Megjelent: 12 éve

Invitel az üzleti szféra legjobbja

A 2007 őszén megújult Invitel márka idén júliusban elnyerte a "Business Superbrands 2008" megtisztelő címet.

A 2007 őszén megújult Invitel márka idén júliusban elnyerte a Business Superbrands 2008 megtisztelő címet. Független kutatások igazolják, hogy az Invitel márka az üzleti partnerek szemében egyet jelent a dinamikus, rugalmas szolgáltatóval, és hogy a szerződő vállalatok a megbízható partnerséget tartják az Invitel legfőbb erényének. Az elmúlt években az Invitel komoly tapasztalatot szerzett az üzleti szektorban több mint ötvenezer kis- és középvállalkozás teljes körű telekommunikációs partnereként. Az üzleti partnerséget minden egyes vállalkozás esetében dedikált ügyfélmenedzserek biztosítják, a cégek adat és szerverbiztonságára 24 órás Helpdesk vigyáz. Partnereinek kiszolgálását az Invitel mindig az ügyfél igényeit szem előtt tartva végzi: testhezálló, egyedi megoldásokat szállít, legyen szó akár hang- adat- vagy internet alapú telekommunikációs kérdésekről.


A díj



A Brand Council által létrehozott Superbrands a világ legjelentősebb márkaépítési rendszere, mely több mint 80 országban azonos ismérvek alapján független és önkéntes szakértői bizottság szavazatai alapján díjazza a vezető márkákat. 2008-tól Magyarországon külön programként szerepel a B2B szektor legkiválóbbjainak, a cégeket és vállalkozásokat kiszolgáló Business Superbrand-eknek a díjazása. A Business Superbrands célja megtalálni a vezető B2B márkákat, és azokra irányítani a figyelmet, amelyek a legkiemelkedőbb teljesítményt nyújtják az üzleti szegmensen belül.


A kiválasztás menete



Önkéntes szakértői bizottság - üzleti szférát jól ismerő, neves és elismert szakemberek - döntenek arról, hogy a Magyarországon bejegyzett 400 000 működő vállalkozás szűrését követően a 3000 márkát tartalmazó lista alapján melyek hazánk legkiválóbb üzleti márkái 2008-ban. Az értékelés elvei a következők:

"Business Superbrand az a márka, amely saját területén kitűnő hírnevet szerzett. A márkához kapcsolt értékek olyan érzelmi és/vagy kézzelfogható előnyöket nyújtanak, amelyeket az üzleti szféra szereplői elvárnak, elismernek és amiért megbíznak benne. Egy Business Superbrand a minőséget, megbízhatóságot és kiválóságot képviseli."
  • 2020.10.06Vigyázz, jönnek az ellenőrök! Az ellenőrzésektől mindenki tart. Sok esetben azonban nem könnyű magunkat kiismerni a jogszabályok és az ellenőrzési folyamatok útvesztőjében. Ebben az eligazodásban szeretnénk segíteni olyan szakértőkkel, akik az ellenőrzések napi gyakorlatára látnak rá. Részletek Jegyek
  • 2020.10.16XIII. LEAN FÓRUM - KONFERENCIA A Fórum fókuszai: Lean Vezetés - Lean coaching Ipar 4.0. és a Lean a gyakorlatban Lean Quality – Lean Six Sigma Lean Office - Folyamatfejlesztés Részletek Jegyek
  • 2020.10.22 HR folyamatok/HR kommunikáció/Változásmenedzsment A képzésen összefoglaljuk és rendszerbe helyezzük a HR folyamatokat, megismerkedünk a HR kommunikáció szerepével és témaköreivel, valamint megtudjuk, mit jelent a változásmenedzsment. Kiknek ajánljuk? A képzést azoknak ajánljuk, akik szeretnének fejleszteni a belső kommunikáción, illetve a változások menedzselését hatékonyabbá szeretnék tenni. Részletek Jegyek
Follow hrportal_hu on Twitter
További cikkek
Így nő egy 30 fős elemzőközpont csaknem hetvenszeresére

A Morgan Stanley budapesti irodája, amely az elmúlt 14 évben 30 fősről 2000 embert foglalkoztató globális központtá nőtt, idén is folytatja a... Teljes cikk

Rabok is gyártják majd a MÁV-dolgozók cipőit

Egy 40 fogvatartottat is foglalkoztató cég nyerte a MÁV Szolgáltató Központ Zrt. mintegy 42 ezer munkavédelmi és egyéb lábbeli gyártására kiírt tenderét. Teljes cikk

Az Apple sosem tér vissza a járvány előtti munkarendhez

Tim Cook, az Apple vezérigazgatója szerint a home office hatására hosszú távon is új munkavégzési szokások maradnak fenn a cégnél. Jelenleg az... Teljes cikk