73 cikk a(z) szolgáltatás címkével:

Világszínvonalú contact center?

7 hónapja A digitális transzformáció kellős közepén egyre nagyobb szerepet kapnak a call centerek, telefonos ügyfélszolgálatok. A digitális és online bankolásnál előnyben részesítik az ügyfelek az azonnal rendelkezésre álló csatornák használatát, a telefonos, chat, illetve videokapcsolat lehetőségeit. Ezért sem helytálló már napjainkban call centerről beszélnünk. Az OTP Bank Contact Centerének transzformációjáról a terület főosztályvezetőjét, Pesti Kornéliát, valamint a terület támogatási és képzési vezetőjét, Kun-Nagy Klárát kérdeztük, akik az április 10-én tartandó “Vállalati képzés-fejlesztés a digitális korban” elnevezésű konferencia meghívott vendégelőadói. Teljes cikk...


Több mint 70 ezer helyszínen ismét van áram

1 éve Tömeges üzemzavart okozott a Nemzeti Közművek szolgáltatási területén a Dél-Alföldön szerdára virradóra végig vonuló vihar: csaknem százezer ügyfélnél okozott áramszünetet, de kora délelőttre már 70 ezer helyen helyreállították a szolgáltatást. Teljes cikk...


Innovatív magyar cégek külpiacra lépését segíti a kormány

2 éve Varga Mihály azt nyilatkozta egy rendezvényen, hogy a magyar kormány kiemelt feladatának tartja, hogy segítse az innovatív magyar startup vállalkozások kilépését a nemzetközi térbe - írja az MTI. Teljes cikk...


Van-e lehetőség a SZÉP kártya szolgáltatásait átváltani?

2 éve Ha 1 dolgozó nem tudja igénybe venni a Széchenyi Pihenő Kártyát, akkor a szolgáltatásokat miért nem válthatja át más szolgáltatásra? Van e lehetőség más szolgáltatásra átváltani?Amennyiben nem ,úgy ezen dolgozók "károsulnak" azon dolgozókkal szemben akik igénybe tudják venni ezen szolgáltatásukat.Tud valami megoldást ajánlani? Teljes cikk...


Szabadságigénylés és további hasznos lehetőségek a webes HR önkiszolgáló szoftverben - PIRAMIS™

3 éve A hazai vállalatok körében robbanásszerűnek nevezhető az érdeklődési potenciál, mellyel az utóbbi hónapokban - tapasztalataink szerint - a webes megoldások felé fordult a HR. Az 1-2 éve még fenntartásokkal teli óvatos közeledés hirtelen feloldódott és keresik a korszerű, böngészőn elérhető, készülékfüggetlen megoldásokat. A közép, nagyvállalati körben tevékenykedő ügyfeleink túlnyomó része már érintetett, vagy felkészül a szakember és munkaerőhiányra. Tudják jól, hogy az automatizált folyamatok segítenek lefedni ezt a hiányállapotot, illetve egy normál működési közegben is hozzájárulhatnak ahhoz, hogy az érintett vállalati területi egységek a felszabaduló kapacitásukat új, innovatív kihívások felé fordíthassák. Teljes cikk...


Ennyibe kerül a gyerekvállalás első hat éve

3 éve A gyermekvállalás gazdasági szempontból is komoly hatással van a család életére. A Pénzcentrum kiszámolta, mennyibe kerül a születéstől 6 éves korig tartó időszak. Teljes cikk...


Egyszerűbben, hatékonyabban igényelhető lesz a SZÉP Kártya és az Erzsébet-utalvány

3 éve Közös platformra kerülhet az Erzsébet-utalvány és a SZÉP Kártya az Erzsébet Utalványforgalmazó Zrt. és az MKB Nyugdíjpénztárt és Egészségpénztárt Kiszolgáló Kft. együttműködésének köszönhetően. A két társaság szándéknyilatkozatot írt alá annak érdekében, hogy a béren kívüli juttatások legkedveltebb elemeit a munkáltatók a lehető legegyszerűbben, leghatékonyabban tudják biztosítani munkavállalóik részére. Teljes cikk...


Nyerő szériában vannak a kkv-k

3 éve Jól fognak keresni a hazai kkv-k a következő egy évben, átlagosan 6,9 százalékos árbevétel és 4,6 százalékos profitnövekedést valószínűsítenek. Az árbevétel alapján a kereskedelmi cégek, a profitot nézve viszont a szolgáltató szektor szakíthatja a legnagyobbat - írja a hvg. Teljes cikk...


Jól fizet a takarítás Londonban

3 éve Magyarországon is egyre nagyobb üzletet jelent a takarítás, újonnan induló vállalkozások épülnek a szolgáltatásra, az online takarító rendelésre. Ahogy sok minden mással is, Londonban a takarítással is jobban lehet keresni, akár egyes takarítási fázisokkal is komoly összegeket lehet zsebre tenni, derül ki a Pénzcentrum összehasonlításából. Teljes cikk...


HrHotspot - néhány forró téma!

3 éve A HrHotspot az egyik legújabb, legsokoldalúbb HR szolgáltatáscsomag jelenleg a piacon, nem véletlen, hogy előző két cikkünkben már foglalkoztunk a témával. Most arra kértük Lévai Ágnest, a cég ügyvezetőjét, hogy számoljon be néhány olyan szakmai érdekességről, amely mostanában nagy érdeklődésre tart számot. Teljes cikk...


Ha nem elég a mosoly a vita elsimításához, bevetik a stresszkezelési módszereket a buszosok

3 éve Hogyan viselkedjen a forgalmi munkatárs, ha kiabálni kezd vele egy érdeklődő? Mit tegyen az autóbusz-vezető, ha az egyik utas rosszul lesz? A Dél-Dunántúli Közlekedési Központ Zrt.-nél stresszkezelési és elsősegély-nyújtási tanfolyamot szerveztek - tudósít a Kapos.hu. Teljes cikk...


A kéményseprést az emberek és a rezsicsökkentés miatt alakítják át

3 éve A kéményseprés átalakítása a lakosság érdekében történik, az új szabályok az ellátás biztonságát és a rezsicsökkentést szolgálják. A katasztrófavédelemhez felvették a szükséges munkaerőt - tudatta a Belügyminisztérium (BM) hétfőn. Szintén hétfőn a kéményseprőket tömörítő szakszervezet bejelentette, hogy alkotmánybírósághoz fordul a döntés miatt. Teljes cikk...


Ha nem motivált a dolgozó, elégedetlen lesz az ügyfél

4 éve A kimagasló ügyfélélmény biztosításához elkötelezett, motivált munkatársakra és a megfelelő légkört teremtő, elvárásokat definiáló vezetőkre, újszerű, kreatív HR-eszközökre van szükség - írtuk tavaly. A 3. Országos Ügyfélélmény Kutatásából kiderül, szinte minden szektorban romlott a vásárlók elégedettsége. Teljes cikk...


Kétszáz embert küld el a Dunántúli Regionális Vízművek

4 éve Az Együtt az állami tulajdonú vízközműcégeknél megkezdett létszámleépítés leállítására, e társaságok üzleti eredményének, valamint az ágazat "titkos" reorganizációs tervének nyilvánosságra hozatalára szólítja fel a kormányt. Teljes cikk...


Pedagóguspótlék és pályaválasztási tanácsadás

4 éve Az esélyteremtés jegyében 325 milliárd forintból fejlesztené többek között az oktatási, szociális közszolgáltatásokat a következő években az Emmi, írja a Magyar Nemzet. Kiterjesztenék a pedagóguspótlékot és pályaválasztási tanácsadás is lenne az iskolaközpontokban. Teljes cikk...


2018-tól jön az új taxisrendelet

4 éve 13 ezer taxizásból élő ember munkáját akarja megőrizni a kormány a rendelettel, mondta el Fónagy János az NFM államtitkára. Csak az előírt engedélyek, jogosítványok és képesítések mindegyikével rendelkező taxisoknak közvetíthetnek, szervezhetnek munkát a szolgáltatók, írja az Index. Teljes cikk...


Ingyenes tanácsadás vállalkozóknak

4 éve Többek között információs portál és térítésmentes tanácsadó-szolgálat indult vállalkozóknak. Lezárult a TÁMOP által koordinált, „A Munkáért!” című pályázat, amely sokrétű és sokszintű, ingyenes szolgáltatáscsomagot nyújt a magyar vállalkozásoknak. Teljes cikk...


Leállt a Raiffeisen hétfő délután

4 éve Hétfő délután elérhetetlen volt a Raiffeisen netbankja, nem működött az ATM-hálózat, sőt zárva volt az összes magyarországi bankfiók. Az háborgó ügyfelek szerint a bankkártyák is használhatatlanok voltak - írta a Pénzcentrum.hu. Teljes cikk...


Új elnöksége van a Nemzetközi Coach Szövetség magyar tagozatának

5 éve Megtartotta éves tisztújító ülését a Nemzetközi Coach Szövetség (ICF) Magyar Tagozata, melynek keretében új elnököt és elnökséget választottak a tagok. A szervezetet 2015-ben Bite Barbara, korábbi alelnök vezeti majd. Az ICF legfontosabb célkitűzése az idei évre is a coaching szolgáltatás kultúrájának erősítése. Teljes cikk...


400 új munkahelyet teremtett a BT

5 éve Faragó Andor, a British Telecom (BT) hazánkban működő Európai Szolgáltató Központjának ügyvezetője ismertette a központ 2014. éves eredményeit és bemutatta a BT legújabb debreceni irodaszárnyát, amely közel 100 új munkaállomásnak biztosít helyet. Teljes cikk...