40 cikk a(z) PR címkével:

Viharkárok: a beázástól, a villámcsapástól és a jégveréstől tartunk leginkább

1 éve Videós kárrendezéssel gyorsítja folyamatait az Union Biztosító Teljes cikk...


Online eszközökkel a HR sikereiért?! Most akkor marketinges vagy, vagy HR-es?

1 éve Van employer branding stratégája a cégnek, ahol dolgozik? Meghatározták már a vállalati Facebook oldal kommunikációs irányait? Van saját karrieroldaluk, amit rendszeresen látnák el újabb és újabb tartalmakkal? A marketing és HR között gördülékeny kommunikáció és szerep leosztás alakult ki a munkáltatói márkaépítést célzó kampányok hatékony menedzselése érdekében? Nem? Akkor van egy jó és egy rossz hírünk. Teljes cikk...


Egy cég kapta az összes állami PR-munkát

1 éve Egyetemek, légiirányítók, a MÁV és a Puskás Stadion kommunikációs feladatait is ugyanaz a reklámügynökség végezheti el, miután teljesen monopolizálódott az állami kommunikációs közbeszerzések piaca: két korábbi, kormány által preferáltcég pixisből való kiejtése után a PR-feladatok elvégzésére egyetlen céget talál alkalmasnak az állam. Teljes cikk...


Házon belülről érkezik az Avantgarde új PR igazgatója

2 éve PR igazgatóként irányítja tovább Tengelits András az Avantgarde account csapatának munkáját - írják sajtóközleményükben. Teljes cikk...


Hogyan induljon el egy pályakezdő a kommunikációs szakmában?

3 éve Milyen tudás és képességek jelentenek előnyt az új munkaerő kiválasztásánál? - tették fel a kérdést kommunikációs szakembereknek az Independent Media Center által szervezett kerekasztal beszélgetésen, amelyről a media20.blog.hu számolt be. Teljes cikk...


Új operatív igazgató az LWp Kommunikáció élén

4 éve Tóth Veronika operatív igazgatóként csatlakozott az LWp Kommunikáció csapatához. Az új vezető feladata az ügynökség szakmai és operatív irányítása lesz. Az ügynökség új vezetője, az AVON vállalatától érkezik, ahol régiós vezetőként irányította négy ország marketingkommunikációs csapatát. Teljes cikk...


Columbo módszereivel kell toborozni

5 éve A toborzás nem más mint PR, és olyan nincs, hogy nincs jelölt. Ezzel a két megállapítással, valamint a cím kijelentésével lehetne talán összegezni Tokár Péter, a Tesk ügyvezetőjének a tökéletes toborzásról és kiválasztásról szóló előadását. Elmúltak azok az idők, amikor egy, az újságban elhelyezett álláshirdetéssel meg lehetett találni a kívánt munkaerőt. Ma már a vállalatnak önmagát kell népszerűsíteni és nyomozókat megszégyenítő eszközökkel kell felkutatnia a megfelelő jelentkezőket. De vajon hogyan? Teljes cikk...


Jön a Nemzeti Kommunikációs Hivatal

5 éve Október 10-én indul a Nemzeti Kommunikációs Hivatal, amellyel központosítják az állami szervek kommunikációs, pr- és reklámfeladatait. Teljes cikk...


Gyakornoki programot indít a MAKSZ PR-szekciója

5 éve Tantermi képzést, mentori segítséget és az ügyfélkapcsolati munkában való részvételt ígér a leendő gyakornokoknak öt nagy kommunikációs ügynökség. Közleményük szerint a minőségi utánpótlás-nevelést szeretnék elősegíteni. Teljes cikk...


Központi kommunikációs hivatalt hoz létre a kormány

5 éve Az egységes, koordinált kormányzati kommunikáció érdekében központi kommunikációs hivatalt hoz létre a kormány. Az erről szóló kormányhatározat a Magyar Közlöny legfrissebb, pénteki számában jelent meg. Teljes cikk...


Így használjuk ki az ajánlás erejét

5 éve Van egy magyar mondás, mely szerint az öndicséret büdös – hagyjuk inkább, hogy mások ecseteljék, milyen jók vagyunk abban, amit csinálunk. Szakértőnk segít, hogy használjuk a referenciákat az online kommunikációban. Teljes cikk...


Még jelentkezhetnek az Európai Helyes Gyakorlat díjra

5 éve A vállalatok szeptember 12-éig jelentkezhetnek az Európai Helyes Gyakorlat díjra, amelyet a munkavédelmi szempontból példamutató cégek nyerhetnek el. Teljes cikk...


Új kommunikációs vezető az Avonnál

5 éve Végh-Kósa Anita 2014 májusától PR & Advertising Specialist-ként csatlakozott az Avon Magyarország csapatához. A kommunikációs szakember felelősségi körébe tartozik majd vállalat pr feladatainak irányítása, szorosan együttműködve a helyi ügynökségekkel – írja a cég közleménye. Teljes cikk...


Új marketing-, pr- és kommunikációs vezető a Nemzeti Agrárgazdasági Kamara élén

6 éve Január végétől Fekete Zsanett tölti be a szervezeti átalakítást követően létrehozott Marketing-, PR- és Kommunikációs Igazgatóság vezetői pozícióját a Nemzeti Agrárgazdasági Kamaránál (NAK). Teljes cikk...


A Vaterától érkezett az Pole Position új vezetője

6 éve Komplex kommunikációs kampányokkal kívánja mostantól kiszolgálni ügyfeleit a Pole Position International digitális ügynökség, ezért idén már PR szolgáltatást is kínálnak ügyfeleiknek. Az újonnan alakult divíziót az eddig a Vatera (Allegro Group) PR-kommunikációs feladatait ellátó Bakonyi Attila vezeti majd – áll a cég közleményében. Teljes cikk...


Alig ajándékoznak a cégek

6 éve Erősen visszaestek az ajándékozásban érdekelt vállalatok karácsonyi megrendelései, és kisebb összegűek is lettek: a megkeresett cégek alig ötöde ajándékoz karácsonykor, míg 10 éve még kétszer ennyi cég költött reklámajándékra. Teljes cikk...


Új operatív igazgató a Young and Partnersnél

6 éve Benyó Zsuzsannát nevezték ki a Young and Partners kommunikációs ügynökség operatív vezetőjévé szeptembertől - tudtuk meg a cég a lapunkhoz eljuttatott sajtóközleményéből. Teljes cikk...


Belső kommunikáció - a kedves mostohagyerek

6 éve A belső kommunikáció ma is mostohagyerek. Egyes vállalatoknál a HR-hez tartozik, másutt a vállalati kommunikáció része, nincs valódi otthona. Egyáltalán szempont-e, hogy hol a helye, amikor stratégiai szinten van rá szükség? Cikkünkből kiderül, milyen változást hoztak ebből a szempontból az elmúlt évek, és mire kell figyelnie, hogyan kell fejlődnie a cégeknek. Teljes cikk...


PR kutató központ jön létre

6 éve Ma már egyre több vállalkozás ismeri fel a jó hírnév védelmét és a társadalmi kapcsolatok erősítését szolgáló szervezett kommunikációs tevékenység, a pr jelentőségét. Éppen ezért jön létre a Public Relations Kutató- és Szolgáltató Központ, áll a központot létrehozó cég közleményében. Teljes cikk...


Sokat keresnek a kommentek törlésére specializálódott cégek

8 éve Számos online PR-cég jelentős összegeket hajt be abból Kínában, hogy a vállalati ügyfeleiket érintő negatív tartalmakat törlik a világhálóról és őket kedvező színben feltüntető tartalmakat helyeznek el helyette - hívta fel a figyelmet a fogyasztók világnapja (csütörtök) alkalmából több kínai újság is a héten. Teljes cikk...