Megjelent: 14 éve

Kibővül a Magyar Public Relations Szövetség CSR média pályázata

Kibővül a Magyar Public Relations Szövetség által az újságírók számára kiírt CSR Média pályázat. Az Egészséges Településekért Alapítvány a kistelepüléseken működő sajtótermékek számára ajánlott fel díjakat - áll a lapunknak eljuttatott közleményben.

Az MPRSZ által meghirdetett pályázat célja a vállalatok társadalmi felelősségvállalásáról (CSR) szóló értékes híradások ösztönzése, a CSR médiajelenlétének, a felelősen példamutató vállalati magatartás sajtóvisszhangjának erősítése és a pozitív példák bemutatása mind a sajtó képviselői, mind a nagyközönség és a vállalkozások számára is.

A négy kategóriában (televízió, rádió, online, nyomtatott) meghirdetett, kategóriánként kétszer 200 ezer forint értékű pályázatra a magyarországi írott, elektronikus vagy hírügynökségi / online sajtóban 2008. január 1. és december 1. között megjelent publikációval, riporttal, illetve cikksorozattal, riportsorozattal, valamint dokumentumfilmmel pályázhat minden Magyarországon működő médium - illetőleg bármely médium javasolhatja újságírójának produktumát.

Az Egészséges Településekért Alapítvány által felajánlott egyenként 70 ezer forintos díjakra az 5000 fő alatti településeken megjelenő 2000 példányszám alatti sajtóorgánumban közzétett írásokkal, illetve helyi televízió- és rádiócsatornák által közzétett híradásokkal lehet pályázni.

A beérkezett pályaműveket a Magyar Public Relations Szövetség ez irányú felhívására jelentkező PR-ügynökségek vezetőiből, illetve az általuk delegált képviselőkből szervezett Előzsűri értékeli és tesz ajánlást a helyezésekre, majd ezt figyelembe véve a végső döntést a Bíráló Bizottság hozza meg.

A bíráló bizottság tagjai:

  • Dr. Szeles Péter - MPRSZ
  • Lakatos Zsófia - MPRSZ
  • Ligeti György - Kurt Lewin Alapítvány
  • Kulcsár Péter - VTMSZ elnökségi tagja
  • Szobolits Andrea - ENSZ Menekültügyi Főbiztosságának sajtószóvivője
  • Kriza Máté - Magyarországi Üzleti Tanács a Fenntartható Fejlődésért alapító-igazgatója
  • Tringer Ágoston - MVM kommunikációs igazgatója
  • Pintér Judit - SzMM szakmai főtanácsadó

    A CSR Média Pályázat támogatója a Pannon GSM Távközlési Zrt. A pályázati kiírás illetve a Kistelepülési CSR Média Pályázat letölthető a Magyar Public Relations Szövetség honlapjáról. A pályázatokat a Szövetség a [email protected] címre várja 2008. december 15-ig.

    További információ: [email protected]
    • 2023.02.16Lean black belt képzés A képzés során a résztvevő megismerhetik azokat a haladó és új lean módszereket, illetve az Ipar 4.0-hoz kapcsolódó fejlesztéseket, amelyek ráépülnek és kiegészítik a korábbi lean ismereteiket, ezzel szélesebb körben tudják a szervezetüknél folyó lean bevezetést támogatni. Részletek Jegyek
    • 2023.02.16CX-Ray elégedettségfelmérés online workshop A munkahelyi hatékonyság az elégedett kollégákkal kezdődik! Skálázható, szűrhető eredmények - tudd meg, munkatársaid szerint, mik a valóban égető problémák! Részletek Jegyek
    • 2023.02.23CX-Ray teljesítményértékelés online workshop Miért fontos a TÉR? Az egyértelmű egyéni és csapat célok és a folyamatos visszajelzés az elkötelezettséget és motivációt kiemelten meghatározó tényezők. Részletek Jegyek
    • 2023.03.22recruiTECH konferencia A recruiTECH elsősorban HR vezetőknek, toborzóknak, toborzási vezetőknek, employer branding specialistáknak és learning & development szakembereknek szól, akik napi szinten küzdenek a toborzási céljaikért a munkaerőpiacon, akik keresik az új megoldásokat, melyek segítségével hatékonyabbá tehetik vállalatuk tevékenységét. Részletek Jegyek
    További cikkek
    Megkezdték a bértárgyalásokat az Audi Hungariánál

    Lezárult a bértárgyalás első fordulója, ahol az Audi Hungária Független Szakszervezet tárgyaló delegációja átadta a munkavállalói oldal... Teljes cikk

    Újabb húsz vállalkozás elindítását támogatja a Start-program

    A programra 18 és 35 év közötti fiatalok jelentkezhetnek, a kiválasztott ötletek gazdái egyenként hárommillió forintos kezdőtőkét nyernek el. Teljes cikk

    A következő fél évben az állami fizeti ki a Dunaferr dolgozóinak bérét

    A cél, hogy a hat hónap letelte után stabil működést biztosító tulajdonosa lehessen a vállalatnak. Teljes cikk