kapubanner for mobile

33 cikk a(z) ügyfél címkével - 1. oldal

Mennyit keresnek a coachok? Mit várnak tőlük az ügyfelek? - az Országos Coaching kutatás friss eredményei

4 éve Továbbra is a nők vannak a coachok között többségben. Nőtt a vidéki szakemberek aránya, mert van rájuk fizetőképes kereslet. Ugyanakkor a jelentős többség nem csak a coachingból él. A koronavírus-járvány a szakma háromnegyedét hátrányosan érintette. A coachok átlagos óradíja közel 26 000 forint. Összefoglaltuk a 2020. évi Országos Coaching kutatás eredményeit. Teljes cikk...


Ügyfélszolgálati munkatárs

5 éve Az ügyfélszolgálati munkatárs alapvető feladata, hogy kezeli az ügyfelek megkereséseit, problémáit személyesen vagy egyéb kommunikációs csatornákon. Információt, tájékoztatást nyújt az adott cég termékei, szolgáltatásai kapcsán. Teljes cikk...


Értékesítési munkatárs

5 éve A feladat egyszerűnek tűnik: el kell adni. Azonban a helyzet ennél jóval összetettebb, hiszen meg kell találni a potenciális vevőt, rá kell vezetni, hogy neki épp az adott termékre, szolgáltatásra van szüksége, majd karbantartani vele hosszabb távon is a kapcsolatot, hogy ne csak egyszeri ügyfél legyen. Teljes cikk...


Ezeket kell átgondolni mielőtt valaki szabadúszó lesz

5 éve JobAngel a HRBlogon összefoglalta miket kell átgondolni, mielőtt valaki freelancer vagyis szabadúszó lesz. A felelősség nagyobb, mint amikor valaki alkalmazottként dolgozik, nincs szabadnap. Néha nemet kell mondani egy egy ügyfélnek, ismerni kell a határokat, nehogy kiégjen az ember. Teljes cikk...


A coaching jövője - a jövő coachingja

5 éve Technológia és ember. A humán tényező és AI (Mesterséges Intelligencia). Ennek a kettőnek a versenye - abból a szempontból, hogy ki vagy mi kerül a középpontba - és az összekapcsolódása lesz a jövő fő jellemzője. Itt nem az a kérdés, hogy ki kerekedik felül, hanem az, hogy egymásra támaszkodva, egymást kiegészítve hogyan tudnak egyenként és együttesen is érvényesülni: használni a technológiát, hogy támogassa az egyén fejlődését és kérni az embert, hogy tudásával és érzelmi töltetével fejlessze és tegye emberbarátabbá a technológiát. Teljes cikk...


Speciális HR igényekre egyedi szoftverfejlesztés! Olyan szoftvert keresnek, amelyben maradéktalanul megvalósul minden elvárásuk?

6 éve Naponta tapasztaljuk, hogy vállalatonként eltérő nyilvántartások, információigények, beszámolási kötelezettségek létezhetnek a HR területeken - írja az MTI. Teljes cikk...


Logisztikus

8 éve A logisztikus a vevői kérésekkel, megrendelésekkel foglalkozik, kapcsolatot tart az ügyfelekkel és követi megrendeléseiket a vállalatirányítási rendszerben. Teljes cikk...


Mi alapján választunk ügyvédet?

9 éve Az ügyvédi munka ugyanolyan bizalmi kapcsolatot feltételez, mintha egy orvossal vagy egy építésszel konzultálnánk. Az életünk egy részét bízzuk rájuk, akár az egészségünkről, a lakóhelyünkről vagy ügyvédek esetében mindennapjaink egy fontos eleméről legyen szó. De mi alapján bízzuk valakire az életünk egy részét? Teljes cikk...


Hibát követnek el a magyar vállalkozók

9 éve A magyar kkv-k vezetőjének kétharmada árbevétel növelésre, több ügyfélre vágyik - derült ki az Együttműködő Vállalkozók Szervezetének (EVSZ) nyári felméréséből. Azzal azonban, ami közelebb vinné a cégvezetőket a céljuk eléréséhez, mint például az üzleti (marketing) tudás, a fejlesztés és a kapcsolatok bővítése, már kevésbé foglalkoznak. Teljes cikk...


Problémás ügyfelek és időhiány okozzák a stresszt

9 éve A problémás ügyfelekkel történő munkavégzés okozza a legtöbb stresszt a magyar munkahelyeken – derült ki az Európai Munkavédelmi Ügynökség (EU-OSHA) által végzett uniós kutatásból. A dobogóra emellett az időhiány került és az, hogy nincs befolyásunk a saját munkánkra. Teljes cikk...


Variációk álommunkára

9 éve Éreztem, ahogy a pánik eluralkodik rajtam. Hetek óta pörögtek a gondolataim, hogy mi a válasz, de nem tudtam. Újra és újra ugyanaz a kérdés dübörgött a fejemben. Ha én nem utazásszervező vagyok, akkor mi? Mi történik, ha az ember váratlan irányváltoztatásra kényszerül, akár elhagyni a szakmáját? Erről ír az Álommunkaprojekt a HR blogon. Teljes cikk...


Hackertámadás esetén is büntethetik az adatkezelőt

9 éve Néhány évvel az információs önrendelkezési jogról és az információszabadságról szóló 2011. évi CXII. törvény (a továbbiakban: Infotörvény) 2012. januári hatálybalépését követően, kialakulni látszanak a Nemzeti Adatvédelmi és Információs Hatóság (NAIH) bírságolási gyakorlatának alapjai. Mindezek alapján a hatósági jogalkalmazás szigorodása figyelhető meg. Teljes cikk...


Mennyire nehéz az ügyfélszolgálatos élete?

9 éve Az ügyfélnek mindig igaza van, az ügyfélszolgálatosnak azonban ehhez nem mindig könnyű jó képet vágni. Mi minden járhat a számunkra láthatatlan fejekben. Ezt gyűjtötte össze a Tízdolog. Teljes cikk...


Vezetőképzés a Generalinál

9 éve A cég értékesítési vezetőképző programot indít, hogy alapos felkészítést követően a szakma presztízsét és az ügyfelek elégedettségét növelő, új vezetői kört képezzen. Teljes cikk...


Kreatív HR-eszközökkel az elégedett ügyfélért

9 éve Elégedettek a wellness és televíziós szolgáltatók, a légitársaságok, webáruházak ügyfelei, nem úgy, mint az áramszolgáltatók, a vezetékes telefonszolgáltatók, vagy egyes kiskereskedelmi láncok vevői - derült ki a Develor 2. Országos Ügyfélélmény Kutatásából. A magyar felmérés alapján a K&H Banknál és a Vodafone-nál a legjobb ma ügyfélnek lenni, a brit cégeket humán oldalról vizsgáló Harvard Business Review felmérésén azonban épp a távközlés szerepelt le. Egy biztos: a kimagasló ügyfélélmény biztosításához elkötelezett, motivált munkatársakra és a megfelelő légkört teremtő, elvárásokat definiáló vezetőkre, újszerű, kreatív HR-eszközökre van szükség – mondta portálunknak Németh Balázs, a K&H HR és Stratégia Management Igazgatóság vezetője és Szabó Csaba, DEVELOR Tanácsadó Zrt., vezérigazgatója. Teljes cikk...


A soha ki nem fáradó, tökéletes munkaerő

9 éve Nem más, mint egy robot, aki hamarosan munkába áll egy tokiói bankban. Felismeri az ügyfelek szándékát és végtelen türelemmel segít, írja a Népszabadság. Teljes cikk...


A HRportal értékesítő munkatársat keres

9 éve Az egyik legolvasottabb szakmai portál, a HRportal.hu értékesítő munkatársat keres. Teljes cikk...


Állásinterjú állásközvetítő cégnél

9 éve Egy közvetítő állásinterjújára nehéz felkészülni, mert nem ismerjük a leendő munkáltatót. Valóban, ez a fajta interjú egy kicsit másfajta felkészülést igényel, és ehhez jó, ha megértjük, hogyan működik a közvetítői tevékenység, mik az ő érdekei, erről ír részletesen jobangel a HR Blogon. Teljes cikk...


Nem a coach hibája…

10 éve Nagyon sok lehetőség van arra, hogy a coaching folyamat félre csússzon. Ilyenkor elveszítjük az ügyfelet. Nem a coach hibája, de talán ő is tehet valamit ellene, vezeti le a folyamatot Von Bartheldné Ábri Judit executive coach a HR Blogon. Teljes cikk...


Kontinenseken át terjeszkedik a Graphisoft

10 éve Az ázsiai és dél-amerikai piacokra összpontosítva terjeszkedik tovább az épületinformációs modellező (BIM) ágazatban Európában és Japánban piacvezető Graphisoft. Teljes cikk...


/cimkek/ugyfel.html