7 cikk a(z) Magyar Public Relations Szövetség címkével:

Employer Branding Award 2018

12 hónapja A Magyar Public Relations Szövetség (MPRSZ) negyedik alkalommal hirdeti meg az Employer Branding Awardot. A pályázat egyedülálló, mert a legjobb hazai munkáltatói márkaépítési gyakorlatokat jutalmazza és mutatja be a szakmai közönségnek - írják sajtóközleményükben. Teljes cikk...


Employer Branding Award 2017

2 éve A Magyar Public Relations Szövetség (MPRSZ) Employer Branding Tagozata a hazai munkáltatói márkaépítés izgalmas és új szakterületének hazai intézményi formálója, továbbá az Employer Branding Award létrehozója. Az MPRSZ harmadik alkalommal hirdeti meg az Employer Branding Awardot. Teljes cikk...


Januárra tolták ki az Employer Branding Award pályázatok leadási határidejét

3 éve A pályázat beadási határidejét 2017. január 16., 11.00-ra módosult - írta közleményében a Magyar Public Relations Szövetség Employer Branding Tagozata. Teljes cikk...


Megalakult az MPRSZ Employer Branding tagozata

4 éve Hazánkban is egyre több közepes és nagyvállalat ismeri fel a munkáltatói márkaépítésben rejlő lehetőségeket. Annak érdekében, hogy ez a speciális szakterület minél több figyelmet és publicitást kapjon, az Magyar Public Relations Szövetség (MPRSZ) elnöksége döntött az Employer Branding tagozat létrehozásáról. Teljes cikk...


Lakatos Zsófia a pr-szövetség elnöke

6 éve Lakatos Zsófiát, a Hill+Knowlton Strategies ügyvezetőjét választotta elnökéül a Magyar Public Relations Szövetség (MPRSZ) közgyűlése. A tízfős elnökség tagjai közül mindössze négyen töltöttek be funkciót a korábbi ciklusban is, hatan pedig teljesen újak - írja a Kreatív Online. Teljes cikk...


Kibővül a Magyar Public Relations Szövetség CSR média pályázata

11 éve Kibővül a Magyar Public Relations Szövetség által az újságírók számára kiírt CSR Média pályázat. Az Egészséges Településekért Alapítvány a kistelepüléseken működő sajtótermékek számára ajánlott fel díjakat - áll a lapunknak eljuttatott közleményben. Teljes cikk...


Tíz vállalat nyert a CSR Best Practice 2007 pályázaton

11 éve Tíz vállalat nyert jogot arra, hogy bekerüljön a Magyar Public Relations Szövetség "CSR Best Practice 2007" című kiadványába, amely a leginkább példamutató vállalati felelősségvállalás hazai gyakorlatait gyűjti csokorba. A kiadvány a tavalyi sikeres pályázat folytatása, ám idén szigorúbb kritériumoknak kellett megfelelniük az eredménnyel pályázóknak. Teljes cikk...