal szemben akik igénybe tudják venni ezen szolgáltatásukat.Tud valami megoldást ajánlani? Teljes cikk...


Szabadságigénylés és további hasznos lehetőségek a webes HR önkiszolgáló szoftverben - PIRAMIS™

5 éve A hazai vállalatok körében robbanásszerűnek nevezhető az érdeklődési potenciál, mellyel az utóbbi hónapokban - tapasztalataink szerint - a webes megoldások felé fordult a HR. Az 1-2 éve még fenntartásokkal teli óvatos közeledés hirtelen feloldódott és keresik a korszerű, böngészőn elérhető, készülékfüggetlen megoldásokat. A közép, nagyvállalati körben tevékenykedő ügyfeleink túlnyomó része már érintetett, vagy felkészül a szakember és munkaerőhiányra. Tudják jól, hogy az automatizált folyamatok segítenek lefedni ezt a hiányállapotot, illetve egy normál működési közegben is hozzájárulhatnak ahhoz, hogy az érintett vállalati területi egységek a felszabaduló kapacitásukat új, innovatív kihívások felé fordíthassák. Teljes cikk...


Ennyibe kerül a gyerekvállalás első hat éve

6 éve A gyermekvállalás gazdasági szempontból is komoly hatással van a család életére. A Pénzcentrum kiszámolta, mennyibe kerül a születéstől 6 éves korig tartó időszak. Teljes cikk...


Egyszerűbben, hatékonyabban igényelhető lesz a SZÉP Kártya és az Erzsébet-utalvány

6 éve Közös platformra kerülhet az Erzsébet-utalvány és a SZÉP Kártya az Erzsébet Utalványforgalmazó Zrt. és az MKB Nyugdíjpénztárt és Egészségpénztárt Kiszolgáló Kft. együttműködésének köszönhetően. A két társaság szándéknyilatkozatot írt alá annak érdekében, hogy a béren kívüli juttatások legkedveltebb elemeit a munkáltatók a lehető legegyszerűbben, leghatékonyabban tudják biztosítani munkavállalóik részére. Teljes cikk...


Nyerő szériában vannak a kkv-k

6 éve Jól fognak keresni a hazai kkv-k a következő egy évben, átlagosan 6,9 százalékos árbevétel és 4,6 százalékos profitnövekedést valószínűsítenek. Az árbevétel alapján a kereskedelmi cégek, a profitot nézve viszont a szolgáltató szektor szakíthatja a legnagyobbat - írja a hvg. Teljes cikk...


Jól fizet a takarítás Londonban

6 éve Magyarországon is egyre nagyobb üzletet jelent a takarítás, újonnan induló vállalkozások épülnek a szolgáltatásra, az online takarító rendelésre. Ahogy sok minden mással is, Londonban a takarítással is jobban lehet keresni, akár egyes takarítási fázisokkal is komoly összegeket lehet zsebre tenni, derül ki a Pénzcentrum összehasonlításából. Teljes cikk...


HrHotspot - néhány forró téma!

6 éve A HrHotspot az egyik legújabb, legsokoldalúbb HR szolgáltatáscsomag jelenleg a piacon, nem véletlen, hogy előző két cikkünkben már foglalkoztunk a témával. Most arra kértük Lévai Ágnest, a cég ügyvezetőjét, hogy számoljon be néhány olyan szakmai érdekességről, amely mostanában nagy érdeklődésre tart számot. Teljes cikk...


Ha nem elég a mosoly a vita elsimításához, bevetik a stresszkezelési módszereket a buszosok

6 éve Hogyan viselkedjen a forgalmi munkatárs, ha kiabálni kezd vele egy érdeklődő? Mit tegyen az autóbusz-vezető, ha az egyik utas rosszul lesz? A Dél-Dunántúli Közlekedési Központ Zrt.-nél stresszkezelési és elsősegély-nyújtási tanfolyamot szerveztek - tudósít a Kapos.hu. Teljes cikk...


A kéményseprést az emberek és a rezsicsökkentés miatt alakítják át

6 éve A kéményseprés átalakítása a lakosság érdekében történik, az új szabályok az ellátás biztonságát és a rezsicsökkentést szolgálják. A katasztrófavédelemhez felvették a szükséges munkaerőt - tudatta a Belügyminisztérium (BM) hétfőn. Szintén hétfőn a kéményseprőket tömörítő szakszervezet bejelentette, hogy alkotmánybírósághoz fordul a döntés miatt. Teljes cikk...


Ha nem motivált a dolgozó, elégedetlen lesz az ügyfél

7 éve A kimagasló ügyfélélmény biztosításához elkötelezett, motivált munkatársakra és a megfelelő légkört teremtő, elvárásokat definiáló vezetőkre, újszerű, kreatív HR-eszközökre van szükség - írtuk tavaly. A 3. Országos Ügyfélélmény Kutatásából kiderül, szinte minden szektorban romlott a vásárlók elégedettsége. Teljes cikk...