Megjelent: 7 éve

Egy kézfogás megpecsételhet egy üzleti kapcsolatot?

Két üzletember között történő kézfogás, vagy szóbeli megállapodás, már egyáltalán nem szokás a mai világban. Az ipari cégek között nem ez a megszokott, hiszen mindenki ismer legalább egy olyan céget, ahol a szóbeli megállapodás után mégsem történt kifizetés, vagy egy-egy munkafolyamat befejezése, elvégzése.

Ennek a „bevett” gyakorlatnak szöges ellentéte Mihalcsik László, az Indi Europa Kft. vezetője, aki idén elnyerte az Üzleti Megbízhatóság Fődíját. Ő még mindig hisz az úgynevezett gentleman agreement-ben, amikor elég egy kézfogás és nem kell különböző papírokat kiállítanunk, hogy valóban megtörténjen az, amit esetleg egy asztalnál megbeszéltünk.

Ezért a hozzáállásáért is kapta a legtöbb szavazatot idén, így ő lett az Üzleti Megbízhatóság Fődíjasa. Rajta kívül még három kiváló cégvezető kapott Üzleti Megbízhatóság Díjat, május 30-án az Üzleti Randi Klub jubileumi Országos Találkozóján.

A klub a díjat 2011-ben alapította azzal a céllal, hogy felhívja a figyelmet az üzleti kapcsolatok és az üzleti partnerek közötti bizalom fontosságára és értékére.

Ma már egyre inkább igaz az, hogy a megbízhatóság olyan versenyelőny egy cég számára, amely hosszú távra biztosíthatja jövőjét, fejlődését, és amelyre érdemes alapozni.

Idén összesen 24 cégvezetőre érkezett jelölés. A jelöltek közül minden évben a legtöbb szavazattal rendelkező 5 üzletember kapja meg a díjat. A fődíjat az nyeri el, aki nem csak megbízható, hanem ajánlásokkal, információkkal önzetlenül segíti a többi klubtagot - mondta Vereb István a Klub alapítója.

2013-ben Üzleti Megbízhatóság díjban részesült: Haiman Zsuzsa a Quality Line Kft. ügyvezetője, Kis Sándor a Műanyag nyílászáró Szerviz Bt. ügyvezetője és Sörös Géza a Costella Követeléskezelő Kft. ügyvezetője.

Üzleti Megbízhatóság fődíját kapta: Mihalcsik László, az Indi Europa Kft. vezetője.
  • 2019.12.18CAFETERIA 2020. Előadók: Fata László, cafeteria szakértő, Cafeteria Trend Kopányiné Mészáros Edda, tájékoztatási kiemelt szakreferens, NAV Nádudvari Éva, senior szolgáltatás manager, NEXON Marusinecz Tamás, vezérigazgató, Allianz Foglalkoztatói Nyugdíjszolgáltató Zrt. Részletek Jegyek
  • 2020.01.18 ICF akkreditált Jungiánus coach féléves továbbképzés Magyarországon először a nemzetközileg sikeres Jungian Coaching School továbbképzése, ami ICF krediteket ad, 2020 januártól júiusig, havonta egy hétvégén. Részletek Jegyek
  • 2020.01.22Változásmenedzsment képzés Cél a szervezet változáskezelési képességének fejlesztése. A változási folyamat és a változás összetevőinek a megértése. Az egyének változáskezelési képességének fejlesztése konkrét gyakorlatokon keresztül. A változási programok kritikus sikertényezőinek megismerése. Részletek Jegyek
Follow hrportal_hu on Twitter