Megjelent: 17 éve

Invitel az üzleti szféra legjobbja

A 2007 őszén megújult Invitel márka idén júliusban elnyerte a "Business Superbrands 2008" megtisztelő címet.

A 2007 őszén megújult Invitel márka idén júliusban elnyerte a Business Superbrands 2008 megtisztelő címet. Független kutatások igazolják, hogy az Invitel márka az üzleti partnerek szemében egyet jelent a dinamikus, rugalmas szolgáltatóval, és hogy a szerződő vállalatok a megbízható partnerséget tartják az Invitel legfőbb erényének. Az elmúlt években az Invitel komoly tapasztalatot szerzett az üzleti szektorban több mint ötvenezer kis- és középvállalkozás teljes körű telekommunikációs partnereként. Az üzleti partnerséget minden egyes vállalkozás esetében dedikált ügyfélmenedzserek biztosítják, a cégek adat és szerverbiztonságára 24 órás Helpdesk vigyáz. Partnereinek kiszolgálását az Invitel mindig az ügyfél igényeit szem előtt tartva végzi: testhezálló, egyedi megoldásokat szállít, legyen szó akár hang- adat- vagy internet alapú telekommunikációs kérdésekről.


A díj



A Brand Council által létrehozott Superbrands a világ legjelentősebb márkaépítési rendszere, mely több mint 80 országban azonos ismérvek alapján független és önkéntes szakértői bizottság szavazatai alapján díjazza a vezető márkákat. 2008-tól Magyarországon külön programként szerepel a B2B szektor legkiválóbbjainak, a cégeket és vállalkozásokat kiszolgáló Business Superbrand-eknek a díjazása. A Business Superbrands célja megtalálni a vezető B2B márkákat, és azokra irányítani a figyelmet, amelyek a legkiemelkedőbb teljesítményt nyújtják az üzleti szegmensen belül.


A kiválasztás menete



Önkéntes szakértői bizottság - üzleti szférát jól ismerő, neves és elismert szakemberek - döntenek arról, hogy a Magyarországon bejegyzett 400 000 működő vállalkozás szűrését követően a 3000 márkát tartalmazó lista alapján melyek hazánk legkiválóbb üzleti márkái 2008-ban. Az értékelés elvei a következők:

"Business Superbrand az a márka, amely saját területén kitűnő hírnevet szerzett. A márkához kapcsolt értékek olyan érzelmi és/vagy kézzelfogható előnyöket nyújtanak, amelyeket az üzleti szféra szereplői elvárnak, elismernek és amiért megbíznak benne. Egy Business Superbrand a minőséget, megbízhatóságot és kiválóságot képviseli."
  • 2025.09.25recruiTECH BLUE konferencia A BLUE konferencia azoknak a kékgalléros toborzásban és foglalkoztatásban érintett HR vezetőknek, toborzási szakembereknek szól, akik napi szinten küzdenek a céljaikért a munkaerőpiacon. Gyere el és tanuljuk, fejlődjünk közösen!info button Részletek ticket button Jegyek
  • 2025.10.01HVG Állásbörze 2025 Toborozz országosan 3 nap alatt - online, foglalj virtuális standot!info button Részletek ticket button Jegyek
  • 2025.10.14Műegyetemi Állásbörze A Műegyetemi Állásbörze Budapest legnagyobb és legrangosabb álláskereső rendezvénye. 1995 óta képez hidat a munkaadók és potenciális munkavállalóik között. Rendezvényről rendezvényre több újítással, színesebb programokkal, felméréssel és számos csatornával is találkozhatnak az érdeklődők.info button Részletek ticket button Jegyek
  • 2025.10.21Pannon Állásbörze 2025. A Pannon Állásbörze – ahol a jövő szakemberei és a legjobb munkaadók találkoznakinfo button Részletek ticket button Jegyek
További cikkek
Új otthont kap a Medve sajt – 160 munkahely szűnik meg Répcelakon

Átszervezi magyarországi működését a Savencia Fromage & Dairy Hungary Zrt. (korábban Pannontej), amelynek keretében Répcelakon bezárja... Teljes cikk

2030-ig ötmillió robotot gyártanak le, amelyek átvehetik a házimunkát és az ipari feladatokat

A Neura Robotics, Európa egyik vezető humanoid robotikai vállalata, 2030-ig ötmillió robot legyártását tervezi, amelyek a házimunkától az ipari... Teljes cikk

620 új munkahely Komáromban – ez csak a jéghegy csúcsa?

Komáromban 620 új munkahely jön létre a BYD legújabb, 32 milliárd forintos beruházásával – de a számok mögött sokkal többről van szó. A kínai... Teljes cikk