Megjelent: 12 éve

Invitel az üzleti szféra legjobbja

A 2007 őszén megújult Invitel márka idén júliusban elnyerte a "Business Superbrands 2008" megtisztelő címet.

A 2007 őszén megújult Invitel márka idén júliusban elnyerte a Business Superbrands 2008 megtisztelő címet. Független kutatások igazolják, hogy az Invitel márka az üzleti partnerek szemében egyet jelent a dinamikus, rugalmas szolgáltatóval, és hogy a szerződő vállalatok a megbízható partnerséget tartják az Invitel legfőbb erényének. Az elmúlt években az Invitel komoly tapasztalatot szerzett az üzleti szektorban több mint ötvenezer kis- és középvállalkozás teljes körű telekommunikációs partnereként. Az üzleti partnerséget minden egyes vállalkozás esetében dedikált ügyfélmenedzserek biztosítják, a cégek adat és szerverbiztonságára 24 órás Helpdesk vigyáz. Partnereinek kiszolgálását az Invitel mindig az ügyfél igényeit szem előtt tartva végzi: testhezálló, egyedi megoldásokat szállít, legyen szó akár hang- adat- vagy internet alapú telekommunikációs kérdésekről.

A díj

A Brand Council által létrehozott Superbrands a világ legjelentősebb márkaépítési rendszere, mely több mint 80 országban azonos ismérvek alapján független és önkéntes szakértői bizottság szavazatai alapján díjazza a vezető márkákat. 2008-tól Magyarországon külön programként szerepel a B2B szektor legkiválóbbjainak, a cégeket és vállalkozásokat kiszolgáló Business Superbrand-eknek a díjazása. A Business Superbrands célja megtalálni a vezető B2B márkákat, és azokra irányítani a figyelmet, amelyek a legkiemelkedőbb teljesítményt nyújtják az üzleti szegmensen belül.

A kiválasztás menete

Önkéntes szakértői bizottság - üzleti szférát jól ismerő, neves és elismert szakemberek - döntenek arról, hogy a Magyarországon bejegyzett 400 000 működő vállalkozás szűrését követően a 3000 márkát tartalmazó lista alapján melyek hazánk legkiválóbb üzleti márkái 2008-ban. Az értékelés elvei a következők:

"Business Superbrand az a márka, amely saját területén kitűnő hírnevet szerzett. A márkához kapcsolt értékek olyan érzelmi és/vagy kézzelfogható előnyöket nyújtanak, amelyeket az üzleti szféra szereplői elvárnak, elismernek és amiért megbíznak benne. Egy Business Superbrand a minőséget, megbízhatóságot és kiválóságot képviseli."
  • 2020.06.16Gyakorlatban startol az új Tbj 2020. július 1-jétől már a mindennapos munka során alkalmazni kell a bérszámfejtés, járulékmegállapítás és az egészségbiztosítás pénzbeli ellátásainak megállapítása során is. Elméletben már sokat tudunk róla, de mi a helyzet a gyakorlati oldalon? Részletek Jegyek
  • 2020.08.30Sämling Solution most induló online nyílt képzései! Összes képzésünk elérhető online, professzionális csapatunk profi megoldásokkal a megszokott színvonalon a következő képzéseket ajánlja figyelmébe: Virtuális csapatok menedzselése, Practical Task&Project menedzsment, Hogyan oktassunk online, Kreatív problémamegoldás, Megtartó erőim a változó időkben, Reziliencia,Virtuális interjútechnika Részletek Jegyek
Follow hrportal_hu on Twitter
További cikkek
Ismét kényszerszabadságol a romániai Dacia

Ismét kényszerszabadságra küldi 1100 dolgozóját júniusban a francia Renault tulajdonában levő romániai Dacia gépkocsigyár, mivel az alacsony... Teljes cikk

Végre egy jó hír: a Volánbusznál növelték a létszámot

A Volánbuszhoz áprilisban és májusban összesen 280 új munkavállaló csatlakozott, ezen belül az autóbusz-vezetők létszáma 166-tal emelkedett -... Teljes cikk

Munkahelyeket hoz létre a Royal Traktor Pápán

Húsz munkahelyet hoz létre a Royal Traktor Zrt. pápai telephelyén, ahol értékesítési képzéseket is tartanak majd. Teljes cikk