kapubanner for mobile

34 cikk a(z) ügyfél címkével - 1. oldal

Elutasítások, bérszakadék, agyelszívás – ezzel küzd a reklámszakma

3 hónapja Az Ügynökségi Népszámlálás nevű felmérés eredményeit beszélték át a szakma képviselői a SKVOT első hazai offline eseményén, amely a reklámszakmáról igyekszik átfogó képet adni. Elhangzott többek között, hogy a szakmában dolgozók számára a legfőbb stresszforrást a válaszadók 56%-a szerint az ügyfelek jelentik, hogy a szövegírók 75%-a kitettebbnek tartja a saját szakmáját a kiégés szempontjából, hogy a nőknek "fel kell tűrni az ingujjukat", és a home office is visszaszorulóban van. Teljes cikk...


Mennyit keresnek a coachok? Mit várnak tőlük az ügyfelek? - az Országos Coaching kutatás friss eredményei

5 éve Továbbra is a nők vannak a coachok között többségben. Nőtt a vidéki szakemberek aránya, mert van rájuk fizetőképes kereslet. Ugyanakkor a jelentős többség nem csak a coachingból él. A koronavírus-járvány a szakma háromnegyedét hátrányosan érintette. A coachok átlagos óradíja közel 26 000 forint. Összefoglaltuk a 2020. évi Országos Coaching kutatás eredményeit. Teljes cikk...


Ügyfélszolgálati munkatárs

6 éve Az ügyfélszolgálati munkatárs alapvető feladata, hogy kezeli az ügyfelek megkereséseit, problémáit személyesen vagy egyéb kommunikációs csatornákon. Információt, tájékoztatást nyújt az adott cég termékei, szolgáltatásai kapcsán. Teljes cikk...


Értékesítési munkatárs

6 éve A feladat egyszerűnek tűnik: el kell adni. Azonban a helyzet ennél jóval összetettebb, hiszen meg kell találni a potenciális vevőt, rá kell vezetni, hogy neki épp az adott termékre, szolgáltatásra van szüksége, majd karbantartani vele hosszabb távon is a kapcsolatot, hogy ne csak egyszeri ügyfél legyen. Teljes cikk...


Ezeket kell átgondolni mielőtt valaki szabadúszó lesz

6 éve JobAngel a HRBlogon összefoglalta miket kell átgondolni, mielőtt valaki freelancer vagyis szabadúszó lesz. A felelősség nagyobb, mint amikor valaki alkalmazottként dolgozik, nincs szabadnap. Néha nemet kell mondani egy egy ügyfélnek, ismerni kell a határokat, nehogy kiégjen az ember. Teljes cikk...


A coaching jövője - a jövő coachingja

6 éve Technológia és ember. A humán tényező és AI (Mesterséges Intelligencia). Ennek a kettőnek a versenye - abból a szempontból, hogy ki vagy mi kerül a középpontba - és az összekapcsolódása lesz a jövő fő jellemzője. Itt nem az a kérdés, hogy ki kerekedik felül, hanem az, hogy egymásra támaszkodva, egymást kiegészítve hogyan tudnak egyenként és együttesen is érvényesülni: használni a technológiát, hogy támogassa az egyén fejlődését és kérni az embert, hogy tudásával és érzelmi töltetével fejlessze és tegye emberbarátabbá a technológiát. Teljes cikk...


Speciális HR igényekre egyedi szoftverfejlesztés! Olyan szoftvert keresnek, amelyben maradéktalanul megvalósul minden elvárásuk?

7 éve Naponta tapasztaljuk, hogy vállalatonként eltérő nyilvántartások, információigények, beszámolási kötelezettségek létezhetnek a HR területeken - írja az MTI. Teljes cikk...


Logisztikus

9 éve A logisztikus a vevői kérésekkel, megrendelésekkel foglalkozik, kapcsolatot tart az ügyfelekkel és követi megrendeléseiket a vállalatirányítási rendszerben. Teljes cikk...


Mi alapján választunk ügyvédet?

10 éve Az ügyvédi munka ugyanolyan bizalmi kapcsolatot feltételez, mintha egy orvossal vagy egy építésszel konzultálnánk. Az életünk egy részét bízzuk rájuk, akár az egészségünkről, a lakóhelyünkről vagy ügyvédek esetében mindennapjaink egy fontos eleméről legyen szó. De mi alapján bízzuk valakire az életünk egy részét? Teljes cikk...


Hibát követnek el a magyar vállalkozók

10 éve A magyar kkv-k vezetőjének kétharmada árbevétel növelésre, több ügyfélre vágyik - derült ki az Együttműködő Vállalkozók Szervezetének (EVSZ) nyári felméréséből. Azzal azonban, ami közelebb vinné a cégvezetőket a céljuk eléréséhez, mint például az üzleti (marketing) tudás, a fejlesztés és a kapcsolatok bővítése, már kevésbé foglalkoznak. Teljes cikk...


Problémás ügyfelek és időhiány okozzák a stresszt

10 éve A problémás ügyfelekkel történő munkavégzés okozza a legtöbb stresszt a magyar munkahelyeken – derült ki az Európai Munkavédelmi Ügynökség (EU-OSHA) által végzett uniós kutatásból. A dobogóra emellett az időhiány került és az, hogy nincs befolyásunk a saját munkánkra. Teljes cikk...


Variációk álommunkára

10 éve Éreztem, ahogy a pánik eluralkodik rajtam. Hetek óta pörögtek a gondolataim, hogy mi a válasz, de nem tudtam. Újra és újra ugyanaz a kérdés dübörgött a fejemben. Ha én nem utazásszervező vagyok, akkor mi? Mi történik, ha az ember váratlan irányváltoztatásra kényszerül, akár elhagyni a szakmáját? Erről ír az Álommunkaprojekt a HR blogon. Teljes cikk...


Hackertámadás esetén is büntethetik az adatkezelőt

10 éve Néhány évvel az információs önrendelkezési jogról és az információszabadságról szóló 2011. évi CXII. törvény (a továbbiakban: Infotörvény) 2012. januári hatálybalépését követően, kialakulni látszanak a Nemzeti Adatvédelmi és Információs Hatóság (NAIH) bírságolási gyakorlatának alapjai. Mindezek alapján a hatósági jogalkalmazás szigorodása figyelhető meg. Teljes cikk...


Mennyire nehéz az ügyfélszolgálatos élete?

10 éve Az ügyfélnek mindig igaza van, az ügyfélszolgálatosnak azonban ehhez nem mindig könnyű jó képet vágni. Mi minden járhat a számunkra láthatatlan fejekben. Ezt gyűjtötte össze a Tízdolog. Teljes cikk...


Vezetőképzés a Generalinál

10 éve A cég értékesítési vezetőképző programot indít, hogy alapos felkészítést követően a szakma presztízsét és az ügyfelek elégedettségét növelő, új vezetői kört képezzen. Teljes cikk...


Kreatív HR-eszközökkel az elégedett ügyfélért

10 éve Elégedettek a wellness és televíziós szolgáltatók, a légitársaságok, webáruházak ügyfelei, nem úgy, mint az áramszolgáltatók, a vezetékes telefonszolgáltatók, vagy egyes kiskereskedelmi láncok vevői - derült ki a Develor 2. Országos Ügyfélélmény Kutatásából. A magyar felmérés alapján a K&H Banknál és a Vodafone-nál a legjobb ma ügyfélnek lenni, a brit cégeket humán oldalról vizsgáló Harvard Business Review felmérésén azonban épp a távközlés szerepelt le. Egy biztos: a kimagasló ügyfélélmény biztosításához elkötelezett, motivált munkatársakra és a megfelelő légkört teremtő, elvárásokat definiáló vezetőkre, újszerű, kreatív HR-eszközökre van szükség – mondta portálunknak Németh Balázs, a K&H HR és Stratégia Management Igazgatóság vezetője és Szabó Csaba, DEVELOR Tanácsadó Zrt., vezérigazgatója. Teljes cikk...


A soha ki nem fáradó, tökéletes munkaerő

10 éve Nem más, mint egy robot, aki hamarosan munkába áll egy tokiói bankban. Felismeri az ügyfelek szándékát és végtelen türelemmel segít, írja a Népszabadság. Teljes cikk...


A HRportal értékesítő munkatársat keres

10 éve Az egyik legolvasottabb szakmai portál, a HRportal.hu értékesítő munkatársat keres. Teljes cikk...


Állásinterjú állásközvetítő cégnél

11 éve Egy közvetítő állásinterjújára nehéz felkészülni, mert nem ismerjük a leendő munkáltatót. Valóban, ez a fajta interjú egy kicsit másfajta felkészülést igényel, és ehhez jó, ha megértjük, hogyan működik a közvetítői tevékenység, mik az ő érdekei, erről ír részletesen jobangel a HR Blogon. Teljes cikk...


Nem a coach hibája…

11 éve Nagyon sok lehetőség van arra, hogy a coaching folyamat félre csússzon. Ilyenkor elveszítjük az ügyfelet. Nem a coach hibája, de talán ő is tehet valamit ellene, vezeti le a folyamatot Von Bartheldné Ábri Judit executive coach a HR Blogon. Teljes cikk...


Kontinenseken át terjeszkedik a Graphisoft

11 éve Az ázsiai és dél-amerikai piacokra összpontosítva terjeszkedik tovább az épületinformációs modellező (BIM) ágazatban Európában és Japánban piacvezető Graphisoft. Teljes cikk...


Milyen célokat érdemes kitűzni egy coaching programmal?

11 éve Az első coaching programom előtt engem leginkább az a kérdés foglalkoztat, hogy reálisan milyen célokat érdemes kitűzni egy ilyen programmal összefüggésben. Milyen változásokat lehet elérni egy jól felépített, jól kivitelezett programmal? Teljes cikk...


130.000. ügyfelét köszöntötte a Budai Egészségközpont

11 éve Míg a 100.000. ügyfél eléréshez csaknem 10 évre volt szükség, addig alig másfél év alatt sikerült újabb 30.000 páciens bizalmát elnyerni, ez is mutatja, hogy magas szakmai színvonalú, korrekt, piaci alapon működő privát egészségügyi járóbeteg ellátásra nagy igény van ebben az országban - mondta el a vele készült interjúban Kiss András, a Budai Egészségközpont marketing és értékesítési igazgatója. Teljes cikk...


Értékesítők nagy mumusa - időpont egyeztetés

11 éve Érzékeny téma ez az értékesítők, tanácsadók között. Megfigyelhető, hogy bizony megoszlanak az emberek ezen a téren. Vannak, akiknek semmi gondjuk nincs azzal, hogy 10-15, akár több tárgyalást is beegyeztessenek minden héten, folyamatosan, de vannak olyanok is, akiknek rettentően hullámzik a tárgyalási száma és így a munkájuk intenzitása. Teljes cikk...


Japánban a vevő szinte birtokolja a gyártót

11 éve A japán alkalmazott úgy dolgozik, mint a magyar: hajnaltól késő estig és akár hétvégén is felveszi a kliensnek a telefont. Többek között ez is kiderült azon az üzleti beszélgetésen, melyet a brüsszeli központú Japan Consulting Office (JCO) és a Sűdy és Társa Kft. rendezett, áll a portálunkhoz eljuttatott sajtóközleményben. Teljes cikk...


Egy mosolynál nincs jobb üzlet

12 éve Ma már minden valamirevaló szolgáltató számára alapkövetelmény az ügyfelek nyitott, barátságos kiszolgálása, ám sajnos ez a gyakorlatban nem mindig megy gördülékenyen. Sarkalatos pont ilyen szempontból a panaszkezelés, aminek során sokszor még a legtürelmesebbeknek is csak kínmosolyra telik. A fancsali mosoly oka pedig sokszor csak a tanácstalanság, a panaszkezelés körülményes kezelése és az, hogy a front office dolgozónak felhatalmazása sincsen a panasz közvetlen kezelésére, írja a portálunkhoz érkezett sajtóközlemény. Teljes cikk...


Ezekre bankokra panaszkodtak a legtöbben

12 éve 2013 első negyedévében 17 százalékkal több panasz érkezett a pénzügyi felügyelethez, mint előző év végén. Az egy évvel korábbi időszakhoz viszonyítva azonban kevesebb volt már a gond. Teljes cikk...


A magyar vevőkiszolgálók még mindig nem mosolyognak eleget

12 éve Spanyolország az idei ügyfélkiszolgáló felmérés győztese, Magyarországon kevés a mosoly. Teljes cikk...


Tovább nőtt a SZÉP-kártya ügyfelek száma

13 éve Széchenyi Pihenő Kártyát (SZÉP-kártya) április elejéig 12.800 munkáltató 423 ezer dolgozója igényelt, a március 20-i adatokhoz képest az ügyfelek száma több mint 19 százalékkal nőtt. Teljes cikk...


Egységes ügyfélnyilvántartás a NAV-nál januártól

13 éve Elindult az egységes ügyfélnyilvántartás a Nemzeti Adó- és Vámhivatalnál (NAV) január 1-jével, elsődleges célja az ügyfelek adminisztrációs terheinek csökkentése, az adó- és vámeljárásokkal kapcsolatos ügyintézés egyszerűsítése - tette közzé a hatóság honlapján. Teljes cikk...


Hét tipp a sikeres üzleti kapcsolatépítéshez

14 éve A sikeres üzletemberek nem csak eladási céllal kommunikálnak a vásárló és partnerjelöltekkel. A marketing siker kulcsa, hogy a partnerek/jelöltek sűrűn és jó szívvel gondoljanak egy adott vállalkozásra. Ha ezt sikerül elérni, az megemeli a vállalkozás értékét és versenypiaci pozícióját. Az alábbiakban hét kapcsolatépítő stratégia olvasható, ami segíti vállalkozását ebben. Teljes cikk...


A céges ajándékok slágere idén a stressztréning

14 éve Az idei karácsonyi szezon ajándék slágere a tréning - viszik a cégek, mint a cukrot. Tény, hogy a karácsonyi céges ajándékok 70 százaléka - a kézhezvételt követő öt percen belül a szemétkosárban végzi - ez derült ki egy nemrégiben készült német felmérésből, melyről egy sajtóközlemény számol be. Teljes cikk...


Tanulható az érzelmeket kutató ügyfélkezelés

16 éve Habár a válság egyre nagyobb erőkkel tombol a kereskedelemben, a cégek többsége még mindig berögzült klisékkel válaszol a felmerülő ügyfélpanaszokra - ahelyett, hogy megvizsgálnák, melyek a leggyakoribb panaszok, és az ügyfelek, vásárlók milyen igényeket fogalmaznak meg, milyen kompenzációt igényelnek. Ebben nyújt segítséget a Victum Tanácsadó Iroda Tartalomelemzés módszere, illetve erre épülő képzése. Teljes cikk...


Ügyfélorientált munkatársak - ügyfélorientált vállalkozás

17 éve Szavak vagy valóság? Mit jelent a valódi ügyfél orientáltság? Milyen az ügyfélorientált vállalkozás, és miben jelentkezik ez? Vajon az Ön vállalkozása ezek közé tartozik? Teljes cikk...